16. okt 2005 Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
Aldrig hjemme... Aldrig hjemme...
Er der andre end mig, som har en mand, der aldrig er hjemme...
Jeg vil lige beskrive dagen i dag, som er et typisk eksempel på en hverdag i vores hjem.
- "MIn mand" starter med at tage på job kl. 7.00
- Klokken 17.00 kommer han lige hurtig hjem efter en frakture...han er kun hjemme i MAX 5 min.
- Klokken 18.00 kommer han hjem til spisning...under hele middagen (næsten) taler han i sin tlf...Han er MAX hjemme i 20min...
- Klokken ca. 18.20 tog han så på job igen...ventes først sent hjem i aften...(klokken plejer gerne at blive 23.00-24.00)
Under middagen i dag (fangede lige det øjeblik, hvor han ikke talte i telefon), brokkede jeg mig over, at han altid er på job..(hvilke ikke er noget jeg gør tit), og så stak han mig bare 1500kr og sagde... "Gå du ud og køb den kjole, som du har talt om"...og så tror han, at alt er godt...grr...
Jeg har før skrevet, at jeg godt kan lide at være alene hjemme...men ikke på denne måde her...!!! Jeg synes, at det er dejligt at være alene hjemme, når jeg ved, at han ikke lige dukker op i 5-20min...men at jeg ved, at han er langt væk...f.eks. på ferie...så nyder jeg at være alene...
Nå...kom lige af med lidt brok... :o)
Jeg synes, at det ville være rart at høre, hvordan Jeres hverdage ser ud sammen med kæresten/manden...:o)
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
Min mand kan da finde på at kører om morgen også er han pist væk til dagen efter.
men jeg som regel hvor jeg kan finde ham. Men nøjjj det er lige til at bringe mit pis i kog når det sker.
Det er heldigvis lang tid siden det er sket nu.
Men min eks var som din mand aldrig hjemme også kunne jeg bare sidde der.
Man bliver træt af det i længden................
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
*Smølfine *--->>> Sikker på, at min kæreste er som din eks kæreste... For nogen gange føler jeg virkelig, at "Jeg bare sidder der"...føler lidt, at jeg altid sidder og venter på ham...hmm... Minus fedt!!!
...og jo...jeg er møg træt af det...og jeg ved desværre, at jeg altid vil være nummer 3 i hans liv...
Nummer 1: Er selvfølgelig hans arbejdet
Nummer 2: Hans børn
Nummer 3: Mig... (nogen gange kan jeg komme i tvivl om, det er hans mor som er nummer 3...*GGG*)
Så spørgsmålet som jeg må stille mig selv, er nok, om jeg vil "nøjes" med at være nummer 3...
Ville I nøjes???
okt 2005
okt 2005
Jeg studere i øjeblikke og tjener derfor ikke mange penge...så hvis jeg skal flytte, så bliver det sikkert uden Carlo...og det kan jeg næsten ikke bære... Så jeg bliver her liiige lidt endnu...det skal lige overvejes nøje...
Men tusind tak for dit råd... :o)
Aldrig hjemme...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside