{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Yes sådan... {{forumTopicSubject}}

jeg har tabt 1,2 kg. i sidste uge - SKØØØØNT - er bare så glad, var helt ærligt lidt nervøs for at skulle på vægten, har drukket 1 pepsi max hver dag og har da også hygget lidt i weekenden, men yes hvor er det fedt, det gir blod på tanden til at fortsætte.
Det er jo bare dejligt at have i baghovedet resten af dagen, solen skinner, og vi har snart påskeferie, tror det bliver en rigtig god dag!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yes sådan...
  • #1   4. apr 2007 ja, jeg skal også have handlet ind, så jeg har noget sundt at gå og småspise af - altså vindruer virker bare rigtig godt for mig, jeg er utrolig sliksulten, men kan holde mig fra det hvis jeg bare har druer.


  • #2   4. apr 2007 jamen så meget går jeg heller ikke op i det, jeg spiser også dagligt 1 eller 2 bananer selvom alle folk siger at det må man ikke hvis man vil tabe sig fordi de feder for meget, men det kan lykkes alligevel

  • #3   4. apr 2007 ja, hvis man bare kan holde det vægttab nogle uger, så kan jeg måske være bekendt at komme med døtrene på stranden til sommer, der er håb forude, ligenu ville det simpelt hen være for pinligt.

Kommentér på:
Yes sådan...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce