{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Yes Yes YEs...! (jobsamtale) {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige blevet ringet op af en hundesalon i Nyborg som gerne vil have jeg kommer til jobsamtale hos dem i morgen.. Sendte mine ansøgninger ud i torsdags, og i dag ringede de så fra nyborg.. !
Det er jo lidt svært at få plads hos en hundefrisør, men at de selv ringer og spørger om jeg vil komme ned til dem er bare vidunderligt!!
Jeg er så ovenud lykkelig lige nu!

Men nu ligget landet sådan at jeg faktisk aldrig har været til jobsamtale før, jo en gang men havde fået jobbet inden jeg var til samtale pga min storebror snakkede godt om mig, så jeg ved ikke hvad det helt går ud på..
Nogle som ved det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yes Yes YEs...! (jobsamtale)
  • #1   13. maj 2008 Mange spørger om hvad ens dårlige og gode sider er... Så er det bare kunsten og få drejet dine dårlige sider til noget godt :O)
    Ellers så husk og smil og virk meget interesseret i det de fortæller osv... Vær dig selv og stil gerne spørgsmål.. :O)

    Så så lige rigtig mange gange tillykke... :O)


  • #2   13. maj 2008 Ja.. Glæder mig.. Gode sider kan jeg godt finde frem, men dårlige.. hmm.. hvad kunne det være?
    Hvad har I af dårlige sider? hehe, det er da svært at finde sine egne dårlige sider eller hvad?


  • #3   13. maj 2008 Jeg har ihvert tilfælde en dårlig... utålmodighed.. men den kan bruges konstruktivt :o)
    Og så er jeg et rodehoved... meeeen genier behersker kaos...

    og så fremdeles..

    Tag det som det kommer, det er svært at forberede sig da du ikke aner hvordan samtalen vil forløbe, vær dig selv, hold øjenkontakt, gi et ordentligt håndtryk, ikke sådan et slasket et...

    Og pøj pøj, jeg sender positive tanker med dig :o)


  • #4   13. maj 2008 Tusinde tak Annelise:)
    Og ja giver ordentlig håndtryk, hader selv de folk som ikke kan give et ordentlig et! hehe..


  • #5   13. maj 2008 Det var så lidt.... og lad os så høre hvordan det går :o)

Kommentér på:
Yes Yes YEs...! (jobsamtale)

Annonce