{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

søger en kammerat. {{forumTopicSubject}}

Hej jeg hedder fiona, og jeg er verdens bedst bullerbaby. godt nok er jeg ved at være lidt stor, og som far siger en rigtig lømmel, men mor siger det passer ikke, og så giver hun mig et kys. måske derfor jeg tror at alle mennesker i hele verden vil kysse.. nå det var ikke det vi skulle tale om, mor har lovet at skrive for mig, så det er hendes skyld hvis der er stavefejl. til sagen, her kommer mit ønske, jeg vil så gerne have en bullerven, altså en fransk bulldog, som kan være ved mig altid hele tiden og firetyvetimeridøgnet, altså den skal bo ved mig. grunden til at jeg ønsker en fastboende ven er at min nuværende ven jako snart ikke kan holde til mere, jako var engang en ritig flot langhåret perser, se den på min profil, men nu har jeg jo været her siden den første december, hvilket betyder at den dejlig perser, mest af alt minder om en hårløs, hvilket bevirker at den faktisk ikke er så sjov at lege med mere.
det jeg gerne vil er at min nye ven skal være ca samme alder som mig, eller omkring et år, ja altså ikke for ung for så kanøfler jeg den, og ikke for gammel, for så kanøfler den mig...og det ville jo ikke være så godt for mit rygte her i byen...de unge tror jeg er en kamphund i miniformat. ja hvad er der ellers at sige, vil selvfølge også gerne at det er en pigehund,, men ellers så kan vi jo kastere en eventuel hanhund ja hvad skal den ellers kunne, jo helst trække vejret og være ved godt helbred, også er vi her i familien ligeglade med stamtavle, godt nok har katten, men den har ingen grund til at være høj i hatten for den blev kasseret mht avl.. me ja sidst men ikke mindst skal min ven ikke koste en formue siger far, for penge vokser altså ikke på træer, og han siger jeg kostede spidsen af en jetjager, hvad nu end det betyder, men det er så dejlig når han bagefter smiler til mig og siger jeg er alle pengende værd.. men mit ordforråd indkludere ikke en formue så det må i kontakte min mor for at få defineret.
sidst men ikke mindst skal jeg huske at sige at jeg har det godt her hvor jeg bor, har 1 ret til have, seng, sofa, og hvad jeg ellers nu lige syntes der skal være mit. jeg kommer tit med på tur, og skal også med på ferie snart, så jeg tror min familie virkelig elsker mig. jeg syntes ihvertfald det er et dejligt at bo her.
men hvis der er nogen der kan hjælpe mig, eller ved hvor jeg kan skaffe en ven, så skriv til mor, eller slå på tråden.. 97121469.
mvh fiona og familie

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
søger en kammerat.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce