Når en hund søger en kammerat {{forumTopicSubject}}
Hvad gør man, når en lejlighedshund, uden have og sikkert indkald, gerne vil have en lejekammerat og ejer ikke selv har bil?
Suuuuk, hvor er det ikke nemt i hvert fald!
Tucker er en meget legeglad hund og meget kan jeg klare, men jeg kan altså ikke agere firbenet legekammerat
Og når man så allerede leder efter dét, hvor finder man så også en hund, som kan hjælpe ham lidt på det "hundesprogsmæssige", for der føler jeg, at der måske er brug for lidt.
Vi møder ikke mange når vi går tur - og snakker med de færreste. Og vi kender ingen med hund, som vi lige omgås.
Vi har kigget lidt på nettet, efter hunde i omegnen, men det har vi heller ikke fået noget ud af.
Hvad kan man gøre? - Hvad har I evt. gjort?
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 512 Svar: 12.419
Der vil du hurtigt kunne fornemme, om der er en hund (eller flere) som kunne være gode kammerater for din - og om det er en ejer, du selv har lyst til at omgås ikke mindst
jan 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 38 Svar: 509
aug 2008
Følgere: 1077 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 2.754
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 179
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.933
Den er ikke det store legehoved, men hun har super sprog! Hun elsker at gå og tulle rundt med en anden
Hvis du bor i nærheden af Horsens er der nogle facebookgrupper hvor folk aftales at mødes i de forskellige hundeparker. Den, der ligger i Stensballe, er, så vidt jeg ved meget brugt, men min personlige erfaring er, at det er store frembrusende hunde, der kommer der..
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.632
Jeg kan hvertfald ikke undgå at gå tur uden at møde flere hunde
Jeg bor så tæt på stranden, og her i byen er der en indhegnet hundeskov og en lille hundelegeplads (også indhegnet)..
mar 2015
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 119
Men ellers kan man efterlyse legekammerater i mange grupper på Facebook ..
aug 2008
Følgere: 1077 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 2.754
Vi har hundeskov i byen, men der kan vi jo ikke komme med en ikke indkaldssikker hund, ellers havde det skam været helt oplagt
Når en hund søger en kammerat