Når en hund påvirker en anden hund negativt! {{forumTopicSubject}}
Jeg kan blive så træt, når min bedre halvdels satan af en køter påvirker min egen negativt!
Min smukke og velopdragne Grosser har aldrig nogensinde bidt noget i stykker. Han gør bare ikke noget han ikke må indenfor. Slut.
Jeg har altid kunne stille en pose uåbnet foder i gangen, og han snuser måske, men vil aldrig bide hul i noget.
Men i går var der bidt hul på en 800 grams pose og der var 200 gram foder tilbage i. Samt to hunde med kuglerunde maver lå i stuen og sløvede den.
Helt klart den lille satan af en hvalp skyld!
Beviserne er tydelige, det er hvalpe tænder der har bidt hul i posen.
Min bedre halvdel er naturligvis uenig i dette, men jeg mener selv at det er tydeligt at det er hvalpetænder der har lavet et fint snit i posen.
Hvad siger eksperterne til beviset? En Grosser kan da ikke lave et så fint snit i en pose?
PS: De fik ingen aftensmad!
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 3.018
Ang at den lille lærer den store ballade - du er bestemt ikke den første til at gøre dig den erfaring. Det lyder til at begge hunde er helt normale, omend det ikke helt er ønsket lige i denne situation. Jeg har desværre ingen erfaring
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 1.170
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.682
mar 2017
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 3.289
Nej, jeg gider ikke ringe til dyrelægen, fordi at de har spist foder.
De klarer de snildt. De prutter forfærdeligt , men ud over det, så er de i forrygende humør.
@Vibeke.
Naturligvis skal foderet da bare stilles væk, jeg har bare aldrig tænkt over det, da det ikke plejer at være et problem. Gangen har altid været stedet jeg smider noget, indtil jeg alligevel skal i kælderen.
Når man har hvalp, så får man jo foræret foder konstant af alle mulige synes jeg. Så der står altid en pose, af en eller anden slags.
At hvalpen bider noget i stykker, det er jeg ligeglad med. Det er en hvalp. Faktisk er den lille tæve ikke så slem.
Diskussionen her i huset går på, om det er Grosseren eller hvalpe monstret der har bidt hul i posen?
Der er vi ikke enige her i huset.
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Og så breder mysteriet sig.
Scenariet:
Lillevap kratter og bider i den velduftende pose og får lavet småhuller hvorfra en fristende duft breder sig.
Storevappen fristes og supplerer med et par solide gravebevægelser tværs posen og der er åbent for lyksalighederne!
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 1.170
mar 2017
Tak, det er ekspert udsagn nummer, et i dramaet her i huset!
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 9 Hunde: 3 Svar: 63
Istedet for at lære ham de gode ting, lokkede hvalpen hende med på ulykker konstant
Så hvis det forsætter, så har du noget at "se frem til"
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.992
Hvis jeg var dig , ville jeg gemme alle skarpe / sløve genstande væk.
Der må være pote / "finger" aftryk på genstanden .... undersøg det ... og du har synderen.
jun 2014
Følger: 3 Følgere: 95 Hunde: 2 Emner: 344 Svar: 3.162
jul 2013
Følger: 4 Følgere: 105 Hunde: 2 Emner: 90 Svar: 986
mar 2017
Jeg synes det er tydeligt at se hvem der skyldig.
Jeg forklarede dem situationen, og det var derfor at jeg tog et billede.
Begge benægtede at det var dem!
Vurder selv:
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.326
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.764
Når en hund påvirker en anden hund negativt!