{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

Tikka er ikke bare en hund {{forumTopicSubject}}

Jeg har en kammerat, der bliver ved med at sige at Tikka kun er en hund. Jeg bliver så ked af det, og ved slet ikke hva jeg skal gøre, for mig er hun virkelig min datter.

Jeg syntes bare det er sværret, for jeg vil jo heller ikke være uvenner med min kammerat. Og jeg har sagt til ham at det kan vi ikke blive ening om, og at jeg syntes ikke at vi skal diskoter det mere, men han bliver ved. Hva vil i gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tikka er ikke bare en hund
  • #1   16. mar 2007 Hej Jani.
    Jeg ville sige til ham at det gør mig ked af det når han siger at det kun er en hund.
    Han har lov til at have sin mening og du har din mening.
    Men om han så ik kan holde den for sig selv.
    Hvis han så ik ville respektere det, ville jeg måske overveje hvor god en kammerat han er.
    Håber du kan bruge det råd.

Knus Karina

• #2   17. mar 2007 tak Karina det lyder som en god ide, vi må snart mødes jeg vil gerne komme ned til dig

• #3   17. mar 2007 ja det er en rigtigt god ide, det er så træls folk ikke kan forstå det forhold vi har til vores fire benede venner

• #4   17. mar 2007 ja det er træls Karen, men det er da godt at din far er begyndt at forstå det.

• #5   17. mar 2007 det håber jeg også, men jeg orker ikke folk der ikke forstår det.

• #6   18. mar 2007 Hvis folk ik respekterer det jeg siger til dem, så kan jeg ik bruge dem til noget. Det er ik mig der vælger dem fra men omvendt.
    De har jo fået valget.

• #7   14. mar 2008 Igniorere dem......

Min rosie og nemo er mine børn...

INGEN skal komme og lære mig hvordan jeg opdrager på mine hunde....

Jeg har haft hund siden barn, og ingen af mine hunde har nogensinde været bidske.

De er behandlet ligesom mig selv :
    Sover i min seng og sofa og lænestol...
    Roder rundt med deres legetøj (de har deres egen legetøjskasse som er fyldt til randen med legetøj)
    Nemos yndlingslegetøj er en gul sut som han flittigt bruger....
    De bliver vasket, badet børstet....
    Jamen jeg kunne blive ved,......

Og tro nu ikke at mine hunde har erstattet nogle børn.... Nix...
    Jeg har opdraget 4 børn som alle er glade for dyr.... Vokset op side om side med mine hunde....

Jo hundene skal forkæles.... de har jo ikke bedt om at komme, vi har selv hentet dem hjem...

Kommentér på:
Tikka er ikke bare en hund

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce