{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

Løber {{forumTopicSubject}}

Hej.
Er der nogle af jer der har prøvet at i var ude at gå med jeres hund på en sti og så køre der en bil forbi ude på vejen, så tager fanden ved hunden og den løber efter bilen og er fuldstændig ligeglad med at man kalder på den. Det skete for mig i dag, han kom selv tilbage igen men mit hjerte sad oppe i halsen. Men jeg vil indrømme det har sat en skræk i livet på mig, han plejer normalt at lystre rimlig godt, jeg har prøvet en gang før, at han løb efter en mand der kom gående langt fra os.Han kan godt være lidt bange for fremmed mennesker, så det er ikke så smart han løber gøene efter dem. Alle gode råd er velkomne og hvis nogen har prøvet det selv vil jeg også gerne høre om det.
Knus Marlene

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løber
  • #2   26. feb 2007 Hej.
    Tak for jeres svar, jeg håber meget han vokser fra det, ellers kan det jo blive livsfarligt for ham selv.

• #3   26. feb 2007 Draco løber ikke efter biler men en kondiløber uhha der skal vi godt nok holde fast og prøve at gøre så han ikke lægger mærke til dem, men ved ikke helt hvorfor han gør det... min kæreste prøvede en dag at løbe men draco løb efter ham og bed ham i armen, ikke at det gjorde ondt men frygter da at han måske vil gøre det ved en kondiløber hvis han var fri... men vi prøver at træne så meget med ham i netop det,lige så snart der kommer en løbene siger vi draco nej og står han stille og ikke gør noget får han en godbid hehe virker som regel meeen ikke hver gang...

• #4   28. feb 2007 Tja, det kender jeg vist kun alt for godt... Desværre...

Jeg har aldrig Humle fri, det tør jeg simpelthen ikke længere... Han løber efter fugle... Og så ender han med at gå helt skingert af dem og er ligeglad med mig... Ser han mennesker eller en anden hund, så løber han derhen og springer på hunden, fordi han er utryg, så det er ikke en god cocktail smiley Så han har meget lang line på, når han skal løbe...

Vi regner med at flytte på en gård om et års tid, så får vi lavet sådan, at han kan løbe frit... Men ellers tør vi ikke slippe ham...

Kommentér på:
Løber

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce