{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

Bliver hunden hyperaktiv af løbetur? {{forumTopicSubject}}

Da vi fik Bailey, hørte vi mange steder, at vi ikke måtte lege for vildt og for længe med ham, da han så ville blive en hyperaktiv hund. Vi har hidtil gået en morgentur på en halv time til fyrre minutter, hvor han løber fri i skoven. Men vi ville gerne cykle en tur i skoven med ham på en halv times tid i stedet, vil vi så få en hyperaktiv hund, der er utrættelig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bliver hunden hyperaktiv af løbetur?
  • #1   18. feb 2007 jeg tør slet ikke sætte min hund ud i naturen- han løber bare væk, han er så glad for pipperne og kattene- at han bliver en pilistilens hvis jeg slipper ham og han er svær at fange igen, dog bare hvis der var en indhegning et sted, men når jeg har fundet et godt snor så jeg kan holde ham ordenligt fast- tror jeg at jeg vil cykle med ham- jeg tror han vil elske det- bare han ikke smidder mig af cyklen.. : )

  • #2   18. feb 2007 Søren: du må først begynde at cykle med din hund, når den er over 1 år gammel af hensyn til HD:-)
    Ellers er min erfaring, at med min Vanni, der handler det ikke som meget om, hvor langt og hvor længe vi går, men mere om at køre ham mentalt træt, hvilket jeg gør ved at lave forskellige øvelser så som søge (kaster halvdelen af hans morgenmad i haven, så han selv skal finde dem) og ved at træne forskellige øvelser med ham. Vores gåtur vare normalt 15-30 minutter om morgenen, når vi kommer hjem og om aftenen.


  • #3   18. feb 2007 jeg skal have have købt sådan en stang man kan sætte på cyglen først

Kommentér på:
Bliver hunden hyperaktiv af løbetur?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce