{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

Søndersø igår?? {{forumTopicSubject}}

Var nogen af jer der??

Jeg var sammen med mine to hunde og Rikke (foden) og Katrine G. som mine trofaste hjælpere. Og det gik sørme helt godt!!

Det er kun 3. gang Milou skulle udstilles og 1. gang jeg skulle udstille Puma.

Milou fik 1. pr., 1 vinder i mellemklassen og fik et ck : "nice size, could be a little lighter in the loin, very nice head, good front, nice depth and body, good coattexture, moves out well." Jeg havde egentligt tænkt mig ikke at stille hende da vi har lidt probs med venstre bagben mig og dr. dyr, men det var da heldigt jeg ombestemte mig...

Puma fik 1. pr., 3. vinder i unghundeklassen og fik et ck: "very nice head and eye, good front, thight feet, coattexture is good, moves out very well, should have a good future."

En hel god dag med bedømmelser da jeg ikke havde forventet noget. Hvordan gik jeres dag??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søndersø igår??
  • #1   18. feb 2007 Jeg går ikke på udstilling mere med min hund, så jeg var der ikke, men et STORT tillykke med de flotte resulteter

• #2   19. feb 2007 Stort tillykke ;o)

Min dag gik af h******* til... Dommerne var enormt langsomme (10-12 hunde i timen) Så Jeg ventede 117 år på at komme i ringen... Der var alt for trangt = klaustorfobi, og så var vi ved siden af en race (nævner ingen navne) er gøede uafbrudt fra vi kom til vi tog hjem... Hvis bare de kunne gø ordentlidt så var det ok, men de hyl som et lille barn.. Både mig og Oskar blev stresset og da vi kom ind i ringen glemte jeg det hele, så det blev kun til en 1.P og 2. V i åbenkklasse hanner (der var kun to hunde)... I Odense søndag gik det bare fantasisk og Oskar fik sit første certifikat ;o) Så det hjalp lidt på den dårlige oplevelse..

• #3   19. feb 2007 Han fik også reserve CACIB søndag ;o)

• #4   19. feb 2007 Også et STORT tillykke til jer herfra

• #5   23. feb 2007 Tillykke til jer!
    Jeg var også i Søndersø og Odense.
    I søndersø fik min staff tæve "lille Babe" certet og blev 3. bedste tæve. I Odense blev hun BIR (44 tilmeldte)
    Så vi fløj nærmest hjem!

Kommentér på:
Søndersø igår??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce