{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.209 visninger | Oprettet:

Må hunde få? {{forumTopicSubject}}

Må hunde få rå kartofler?

jeg synes at have læst om en herinde hvis hund faktisk døde efter hun havde givet den en rå kartoffel..

Jeg var nemlig oppe og diskutere dette med 2 kollegaer i dag som "bare skulle vise" at jeg ihvertfald ikke havde ret.. Jeg sagde til dem at jeg ville ikke risikere noget så det får mine hunde nemlig ikke!

Håber på at der er en af jer der kan hjælpe mig...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må hunde få?
  • #2   10. feb 2007 Der må ihvertfald ikke være det mindste grønt på dem - så er de giftige. Oskar får gulerødder, men ikke om kartofler der ikke er grønne er ok. Måske nogen fra barf ved det.

• #3   10. feb 2007 Ja jeg har også læst i et tidligere indlæg. Gik bare ind og søgte under rå kartofler og så kan man se at der har været skrevet meget om det før.

Men de fleste siger at det ikke er sundt for hundene. Og jeg vil tro at nogle kartofler har det der giftige stof i sig mer end andre.

Jo der var en herinde sidste år der mistede sin hund pga. hun havde givet den en rå kartoffel.

tak for rådene

• #4   18. feb 2007 Peppo får ikke rå kartoffel, så kaster han op.
    Han stjal engang 1 (er sket flere gangen faktisk nu ups :)) og han kaster op inden 30 minutter..!
    Men når de er kogte sker der intet ved det.

Kommentér på:
Må hunde få?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce