{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.463 visninger | Oprettet:

Hvem er folk {{forumTopicSubject}}

Hey ville lige videre føre en fed ide jeg så i en anden gruppe med at folk lige laver en lille præsention Af sig selv og deres hunde og interresser.

Jeg hedder Christian Jeg er 25 og den stolte ejer af 2 Rottweilere som jeg synes er verdens dejligste hunde (Men det mener alle hunde jere jo deres hunde er hehe) jeg bor i midt jylland omkring skive egnen men kommer fra Lolland. jeg bor sammen med min dejlige kone luisa som og er helt vild med hunde. jeg er til alle muskehunde mere eller mindre men meget til Amerikans Bulldog og Rottweilere.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem er folk
  • #1   29. jan 2007 Jeg er 28 år og hedder Rikke. Bor i Nordsjælland sammen med min kæreste Claus, vores 3 katte og 2 rottweilere på 16 mdr. (og til sommer en lille bebs). Det er første gang jeg selv har hund. Det er helt sikkert den bedste gerning jeg har gjort i mit liv. Er kun ked af det skete så sent. Vi træner hundene i Helsinge rottweilerklub og ude hos Kisser. Min drøm er en dag selv at blive hundetræner.

• #2   29. jan 2007 Jeg hedder Stine, er 32.. bor på landet,ved Slagelse med kærsten og Oliver på 3 år,samt 4 rotter...
    Har stor interesse for næsten alle hunde,men primært rotten og de andre brugshunde smiley

• #3   29. jan 2007 God idé

Jeg hedder Sigga jeg er 21, og bor på sydfyn (Stenstrup tæt på Svendborg) med min kærste Nicolaj. Vi fik vores føste Rottweiler i november 2006, og der skal nok komme flere. Men Nicolaj vil ikke have flere hunde før vi får at større hus. Jeg elsker Rottweilere og Old English Bulldoge.

• #4   29. jan 2007 Hov, er forresten uddannet træner for år tilbage og træner i Dch Slagelse,Roskilde schæferhundeklub,samt privat..

• #5   29. jan 2007 Jeg hedder Lykke, er 30 år og bor i midtjylland med kæresten, 2 børn og 4 rottweilere. Tager gerne på udstillinger både herhjemme og i Tyskland. Har haft rottweilere siden 1998.

• #6   29. jan 2007 Hei hedder Marianne og har Phoco som bliver 1 år og 8 mnd i februar og Maja som bliver 1 år og 6mnd i februar. Begge Rotter. Har boet i ballerup, men bor nu i Norge hvor vi har startet et tømmerfirma som jeg og min kæreste jobber i., skal senere flytte til spanien når alt går ok her.

Mine interesser er hunde, fiske og guitar.
    Men det meste af min fritid går nu med hundene.

• #7   30. jan 2007 hejsa jeg hedder bettina er 36 år og bor i greve med familien og vores to vovser jeg bruger meget tid på hundene nok lidt for meget hvis i spørger de andre men kunne sagtens bruge mere både tid og penge ha ha ha

• #8   30. jan 2007 er med
    yvonne 48 år, bor alene med en masse dyr, bruger al min tid på dem, har flere hunde, heraf 2 rottepiger, liva på 2 her til maj, har haft hende fra hun var 10 uger, hun var opvokset i en lade, det kan mærkes ved hun kun elsker sin mor, vil ikke have med andre at gører.
    molly på 3, fik hende i sommer, mager forsømt, utryg, nu er hun en glad og dejlig pige.

• #9   30. jan 2007 Os mig - os mig..... : )

Hedder AnneMette og er 24.. Bor i hus i Billund med kæresten Kim.... Vi har vores delige rottweiler blanding - Aika... hun er en blanding af rottweiler og leonberger - men ligner hverken den ene eller den anden : ) Men den er go´ nok, har set begge forældre....

Arbejder på lufthavnen, som check-in og gatekordinator... Vild spændende og aldrig én dag der er ens...

Er vild facineret af rottweilerens lyst og evne til at lære og tilfredsstillle sin ejer... Og så er det jo den absolut flotteste hund : )

• #10   30. jan 2007 så vil vi da også lige være med...
    jeg hedder charlotte og er 30 år.. bor i århus med min kæreste rene` og vores 2 piger på 8 år og 9 mdr.. så har vi jo tyson vores dejlige frække rottweiler... tyson nyder at mor er på barsel og gå lange ture med barnevognen...

• #11   31. jan 2007 Jeg hedder Stine, er 26 år gammel og bor sammen med min kæreste Michael i Hedehusene.
    Sammen har vi 4 Rottweilere på 6 år, 2 år og 2 stk på 17 mdr. 3 tæver og en han. Derudover har vi 3 Dansk Varmblods heste.
    Vi træner med vores hunde og er ivrige udstillere rundt om i Danmark og en smule i Tyskland

• #12   1. feb 2007 Jeg hedder Linda, jeg er 28 år og fra Blistrup, jeg har to dejlige børn på næsten 3 og 5 år. Til dagligt arbejder jeg som laborant på et miljølaboratorie. Jeg er blevet den lykkelige ejer af en dejlig Rottehvalp på 11 uger. Vi skal træne i Helsinge rottweilerklub og hos Kisser om søndagen. Jeg har redet siden barnsben, men er stoppet efter en ulykke, så nu vil jeg bruge tid på at udstille Bodie.

• #13   1. feb 2007 Jeg hedder Karin og er 43 år. Jeg bor i Esbjerg med min mand og 2 børn. Desuden har vi 2 rottweilere.
    Jessie på næsten 6 år (maj) og hendes søn Balou på 2 år.
    Jeg træner med hundene i DCH-Esbjerg i B-Klassen.
    Jeg er hjælpetræner på hvalpeholdet og skal desuden deltage i DCH's træner grund uddannelse i år.

• #14   7. feb 2007 jeg hedder Linda og er 29 år. Bor sammen med min kærste og to rotter, (en han og en tæve på henholdvis 5½ år og fem år. Og så skal vi også have en lille bebs til sommer, hvis alt går vel). Vores hunde har vi begge trænet med i Schæferklubben i Aalborg. Vi har lavet to kuld hvalpe - dog uden tavle, da vores hanhunds forældre ej er udstillet og tavlen kunne derfor ikke videreføres.

• #15   16. feb 2007 Hejsa
    Jeg hedder Uli jeg er 36 år og har en lille kennel med rottweilere ( 2 hunde :en tæve Arzadon Jou-jou og hendes datter Ginne von Hause nomis)
    Jeg har trænet rottweilere siden 1989 og har været sjællandsmester i IPO3 i DCH, deltaget i addkillige konkurrencer i DCH og Rottweilerklubben. Jeg træner PT i PH.
    Min første rottweiler med stambog fik jeg i 1995 og mit første kuld blev født i 1997.
    Jeg er interesseret i opdræt, udstilling og brugsarbejde. Jeg deltager på udstillinger i både ind og udland.

• #16   19. feb 2007 ja jeg hedder carina og gemalen hedder jackie, vi er en nystartet kennel vom hause wenorra, vi har 2 tæver importeret fra bosnien, og så har vi beholdt en han og en tæve hvalp fra vores første kuld..
    vi træner ipo, i rottweilerklubben og i schæferklubben..
    og så udstiller vi så tit vi kan komme til det...

• #17   9. mar 2007 Så blev det min tur.. ;.) Mit navn er Sanne Holm, Vi bor lidt udenfor Silkeborg. Jeg er 26 år, min anden halvdel Jan, fylder 30 lige om lidt. Vi har to skønne hanhunde, Chaco vores rottweiler på snart to år, og den "gamle" hund Simba, på 8 år. Vi er aktive i Silkeborg Ph og bruger rigtig meget tid på træning og hygge med vores hunde.(især rotten).
    Jeg arbejder med aktive misbrugere og alkoholikere, og Jan er vvs mand. Dejligt at læse om jer!

• #18   11. mar 2007 Jeg er 41 år, og bor i Almind ved Kolding sammen med Jenny på 38. 2 hjemmeboende børn Henriette på 16 og Sandra på 14, den ældste Jesper på 19 er fløjet fra reden, og så vores dejlig Basse på snart 2 år, og 2 katte Bølle og Pelle.

• #19   29. mar 2007 Hey mit navn er Ditte, jeg er 18 år og bor lige for tiden i en kælderlejlighed sammen med kæresten.
    Vi er de stolte ejer af en lille rotte pige på knap et år ved navn Dina også en bladings tæve ved navn Mizka, som så har adfærds problemer (hun tror fremmed skal ædes, ellers hvert fald bare skræmmes for livet).
    Lige for tiden går vi ikke til hundetræning selvom vi burde da de er rimelig ulydige, men pengene er der ikke lige og vi leder også desperet, efter et andet sted, da pladsen er trængt.
    Men hundene har det godt og nyder hinandens selvskab, selvom de indi mellem har deres ture, men det har alle vel nu og da.

Kommentér på:
Hvem er folk

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce