{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

fodring af hund. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil bare lige hører hvordan i fodre jeres hund. Der er mange forskellige holdninger som der er religioner til fodring af barf. Jeg har forret med barf i 5 år med min anden hund, og vi fodre også den nye. Men er i tvivl om hvorvidt grønsager og kallun er aktuelt og kunne godt tænke mig at hører andre hvordan jeres fodring ser ud på en uge. Tak for hjælpen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fodring af hund.
  • #1   5. jul 2016 Det er der mange meninger om smiley

Jeg giver grønt stort set dagligt, og ikke ret meget kallun.
    En uges fodring kan bestå af:

Kylling (incl skrog)
    Kalkun af en art - hals, lår
    Sild, ørred - hele.
    Rygben/hale fra kalv/ko/vildt
    Hest/vildt
    Oksekød
    Indmad får de blandet med noget andet.

• #2   5. jul 2016 Jeg skal nok ikke gøre det mere besværligt end det er, for jeg fodre ret varieret nu, og tager bare noget op af fryseren. Som det lige passer ind om morgen.

• #4   6. jul 2016 jeg køber blandet kød,hest,lam, ko,indmad frosset i 300g klodser,jeg tager bare en klods op til optøning hver morgen,de får kødet+ 2 spsk frysetørrede grøntsager vendt i kødsaft..

• #6   7. jul 2016 jeg køber det hos Hedvigs hundecenter i Ålsgårde,jeg ved ikke hvor hun har det fra 5 kg koster 158 kr,jeg synes ikke jeg har set et firma logo,det er muligt at hun selv får det hakket og frosset i blokke,jeg har set noget lignende andre steder,men det er utrolig nemt at fodre på den måde smiley

Kommentér på:
fodring af hund.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce