De små hverdags-historier

De små hverdags-historier

Medlemmer: 77
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.223 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Man bliver lidt trist ... Man bliver lidt trist ...

Når man ser sin bil totalt splittet ad smiley

Skærme, hjul, døre og et vældigt arsenal af skruer og møtrikker ligger i en pærevælling rundt omkring den smiley

Men ok, i næste uge skulle den gerne være samlet igen og få et stempel i bogen, og så skal Bent ud og gøre trafikken usikker igen.... i skoven altså smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Man bliver lidt trist ...
  • #1   2. okt 2014 Igen... denne gang sammen med den formastelige synder der har skruet den fra hinanden smiley

profilbillede
  • #2   2. okt 2014 Hvorfor er den blevet skilt ad?

• #3   2. okt 2014 Den skal have lavet rustarbejde inden den skal til syn . og forskærme lappes for huller, et hul i bunden skal laves inden døren kommer på igen, og spillet ude foran skal have skiftet motor, eftersom Bent har ødelagt det fordi han skulle trække en lastbil op af et hul smiley

Og så skal den have lavet bremser og justeret lejer, samt have ny tank på, den anden er utæt og lidt dyr i drift smiley

Åh jow... den lever et hårdt liv, men den bliver i sandhed også godt brugt, og vi kan slet ikke undværre den.

Jeg mener det er 3 gang vi syner den, så det må 4 år den har kørt i firmaet, og den napper da 2 mere, så må vi se til den tid og den skal smides til syn engang til smiley
    Motoren har da ikke rundet de 500.000 km endnu smiley

• #4   2. okt 2014 Wow..! smiley
    Jeg havde nok afskrevet den smiley
    Men Bent må ha nogle mad skills indenfor mekaniker-verdenen smiley

• #5   2. okt 2014 det ligner min fars værksted fra jeg var barn...han var mekaniker med eget værksted...et af "de gammeldaws" nu er han desværre for længst borte-...
    men man føler sig lidt lost når de er så skilt ad bilerne, ikke?

• #6   2. okt 2014 Rødtop : jo bestemt smiley

A-S : why ?? hvis jeg skal købe en anden, står de i ca 35000 til 45000, og så er de ikke toltalt nysynet, og kan ikke engang køre 2 år.

Det koster ca 25000 kr at få den røde igennem syn, så det er da at fortrække.
    Vist er en skrammet og bulet, men køber jeg en anden der er pæn ser den lige sådan ud efter 1 måned i skoven.
    Det er en arbejdsbil, den bruges inde i arealerne til at hive bundter med pyntegrønt ud, eller de store arealer vi planter, der køre den ind med planterne bagpå, så folkene ikke skal vade så langt og spilde en masse tid.

• #7   2. okt 2014 Jamen, hvis man har evnerne, så helt sikkert ikke da! smiley Men jeg har ikke evnerne, så jeg ville stå med en bil, som ikke kunne synes og skulle betale en mekaniker og det ville nok også komme op omkring det at købe en anden/ny jo.. Det var bare lige lidt "tænken højt" - "hvis det var mig havde jeg været fortabt-agtigt" smiley Hehe..

• #8   2. okt 2014 Hehe A-S det er også mekanikeren der skal lave den smiley

Hvis det var Bent ??..... uha uha smiley det tør jeg slet ikke tænke på smiley

• #9   2. okt 2014 Haha! Jamen okay smiley Jeg har ingen forstand på det, jeg ser bare en bil, som jo er helt skilt ad og tænker den er døden nær smiley Hehe..

Jeg er sikker på I har styr på jeres biler og skove og træer og grene og sådan smiley Så det er jo sikkert fint det hele smiley

• #10   2. okt 2014 Den ligner også noget der er døden nær smiley derfor bliver man også lidt trist ved at se den så afpillet smiley

Men han har lovet den er fiks og færdig i næste uge smiley

Kommentér på:
Man bliver lidt trist ...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce