{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen til :-)
  • #1   20. jul 2014 Genial gruppe, her kan rigtig bryllup snakkes smiley

• #2   20. jul 2014 Jaha, og helt uden at drive andre til vanvid, fordi vi er total oppe og køre, ahahahaha smiley

Hvornår er jeres store dag?

• #3   20. jul 2014 Hehe lige præcis.. Folk blir hurtigt trætte af en når man først går igang med det bryllupsnak smiley selv manden.. Hihi

17 januar først, men må hellere igang med at planlægge bare mens jeg er i liiiiidt god tid.. Er normalt en der gør tingene i sidste øjeblik smiley

Hvad med jer?

• #4   20. jul 2014 Vi skal giftes d. 27 September smiley Her er det også mest mig der står for planlægningen, min kæreste har ikke rigtig interesse i det. Han er bedøvende ligeglad med hvordan bordene er dækket, hvordan bordkort ser ud osv, bare han får noget mad og drikke, så er han tilfreds smiley

Har I bestilt kirke og lokale så? Og har du kigget kjole?

• #5   20. jul 2014 Mænd de er heldigvis så nemme på det punkt smiley

Det er helt nyt endnu, så vi er kun blevet enige om hvor og hvordan det skal være. Men har været inde og tjekke at lokaler og diverse er ledigt. Men må nok snart hellere bestille smiley
    Kjole kigger jeg efter på nettet, men er så meget i tvivl om hvad jeg er til. Så har lidt en ide om at vente og så hellere bestille en tid så man kan prøve amok og se hvad man er til og hvad der klær en smiley

• #6   20. jul 2014 Ja I skal nok snart komme igang med lokale og kirke, og så også kjolen. Nogle butikker kan have 4-6 måneders leveringstid. Jeg købte min kjole i lilly i sin tid, og fik den bare med hjem med det samme smiley

I skal heldigvis ikke giftes på et eftertragtet tidspunkt, så mon ikke I nok skal nå det hele. Men skulle I nu giftes næste sommer, ja så var i langt bagefter, fordi mange steder bliver booket 1-2 år i forvejen!! Det er så vildt, jeg forstår slet ikke folk der bruger f.eks 2 år på at planlægge bryllup, jeg ville få stress af at have SÅ lang tid smiley

• #7   20. jul 2014 Vi har lige rykket det fra 8 november til 17 januar netop for at have lidt bedre tid til planlægning så det ikke blir så stresset så man river hovedet af hinanden og det slet ikke er hyggeligt smiley Men føler pludselig jeg har en evighed til at planlægge, selvom jeg i realiteten har ret travlt.. Hehe
    Heldigvis er det ikke så eftertragtet et tidspunkt nej, så vi skal nok nå det hele håber jeg smiley
    Men de dér der gør et kæmpe nummer ud af at arrangere bryllup, det forstår jeg ikke. Jeg sigter efter det meget enkle, hellere spare lidt på brylluppet og så have lidt flere penge til at snuppe ham med på en dejlig rejse smiley

• #8   20. jul 2014 Altså vi satte datoen i marts, og jeg syntes vi har haft MEGET god tid. Vi fik kirke og lokale på plads dagen efter, og så har jeg taget lidt af gangen, og har nu haft et par måneder hvor jeg INTET har lavet, jo har lige købt lidt hist og her, f.eks servietter, lys osv. Jeg kunne sagtens have nøjes med mindre tid.

Vi går også efter en afslappet stemning , jeg har sådan lidt "allergi" overfor det elegante, det er bare slet slet ikke mig, og jeg føler mig vildt dårlig tilpas i sådanne rammer, ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv osv. Så vi holder bare festen i lokalet herude hvor vi bor, og gør altså ikke det vilde ud af pynten osv, selvfølgelig må det gerne være pænt, men for guds skyld ikke FOR pænt og stift smiley

Vi ønsker os penge til bryllupsrejse i gave, så må vi se hvor mange vi får, det afgør så hvornår vi kan tage afsted ( får vi nu ikke nogle penge, skal vi jo spare op), men vi satser på at rejse i november smiley

Så altså hvis I nu bare får styr på lokale og kirke nu her, så behøves I altså heller ikke stresse vanvittig meget smiley

• #9   20. jul 2014 Lige præcis sådan jeg også har det faktisk! smiley Magter simpelthen ikke tyl og lyserøde prinsesse roser og røde løbere. Puha! Eller en kæmpe kjole man slet ikke kan komme omkring i.. Bwadder!
    Hellere noget med en fed stemning hvor man føler man kan slappe af og bare have en fed aften.

Planen er vi lige får styr på det snarest, og så skal jeg igang med noget kjole kiggeri og invitationer smiley

• #10   21. jul 2014 Ahahahaha, jeg er så endt med en kæmpe kjole, men jeg ELSKER den smiley Men den er så også super behagelig at have på, og er uden stivere. Jeg valgte komfort, fremfor at se slankere ud, folk ved jo alligevel godt jeg har en mandevom, det kommer jo ikke som noget chok smiley

Men jeg troede SLET ikke jeg ville ende i så stor en kjole, men det er åbenbart meget normalt at man ender i noget, man ikke havde regnet med.

Jeg har givet mig, og der kommer lidt tyl i vores lokale, så føler svigermor også hun har haft lidt at sige, jeg nedlægger nemlig veto mod ret meget af det hun forslår smiley Og hun syntes det er såååå fint hvis vi binder tyl og blomster på vores stole, altså mig og kærestens. Så det får hun lov til, fred være med det, vi skal alligevel sidde op af en væg, så ingen ser det når vi sidder ned smiley

• #11   21. jul 2014 Åh åh gad vide hvad jeg så ender med af kjole smiley
    Ejh kan ikke bære det helt store da jeg kun er 165 høj og meget slank, og det skal nødig ligne at kjolen kommer gående med mig smiley

Har intet imod lidt tyl, det får jeg nok også selv, men de der der pynter ALT med tyl - ikke lige mig. Men vi er heldigvis så forskellige smiley

• #12   21. jul 2014 Jeg er også kun 163, men er så ikke slank smiley Du kan se min kjole inde i tråden om kjoler smiley

Det behøves jo heller ikke være en stor kjole du ender i, men måske en anden udskæring end du havde forventet osv. Jeg skulle f.eks SLET ikke have stropløs, men det endte jeg jo så med smiley

Jeg vidste dog også at jeg ikke ville have blonder, jeg begynder at klø bare ved tanken om at skulle have blonde på, så det holdt jeg mig helt fra at prøve, kan simpelthen ikke med blonde.

Jeg forstår godt hvad du mener, det skal vi bestemt heller ikke. Min svigermor har en sløjfe fetish, og ævler konstant om at så kunne vi sætte sløjfer der, og sløjfer der, JA det kunne vi godt, men det gør vi ikke smiley

• #13   21. jul 2014 Uha jeg elsker stropløs OG blonder smiley
    Det er faktisk lidt spændende hvad jeg ender op med. Manden har nævnt nogle forskellige modeller han IKKE vil se mig i, så siger han nej joker han med smiley Hah

Årh ja svigermor skal vel også have lov at bestemme en lille smule smiley Hihi

Må lige ind i den tråd og se din kjole smiley

• #14   21. jul 2014 Hehe, jeg TROR altså det der med mænd og kjoler, når alt kommer til alt, så tror jeg at de syntes vi er gudesmukke på dagen, uanset hvilken type kjole vi ender i. Jeg tænkte slet ikke over, om min kjole var noget for min kæreste, jeg gik efter hvad JEG ville have, og hvad jeg følte mig tilpas i smiley

Haha præcis, og når det nu er så lille en ting som tyl på vores stole. Men hvis det nu kan gøre hende glad, så lad dog barnet smiley

• #15   21. jul 2014 Uden tvivl, han kommer også med sig lumske smil når han siger at han vil sige nej pga kjolen smiley
    Han syntes mærkeligt nok nærmest jeg er smuk i alt jeg har på, så kan ikke se hvorfor det skulle være anderledes på bryllupsdagen smiley

Haha hvad gør man ikke for fredens skyld smiley smiley smiley

• #16   21. jul 2014 Præcis, og altså med mindre man kommer i et eller andet candyfloss 80èr helvede, så løber de nok ikke skrigende væk smiley

Haha, ej min svigermor er rigtig sød, og hun hjælper afsindig meget til i forbindelse med brylluppet. Så altså hvis hun syntes det er en fantastisk ide, så er det noget jeg sagtens kan gå med til, hvorimod jeg så siger nej til f.eks alle de der sløjfer, for det er bare SLET ikke mig smiley

• #17   21. jul 2014 Det var lige candyfloss fra 80'erne jeg havde tænkt jeg ville ha ellers smiley smiley Eller noget.. Hehe ejh det skal nok blive godt når man finder den rette..

Årh det er da dejligt med en hjælpende hånd. Det vildt svært at stå med sådan et arrangement helt alene.

• #18   21. jul 2014 Vores problem er også at vi ikke har en bil, og vi bor i en lille by. Så vi har brug for hjælp til at få hentet en masse ting, på selve dagen skal der f.eks også hentes brød til natmaden ved bageren i den by mine svigerforældre bor i osv. Så ja det er guld værd at de vil hjælpe. Min mor hjælper også med nogle forskellige ting.

Dagen før kommer svigerforældrene og min mor og stedfar , og hjælper med at dække op, pynte osv. Så det er også super lækkert de vil det.

• #19   21. jul 2014 Det er da helt perfekt! Virkelig dejligt man kan dele nogle af de opgaver ud, så man ikke selv står med en masse løse ender om morgenen. Det kan da om noget give stress smiley

Uha jeg har også en svigerinde der er super dygtig til det med dekorationer og borddækning, så hende har jeg lavet en aftale med så hun også kommer dagen før, sammen med mine forældre og svigerforældre smiley

• #20   21. jul 2014 Min svigermor har også været med ude og hente nogen ting. for vi tager selvfølgelig med her op til, så de ikke bare føler vi "udnytter" dem. Men lige på selve dagen, der må de altså lige selv hente det brød. Svigermor skal også bage kransekage , lave islagkage og lave bryllupskage smiley

Frygter lidt dagen vi skal pynte op, for min mor og svigermor er MEGET forskellige. Min mor er til det skæve , sjove og anderledes, og svigermor er til det pæne, "kedelige" og traditionelle. De er også begge to bestemte og stædige kvinder. Jeg er helt sikkert mest som min mor, og jeg er også bestemt og stædig. Stakkels mændene, ahahahahahahaha

• #21   21. jul 2014 Det er da ikke helt tosset med sådan en svigermor der er så hjælpsom smiley
    Så er det hele noget mere overskueligt når man er flere om det smiley

• #22   21. jul 2014 Præcis, vores familier er generelt rigtig gode til at spørge, om der er noget de skal hjælpe med,så det er virkelig guld værd.

Kommentér på:
Velkommen til :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce