godt køb ? får håbe :) {{forumTopicSubject}}
nu har jeg lige bestilt ego batteri 5 stk for ca 150 danske kr eller
EGO Generic 900mAh Electronic Cigarette Battery with LED Button and Egypt Pattern (Silver) Free shipping
jeg bor i Norge og kan købe ting fra udlandet til 200 norske kr så slipper jeg told og moms
købte også holder til 3 esig
jeg håber at batteriene er gode og virker lige så godt som de jeg har købt hos pink mule og hos totaly wicked ( staves? ) de har holdt siden jeg startet med e-sig , men jeg har været uheldig og tabe nogen af dem når jeg har løbt over vejen , men de har overlevd selv om jeg trampet på dem til og med hihi men ville have ny så jeg er sikker på at jeg har batteri
har kun 2 som fungert percect nå , ( de 3 andre har jeg klart at smadre så ledningene er gået i stykker ...
er første gang jeg køber fra denne side , men min far har købt etui til sin tablet og var meget fornøyd også med prisen , betalte mac 10 kr til en samsung galaxy tab 3
her er link til siden
http://www.aliexpress.com/
det er mange levrandører så man kan vælge selv hvem man vil købe hos , også da min far købte så efter en stund fik ham en mail om han hadde fået varen , da skulle ham trykke på en link mener jeg , selger får først betaling når man har bekreftet at man har fået varen eller efter " så så mange dage hvis man ikke har bekreftet at fået varen "
givver update når jeg har fået og prøvet ud
ville bare dele denne side med jer
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.295
får godt drag ( eller hvad det hedder ) og er super fornøyd i dag ihverfald så jeg skal prøve den nye nå da den evod jeg købte sidst i danmark holdt kun et par dage og den lekker ( kommer væske ud til batteri )
då lige nu er jeg meget fornøyd ihverfald , har kun prøvet 1 batteri og 1 evod , jeg kan ikke se noget forskjell , nu har jeg en uorginal evod fra før og den er mindre hul helt nederst og de jeg fik hjem i dag er helt ens med de jeg købte i Danmark
så hittil er jeg meget fornøyd med købet og batteriet ser flot ud
godt køb ? får håbe :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside