Et godt køb {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der kender e-Bay.de?
Jeg har været så heldig at vinde en auktion på en hvalpehundegård. Normalpris i hundeforretninger i DK er mindsteprisen 540 kr. Jeg har købt en med 8 fag og 93 cm. i højden og med dør til - hold nu fast - 375 kr. inkl. 75 kr. for at få den sendt hertil fra Tyskland. Hurtigt og nemt, blev sendt i torsdags og den kom i dag.
Eneste det kræver når man deltager i en auktion er at man er hjemme når auktionen udløber. Jeg havde sagt til mig selv at jeg ville give max. 65 Euro, men jeg fik den for 50,50 Euro inkl. transport. Jeg fik den til den pris, fordi mine konkurrenter ikke ville give mere end 40 Euro (uden transport) - heldigt for mig.
Skal have den med på udstilling de 4 dage i Brøndby, så den kom lige til tiden. Er stillet op ude, så hundene kan vænne sig til den.
Har handlet flere gange på e-Bay og har aldrig oplevet at blive snydt. Det var i øvrigt en hundeshop i Tyskland med andre billige varer der havde sat den på auktionen - er nogen interesseret, så har jeg linket til shoppen.
Hilsen Gitte
PS: Hvorfor jeg ikke har købt den herhjemme? Prisen var alt for høj.
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 135 Svar: 2.317
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Her er linket - men jeg ved ikke om du kan aktivere det herfra. Ellers kopier den ind i Internet Exploreren og søg på den.
http://stores.ebay.de/dein-hundeshop
Hilsen Gitte
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 135 Svar: 2.317
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
Et godt køb