{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.343 visninger | Oprettet:

Resultater fra Roskilde! {{forumTopicSubject}}

Som mange andre har vi været på udstilling i Roskilde i weekenden og det gik nu okay smiley

Lørdag var for os helt klart den bedste dag..
Lapinkaunis Mystique: Excellent, 1.Plads, Bedste Junior, CK og 4. Bedste tæve
Fjällfarmens Qikki(Qira) : Excellent, 2. Plads i Åben Klasse, CK og 3. Bedste tæve
Og sidst men ikke mindst:
DKCH Fjällfarmens Oliwia: Excellent, 1. plads i Champ., CK, Bedste tæve og BIR! I storering var der ikke så meget at komme efter, men vi prøvede nu alligevel :o)

Søndag var.. ja.. Hvad skal man kalde det? Det perfekte billede på, at den perfekte Lapphund ikke findes - så skulle der i hvertfald kun være én dommer!

Mystique: Very good, 3. plads
Qira: Very good, 3. plads
Ollie: GOOD.... Haha! Og så stod vi alle sammen der og tænkte: hvad skete der dér? men sådan kan det jo gå og det er ikke unormalt i Lapphunderingen at sådan noget sker smiley

Hvordan er det gået jer andre? Er spændt på at høre om det kun er os der synes det har været en kogende varm udstilling men hyggelig og med god plads i ringene, jeg er solskoldet på ørerne og i nakken nu smiley (Men alt for mange folk der efterlod deres hunde i bilerne smiley )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Resultater fra Roskilde!
  • #1   5. maj 2013 JEG VIL OGSÅ SNART PÅ UDSTILLING IGEN!!! *snøft snøft*

Men mange mange gange tillykke til dig! Herreste gud, bare husk mest på lørdagen smiley Tænk hvis I kun var taget afsted søndag smiley

• #2   5. maj 2013 Stooort tillykke smiley

Min blev bedste baby af racen både lørdag og søndag ,lørdag kom hun i store ring hvor blev hun 2 bedste baby af alle racer smiley

profilbillede
  • #3   5. maj 2013 Haha, ja Højt at flyve dybt at falde, kan man vidst godt kalde det :o) Men helt rigtigt, vi vil huske på lørdagen og ikke søndagen smiley
    Nårh, ja og så fik hun sit første CACIB om lørdagen også, lidt stolte er vi nu alligevel..

LotteCN: stort tillykke til dig også! FEDT at blive BIS2 - det er altså godt gået! hun ser nu altså også bare kær ud!

• #4   5. maj 2013 var på udstilling for aller aller første gang, men veninde som handlede smiley Rotte blev Særdeles lovende og Bedste hvalp i racen.

profilbillede
  • #5   5. maj 2013 Proud Danish Flying Indian Girl
    Lørdag
    SL 1, BIR Hvalp, og BIS 2 hvalp

Søndag
    SL 1 BIR Hvalp
    smiley

profilbillede
  • #6   5. maj 2013 lørdag:
    tavi exc-åben1 ck bh2
    fossi exc-vet.1 ck bh3... bedste veteran i racen
    vi var 7 lundehunde. 4 han og 3 tæver. alle fik exc, 5 fik ck - 4*han og 2* tæver både bir og bim blev taget af svenske hunde

søndag
    tavi exc-åben1
    fossi exc-vet.1 ck bh2
    vi var 6 lundehunde, 4 han og 2 tæver, alle fik exc, 2 fik ck . bir blev en junior han, der var ingen bim

• #7   5. maj 2013 Røsle: Tillykke! Godt gået på første udstilling smiley
    Kristine: Stort tillykke! Ærgerligt jeg ikke fik set BIS baby og hvalp lørdag, når nu vi ellers var der smiley Men flot med BIS2!

Estrid: Lyder til i har haft mere held ved de to dommere, end vi lapphunde-folk har haft! Tillykke med fine resultater smiley

• #8   5. maj 2013 Cooper blev bedst i hvalp af racen

• #9   5. maj 2013 Sojus Ladybird blev bedste tæve - der var hende! og BIR over en Multichog flere gange BIS-vinder fra Rusland. Så bliver man stolt når det er 2. genreation af egen avl:-) Hanhundeejeren havde vist satset på det omvendte. Clara var endda i meget kort pels og stadig lidt trind efter sine hvalpe for 4 mdr siden.
    Sojus Hepatica Nobilis blev bedste baby i racen - der var ham! Dommeren udbrød som det første: Guuuud hvor kan jeg ikke forstå at den race ikke er mere populær og så pjattede hun med stewarden og sekretæren og hun var bare så sød og elskede hundene - fedt!!
    Vi stillede ikke i store ring, da vi havde noget vi skulle hjemme:-)
    I dag udstillede vi ikke.

• #10   5. maj 2013 Tusind tak!

Hvor er det bare vildt at Ollie blev BIR og fik CK den ene dag og blev good den anden dag. holy crap !!! det var noget af en uvending!

• #12   5. maj 2013 Her står cooper lige inden udleveringen af rosetten

profilbillede
  • #13   5. maj 2013 Stort tillykke til jer allesammen smiley

• #14   6. maj 2013 Tillykke med alle jeres flotte resultater smiley

Jeg havde kun tilmeldt i dag og der skulle Comet have sin debut i Baby klassen, og det gik vist meget godt det blev til SL 1 og BIR Baby smiley

Vi fik intet i store ring med Comet havde en fest og det var det vigtigste smiley

• #15   6. maj 2013 Min Cavalier king charles spaniel Oskar:
    lørdag JK:Excellent 2. m CK
    søndag JK:Excellent 3.
    Vi er godt tilfredse,så længe han holder sig til Excellent

• #16   6. maj 2013 smiley Tillykke til jer alle sammen, skønt at i havde vejret med jer smiley

• #17   6. maj 2013 2 rigtig lange dage med præcis de samme resultater for mor Beckie og datter DeeDee. Beckie, som er DKCH, blev Bedste Tæve 2 og DeeDee blev Bedste Baby.

2 meget forskellige dommer kritikker og pladseringer. Jeg tror jeg var den eneste der fik samme placeringer for begge dommere, for det var med få ændringer, de samme hunde begge dage.

Det var en stor mundfuld for sådan lille en baby. Derfor skippede jeg Store Ring om søndagen, for hun var helt brugt. Det skulle jo helst ikke være en pine for de små at blive udstillet. Det pudsige er, at det var ikke meningen, at jeg skulle beholde hende. Men kunne ikke sælge hende, fordi jeg tidligt kunne se hendes gode kvaliteter. Så hun bliver hos os. Herligt at få et godt kuld første gang jeg skulle vælge en han til min tæve. Det bliver svært at efterfølge.

• #18   6. maj 2013 Min Bullmastiff Berta

Lørdag, vandt sin juniorklasse med excellent, CK, blev 3. Bedste tæve og fik res. Cert.
    Søndag, vandt hun ligeledes sin juniorklasse med excellent - det var det.

Dommeren (søndag) var ikke så nem, at stille tilfreds. Blandt alle tæverne blev der uddelt et enkelt CK, så der blev hverken uddelt cert eller andet til tæverne søndag.

Men vi havde en skøn weekend, hyggede, nød solen og god mad.

• #19   6. maj 2013 Vi havde en hvalp fra vores B-kuld som blev bedste hvalp lørdag

En tæve fra A-kuldet blev BIM søndag med CERT og CACIB og hendes mor blev 3. bedste tæve.

Lørdag kom 3 fra a-kuldet og 3 fra b-kuldet, så vi havde en hel lille Arachun lejr smiley
    Total niiice weekend

• #20   6. maj 2013 Åh det lyder ellers til I alle har haft en god weekend smiley Stort tillykke til jer alle!

Vil lige dele dette billede med jer smiley Vi stoppede ved lillebælt på vejen hjem, for nu skulle tøserne altså have love til at blive luftet rigtigt - så de fik sig en "soppetur" smiley

profilbillede
Kommentér på:
Resultater fra Roskilde!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce