1.336 visninger
|
Oprettet:
kemisk kastrere? {{forumTopicSubject}}
hej alle i dejlige mennesker derude
jeg har brug for råd af jer
jeg har en shiba som er et år gammel
jeg går meget og tænker på om jeg skal kastre min balou for jeg har ikke tænkt mig at han skal lave hvalp på en anden shiba
han har meget svært ved at falde til ro og hørelsen fejler også noget tit men jaa tror jeg alle shiba ejer kender
men tænker om det kunne være en løsning at prøve først kemisk kastrere ham så kan man jo se hvordan han regere nogen som har affaring med det ??
hilsen Balou og Rikke
maj 2012
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 44 Svar: 165
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 1.955
Det gælder bare om at holde ud og fylde på. Alt det arbejde du ligger i hunden - som 9 ud af 10 gange vil give dig fingeren - vil du få stor glæde af senere hen.
Hvis du ikke allerede kender det kan jeg varmt anbefale rally lydighed fordi det er meget skiftende øvelser, hvilket passer rigtig godt til shibaens sind. Ellers er der også en del det sværger til at gå spor og agility
At kastrere vil ikke hjælpe på meget energi, men det kan hjælpe på noget af homon tingene... Jeg ville dog lige vende den i det store forum, fordi jeg ikke har så meget erfaring med at kastere men i stedet sterilisere Jeg kunne nemlig godt være bekymret for om det er for tidligt, og hvilke konsekvenser det vil have når den er kemisk...
Held og lykke med ham
maj 2012
jeg går til lyddigheds træning med ham nu og han elsker det vi skal så går til videre lydighed og aglity næste år sååå jeg glæder mig total han elsker bare aglity det helt vildt:) men vi mangler stadig noget lydighed træning shiba er jo meget sin egen herre og kan jo være lidt sjove at træne hehe
har din shiba det med at han vil løbe væk ??
har min en ide om en gang imellem hvis han får chargen hehe men er heldigvis blevet bedre siden vi starte med træning så det håber jeg vi bliver meget meget bedre til vil jo gerne kunne have ham løs
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 1.955
Hemmeligheden: træning flere gange dagligt, virkelig gode godbidder, og at løbe den anden vej, at gemme sig, og aldrig at kalde på hunden når du ved at den alligevel ikke vil komme...
maj 2012
jeg prøver virkelig med godbider og forskellige løb og sådan og han er heldigvis blevet bedre til det
kemisk kastrere?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside