{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.186 visninger | Oprettet:

Glædelig Jul & Godt Nytår Tråden :) {{forumTopicSubject}}

Hej til alle

Vi vil ønske jer alle en rigtig Glædelig Jul, samt et godt Nytår

Vi ser igen frem til det nye år, der denne gang vil (forhåbentligt) vil bringe hvalpe fra vores to tøser Queenie og White, vi har længe haft fingeren på et par hanner, og fuldt dem og afkom .. Vi kan lide hvad vi ser og sundheden er super, så nu er det kun ham for oven der kan give det sidste med ;))

Vi skal igen til Cruft, denne gang med 2 hunde : Tropi og Manolito, vi skal mødes med en masse skønne mennesker som alle har booket ind på samme hotel, så det ser vi også frem til smiley

Jeg (Rikke) har afsluttet DKK opdrætter uddannelsen og Kennelnavn ligger til godkendelse, når det er på plads vil der også følge en ny hjemmeside..

Udstillinger bliver det også til i ind og udland, dog nok ikke så mange som vi plejer, når der også kommer hvalpe, men planlægning omkring det, må komme som det passer ind...

Så ja, vi ser bestemt frem til 2013, og håber at se flere af jer derude smiley

Michael & Rikke
Og alle vufferne.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glædelig Jul & Godt Nytår Tråden :)
  • #1   18. dec 2012 Tak smiley I ønskes også en rigtig glædelig jul og et godt & sikkert nytår herfra os smiley

Sikke et spændende år I går i møde !! Bliver spændende at finde ud af hvilke hanner I har valgt til jeres piger, og selvfølgelig glæder jeg mig til at følge de kære små bullier der kommer ud af det smiley

• #2   18. dec 2012 Takker Michélle, og håber jeres 2013 kun bringer glæde !!

White´s gemal er lagt på hjemmesiden smiley Queenie`s gemmer vi lidt endnu, min overtro kommer i vejen der, man skal ikke smide sådan noget ud for tideligt...

Ja, glæder mig også vildt, dog ikke til de bliver hentet smiley både glæden og bagsiden ved opdræt...

• #3   18. dec 2012 Tak Rikke smiley Det håber jeg også... Går alt vel henter vi ny hund næste år - går bare og venter på at tæven går i løb... Den søde ventetid er ik særlig sød smiley

Hmm, jeg kan ik finde det... Kan kun se billedet hvor der står "soon you will know".. Er det mig der er blevet blind?? smiley

Det er så skide svært når de bliver hentet - på en og samme tid en trist og glædelig dag... Men forhåbentlig får man lov at følge dem i deres nye hjem smiley

• #4   18. dec 2012 Uhh, det bliver spændende for jer :o) He he, nej den er sg ikke særlig sød, det er noget værre ævl ;))) Men det bliver dejligt for jer smiley

Hmm, nej det kan jeg se, min kære webmaster har da hvilet lige lovlig meget, det er sg da hans knæ der opereret og ikke hans fingere ;))

Ret sikker på de hvalpekøbere vi har, og at vi kommer til at følge de kære små tæt, vi skal jo også selv beholde, så helt "tomt" bliver der ikke smiley

Nå, men det er ham her :

profilbillede
  • #5   18. dec 2012 Ja, der mangler en lille gris herhjemme så håber på der kommer en smuk han til os smiley

Det har ingen betydning for en mand om det er knæet eller fingrene der er blevet opereret - han er døden nær bare han er forkølet jo smiley

Uuuuh, han er lækker!!! Har kun hørt gode ting om ham... Fantastisk kombination smiley

• #6   19. dec 2012 Ja, det kunne jeg forstille mig smiley Der var en tid hvor jeg slet ikke kunne forstille mig en gris i huset, men nu ville huset være mærklig uden smiley

He he, normalt er jeg en af de heldige, han er ikke så pivet.. Meen denne omgang har været hård ved ham, så jeg må tage med at han ikke lige får gjort i det tempo jeg ønsker ;o)))

Ja, han er en skønne dreng, vi har også været sammen med ham af flere omgange, så det er ikke kun det ydre vi er vilde med smiley

• #7   19. dec 2012 Tak og lige over smiley
    Hvor lyder det bare spændende for jer med minibuller-hvalpe! Jeg er vildt hvalpeskruk lige nu, og det bliver kun forstærket når jeg ser andre skal have hvalpe - så jeg er overhovedet ikke misundelig på nogen af jer Michelle og M&R smiley Desværre bliver det for mig ikke i det nye år jeg selv skal have en buller, men jeg glæder mig meget til at skulle rundt på udstillinger igen og forhåbentligt snakke med endnu flere opdrættere. Det bliver jeg aldrig træt af, og så kan jeg få lov til at gramse på folks hunde smiley

• #8   19. dec 2012 De kravler virkelig under huden på én smiley Da Danni første gang mødte en (Louises Elmo <3) blev han begejstret for personligheden, men tror ik nogle af os havde regnet med at han ville blive så vild med racen - det var egentlig min hund smiley Men nu er der ingen af os der ka undvære smiley

Så er du virkelig heldig, og Michael helt undskyldt denne ene gang smiley Danni har lige ligget syg, og jeg skal virkelig finde min tålmodighed frem, fordi han er så pisse ynkelig smiley

Jeg har desværre ikke mødt ham, men har netop kun hørt positivt om både det indre og det ydre smiley

• #9   19. dec 2012 God jul og godt nytår til alle skal det også lyde herfra.... Det lyder spændende med hvalpeplaner... vi har lige lidt sygdom i familien vi skal have klaret før vi kaster os ud i at anskaffe os en ny tæve... vi håber på en gang til næste år også... smiley

• #10   20. dec 2012 Også glædelig jul og godt nytår herfra. Puhh stadig ikke meget nærmere ang. ny hund, men håber måske 2013 kan blive året, hvor den rette findes smiley

Glæder mig så meget til at se jeres Michelle smiley

• #11   20. dec 2012 Puha Julie, det er aldrig sjovt at være hvalpeskruk når andre så får hvalpe... Man får jo lyst til at stjæle dem smiley ;)

Lyder ikke godt med sygdom Laila smiley Håber ikke det er noget alvorligt !! Bliver spædende med mulig ny hvalp næste år - også spændende hvilket kuld i vælger fra smiley

Haha Louise smiley Jeg glæder mig over at have en pasningsmulighed smiley

• #12   20. dec 2012 Julie
    Du skal altid være velkommen her, og kysse og kramme på mini grisene smiley Du må bare ikke stjæle smiley

Laila
    Det er jeg ked af at høre, håber på snarlig bedring !! Og dejligt at i har noget at se frem til smiley

Louise
    Håber du finder en ny skøn grisebasse smiley Du kan ikke blive ved med at være hundesitter smiley

• #13   22. dec 2012 Det er lige før Michelle, men det er sgu nok bedst for både hund og mig selv at vente til der kommer mere ro på smiley

M&R - ej det kunne være rigtig spændende smiley Kan se på din profil at du/I holder til I Nordjylland. Hvor henne af?

• #14   23. dec 2012 Nordjylland, hmm, det er da en fejl, vi bor på Fyn smiley

• #15   23. dec 2012 Hah! Der er da noget forskel :o)

• #16   23. dec 2012 Griner, ja, lige nogle timer eller noget i den retning smiley

Kommentér på:
Glædelig Jul & Godt Nytår Tråden :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce