{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.396 visninger | Oprettet:

Endelig ny stambog {{forumTopicSubject}}

Efter nu snart et halvt år at have en hund med en forkert stamtavle har jeg endelig fået en ny i dag :-).
I sommer hørte min opdrætter Hanne Lundahl nogle rygter om at der havde været en anden hanhund sammen med hendes tæve Lola di Altobello, da den var på Altobello kennelen i Serbien for at blive parret. Hun valgte straks at lave DNA test på alle hundene fra kuldet og CHOCK - Maxim var ikke som forventet far til hvalpene. Rygtet sagde samtidigt at den anden hanhund var Xox di Altobello og der blev taget DNA fra ham og "heldigvis" var der match på alt afkommet.
Det skal lige siges at alt det her jo tog nogle måneder med at sender blodprøver frem og tilbage og nerverne stod på højkant - ikke mindst hos Hanne, som for det første var blevet taget ved næsen af en mand hun stolede på, men hun havde jo også nogle hvalpe købere som ikke havde fået helt den "vare" de havde regnet med.
Det skal lige siges, at igennem hele denne historie har Hanne fra dag et haft Allan og Merete fra Dobermann-klubben og DKK med i det, og hun har haft deres fulde opbakning og forståelse og meget store hjælp.
Og nu er tingene så faldet på plads og vi har fået en ny stambog på vores hunde.
Og når jeg kigger på min Caya, så er hun fuldstændig den samme hund om hendes far så hedder Maxim eller Xox di Altobello.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endelig ny stambog
Kommentér på:
Endelig ny stambog

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce