{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

Endelig drægtig ! {{forumTopicSubject}}

Hejsa...

Så lykkedes det vores kamp ;o)
Vi har en lækker collies tæve, der har klaret sig eminet på udstliing ind og udland med et pragfuld væsen. selvf.lig med DKK stambog.
Hun har været parret to gange. I dette tilfælde begge gange i Holland. med samme han. og hun gik desværre tom.
Nu nærmer hun sig 4 år, så det var ved at være sidste chance. Hun går 14 mdr imellem løbetiderne så der ikke nogen tid at spilde. Der kommer ikke bare en ny løbetid lige om hjørnet.
Men igår mindsanten om ikke hun er tjekket hos hr dyrlæge og hun er drægtig. 3 gang er lykkens gang.
Hun er parret i Danmark denne gang, hannen er nøje udvalgt. Så nu venter vi hvalpe den 10 maj endeligt lykkedes det.. Vi glæder os helt vildt.
måtte bare prale lidt.. er så glad.. jubiii jubiiiiiii

Hilsner Stina og John
A´Dior Collies


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endelig drægtig !
  • #1   27. mar 2008 Jamen tillykke.....................

    Er da dejligt at høre...............
    Og så er det jo bare med at stå fast på at vi ikke skal have flere collier ind i huset her"ss".............
    Held og lykke med det................

    Mvh Os fra Lille Skensved................


  • #2   27. mar 2008 Tusinde tak. vi beholder skam selv. uanset køn !
    Så får Nicki nogle søde små fætre og kusiner.. ;o)
    ca 10 maj... Vi glæder os helt vildt...

    knus fra os til lille skenved


  • #3   27. mar 2008 Også et Stort TILLYKKE fra det mørke Jylland - solen skinner og det er en flot frostfuld morgen - egner perfekt til at sige tillykke i. Vi glæder os til billeder af tykke maver - og små gryntede hvalpe ;o)

  • #4   27. mar 2008 Tillykke !

    Jeg kender godt følelesen når beskeden om der er hvalpe på vej - derfor må skuffelsen også være stor når hun to gange er gået tom - og så endelig nu tredje gang - super fedt og tillykke igen !
    Når I har været i Holland med tæven hvilket er lang at køre for en parring så kender I sikkert også til progesterontest - hvis ikke kan det anbefales
    Vi overvejer om vi vil kræve progesterontest fra de tæver der kommer til parring - dels pga tæven så er helt klar og så sandelig også for at der skal komme flere hvalpe ud af parringen.
    Husk nu billeder smiley


  • #5   27. mar 2008 hejsa..
    Tusnide tak til alle det er dejligt andre kan glæde sig og det er så fedt med posetiv respons.

    Ja vi kender til testen. Hun er testet.
    Denne gang blev hun testet hos hanhunde ejeren, der arbejder på en dyrlægeklinik så hun kunne teste hende fra dag til dag. med frisk celle billede. og slå til så snart det viste sig at være tid.

    Jeg må vist helle oprette hende, under mine hunde kan jeg fornemme hihi.. collies bliver sjældent særlig tykke... Men hvalpene dem skal vi nok fotografere i et væk... De er jo længe ventet så glæden er ekstra stor. Man må jo godt prale af en glædelig begivenhed.. . he he ;o) griner

    hilsner Stina


  • #6   27. mar 2008 Har lige været et smut forbi jeres hjemmeside - hold da op - det er toppen af cremen - det kan da kun give super hvalpe !
    Jeg havde i folkeskolen en engelsk lærer der hed Hedda Olsen (uha det er godt nok ved at være længe siden) - måske kender du hende - hun var "besat" af collie og så vidt jeg husker havde hun en del vinderhunde


  • #7   27. mar 2008 Stort Tillykke... det kender vi alt for godt...

  • #8   27. mar 2008 Hej Stina.

    Det er så dejligt for jer, I har virkelig fortjent et stort flot kuld hvalpe med alt det arbejde i gør for jers hunde.
    Tro nu ikke du slipper for at vise hvalpene frem til mig når de bliver født smiley
    Glæder mig til at se dig igen, og ikke mindst ti at se din dejlige lille søn.

    Knus Sinna


  • #9   27. mar 2008 Et kæmpe stort tillykke herfra os. Det var da bare super dejligt at det lykkes. Forstår godt at du glæder dig og lige må prale lidt...smiler.

    Jeg vil glæde mig til at se billeder af hvalpene, når de kommer til verden.
    Tillykke til jer.


  • #10   27. mar 2008 skønt for jer at det endelig lykkedes. glæder mig til at høre nyt

  • #11   28. mar 2008 Go morgen..

    tusinde tak. til alle. ;o) bliver så glad !
    Der kommer billeder.. af de små... Det vil jeg love. ja jeg vil næsten sige i slipper ikke.. har helt ondt i maven og glæder mig så meget.

    Sinna du er tvangsindlagt til hvalpe kaffe og knus hihi ;o)

    Claus J tusinde tak skal du have. Bliver jo helt rød i hovedet af al den fine ros. tusninde tak.. Vi er meget stolte af vores hunde af det vi har opnået med dem. og tro mig vi er ikke kommet sovende til det. Men uden vores super søde og dygtige opdrættere bag de hunde vi har. Havde vi ikke opnået den succes vi har. Så vi dybt ydmyg for det avls arbejde de har lagt.

    knus og kærlige hilsner Stina


  • #12   28. mar 2008 Nu er den kommende mor oprettet..
    men skal lige godkendes står der.. ;o)
    Monqiue kommer nok op senere idag...

    kram stina


Kommentér på:
Endelig drægtig !

Annonce