{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.343 visninger | Oprettet:

Han er kontaktsøgende og alligevel ikke? {{forumTopicSubject}}

Håber der er nogen herinde der kan svare mig lidt på det her, som jeg undre mig lidt over.

Min 10 ugers hvalpe er ikke så glad for andre mennesker, men han er begyndt at lærer det nu, hvor vi er begyndt at gå ture.

Når vi er hjemme har han tit halen ned langs benene? fx når han spiser og nogle gange når han leger? hvorfor?

Han kan finde på at krumme sig sammen når min far vil snakke med ham, men alligevel så løber han altid ud til ham når han kommer hjem fra arbejde, han vil meget gerne lege med ham også + han selv søger hen til ham for at snakke, men alligevel kan han finde på at krumme sig sammen når de snakker sammen? det er da ikke helt normalt er det? :s

Han kan godt være selv hjemme. Han er ude i køkkenet når han er selv, hvor han har hans kurv. Om natten sover han inde i min seng. Er min far hjemme med ham fordi jeg lige skal noget så ligger han sig ud i kurven indtil jeg kommer hjem. Når jeg er hjemme er han ved mig hele tiden.

Er han bange for min far selvom han egentlig selv søger hen til ham for at snakke og lege?

Undrer mig bare lidt over, hvorfor han så kan finde på at krumme sig sammen nogen gange når han tit selv søger hen til ham og hopper af ham når han kommer hjem for at snakke?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han er kontaktsøgende og alligevel ikke?
  • #1   1. dec 2012 Kam være han er blevet misrøgt der hvor du har købt ha,
    M? Eller bare var den usikre hund i flokken. Kan skyldes stor respekt for din far..

• #2   1. dec 2012 Han er ikke blevet mishandlet overhovedet! Min mor ejer Katos mor og jeg var med den dag han blev født, så jeg ved han har haft det som blommen i et æg. smiley

Synes bare det virker underligt at han nogle gange kryber sammen men alligevel kommer hen til ham for at snakke og lege smiley

Kommentér på:
Han er kontaktsøgende og alligevel ikke?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce