1.389 visninger
|
Oprettet:
Det svære valg om race.. {{forumTopicSubject}}
Puha.. Jeg synes godt nok det var svært at vælge race da jeg skulle ud og købe hvalp.
Hvilken race har du, og hvad fik dig til at vælge den?
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Svar: 3
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 160 Svar: 484
Til sidst besluttede jeg mig for en Papillon. En lille hund er nem for mig at have med rundt, og det er også en aktiv hund der elsker at træne lydighed og aguility som mig
mar 2005
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 20
Super social, loyal, lydig, klog og rigtig rar hvalp
Hun har overrasket positivt, og er meget mere end jeg havde turde håbe på, at hun ville blive!
Elsker min nye baby
sep 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Svar: 3
er super glad for min lille trold selvom han har sine egne veje at gå
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 45
jan 2010
Følger: 47 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 511 Svar: 4.066
jeg opdrætter cavalier, så det gav jo sig selv, at min næste hund også skulle være en cavalier
det er bare en helt fantastisk race
jan 2012
Følger: 6 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 50
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 24
Vi valgte Jessie bla pekingeser og papillon .
Det gjorde vi fordi vi har 4 børn og den ene pige på 7 år er meget bange for hunde , især store hunde , så var derfor sikker på at det skulle være en lille hund ,som var god til børn og som ikke var alt for vild /volsom men alligevel godt gad at lege og bruge energi . . Og det må jeg sige at vi har fået. Hun er bare den dejligste og passer så fint ind i vores familie .. Hun bliver virkelig forkælet af børnene med nusses lege og putning .
aug 2012
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 11
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 8
jan 2012
jan 2012
Følger: 6 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 50
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 160 Svar: 484
jul 2010
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 5 Svar: 29
Boxer er vel egentlig vores favorit race, men de kræver lige rigeligt motion og er lige store nok, til vores liv lige nu. Mops ville være rigtig skøn igen, men er bange for at vi hele tiden vil sammenligne med vores netop aflivede Polle og så kunne vi godt tænke os en lidt mere ”vagthund” samt en hund der motionsmæssigt ligger imellem Boxer og Mops
Overvejelserne var også forbi Engelsk og Fransk Bulldog, men valget faldt altså på en dejlig Olde english bulldogge dame. Vi valgte en ”dame” for at den ikke skulle blive alt for stor.
jan 2012
Det svære valg om race..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside