Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det svære valg...
  • #1   6. jun 2011 Da han hørte dårligt, så dårligt, begyndte at have uheld indenfor, mens vi var til stede, han havde efterhånden sværere og sværere ved at rejse sig fra kurven

• #2   6. jun 2011 Hun blev pludselig syg, blev undersøgt, fundet stor leversvulst, og blev aflivet. Altsammen inden for 24 timer smiley

• #3   6. jun 2011 Da han begyndte at blive bange for ting, trak sig fra os og den anden hund i hjemmet og ikke havde nogen energi længere. Men Andy havde været syg i længe, og fik noget medicin der tog hans sidste kræfter.
    Vores gamle terrier, logrede ikke når vi kom hjem til ham.

Men har aldrig og bliver aldrig en nem beslutning.

• #4   6. jun 2011 Den dag jeg spurgte mig selv: "For hvis skyld er det lige at der skal "holdes liv i ham"?" og kunne svare ærligt: "For MIN skyld"......... Så var beslutningen egentlig "nem".

• #5   6. jun 2011 De to fra min barndomshjem fortalte det selv - da de var omkring 14 år kom der bare en dag, hvor de ikke ville med ud at gå tur. Så ved man det er tid.

Min tidligere husky fik konstateret leukæmi, da hun var 13 år gammel. Så er der heller ikke så meget at tænke over.

• #6   6. jun 2011 Han blev pludselig meget syg, men behandlingen virkede heldigvis. Ca 3 måneder efter fik han konstateret en kræftknude i den ene nyre og den anden var skrumpet ind. Samme dag sagde vi farvel. Han nåede lige at blive tretten.

Savner ham meget men har ikke fortrudt det et sekund.

• #7   6. jun 2011 Inden livet ikke er værdigt for dem..

• #8   6. jun 2011 Når jeg kan se livskvaliteten er væk. Vil ikke ud og gå, vil ikke spise, vil ikke lege, stresser nemt, sover ikke i sofa eller seng mere (hvis den er vant til det), når gnisten i øjnene er væk... så ved man det er tiden.

• #9   6. jun 2011 Rocky var 15 år, og vi havde fået at vide han kun havde 1 år længere at leve i pga. hans hjerte var blevet gammelt.. han fik dog 2 år mere som vi nød i fulde drag... Men en dag kiggede han på mig og ligesom for at sige kan vi ikke godt sige farvel nu, hans øjne var helt trætte.. vi kørte afsted til dyrlægen og han sagde også at nu var det på tide..... men hold dog op jeg stor tudede. savner ham ubeskriveligt

Balou var 6 måneder, dannede sig en kræftknude på benet og da dyrlæerne skar den op vidste det sig at han var bløderhund .. vi fik ikke gode odds fra dyrlægerne og vi ville ikke være så egoistiske at han ikke måtte føre sig et normalt hundeliv han skulle nærmest pakkes ind i boblepapir før han måtte gå ud og lege.. det kunne vi ikke byde ham...så vi fik ham aflivet, hold op hvor jeg også græd den dag.. smiley

• #12   6. jun 2011 Da han ikke længere var sig selv, og ikke længere kunne føre et værdigt hundeliv....

• #13   6. jun 2011 Da han ikke kunne gå 10 min mere uden at halte smiley
    Han var en jagthund og elskede at løbe...
    Savner dig Kenzo ...

• #14   6. jun 2011 da han (Storm) ikke længere havde gnisten i øjene og jeg ikke kunne være sikker på en ob ville give ham et værdigt liv for en hund på kun 2 år

det hårdeste jeg nogensinde har gjort og tuder stadig ofte over ham selvom det nu er et halvt år siden han fik fred

• #15   6. jun 2011 Det gjorde jeg natten mellem d.16 og 17 feb da det frække glimt i hans øjne forsvandt ( han havde været i kronisk hjertesvigt siden maj) Jeg var ikke i tvivl om at nu ville han ikke mere og derfor ringede jeg efter dyrlægen næste morgen og han fik så fred d.17 feb.

• #16   6. jun 2011 Anubis blev aflivet, da hans allergi (der primært gav udslag ved store bylder på poterne) var blevet så slem, at på trods af gentagne penicillinkure, forsvandt bylderne ikke, og han ikke kunne gå ture, uden bylderne begyndte at bløde, og han haltede. Desuden sagde dyrlægen, at det eneste vi manglede at prøve var at skære trædepuderne væk... Så blev han altså aflivet...

• #17   6. jun 2011 ikke at jeg har stået med en hund - endnu..

Men når man har kendt sin bedste ven i lang tid, ved man når den selv siger til. Man kan bare mærke/se det på den.. Og så er det tid..

• #18   6. jun 2011 Mille blev aflivet i en alder af knap 12 år efter en helbredsundersøgelse hos vores gode og dygtige dyrlæge.

Savner hende stadig sindsygt smiley

• #19   6. jun 2011 Har heldigvis ikke prøvet det endnu, men vender ofte Fie´s tilstand med dyrlæge og hundevenner...

Men den dag der er langt flere dårlige end gode dage, der vil det være slut.

Har det lidt svært med den med , hvem holder vi liv i hunden for ?

For i bund og grund holdes alle hunde jo i live for vores skyld, da de jo er vores kæledyr og vi ved jo at en eller anden dag er det desværre slut

• #20   6. jun 2011 Min hund har svær HD, jeg har det hele tiden under overvejelse for hvornår det er nok.

Men så længe hun er kærlig og glad , selvom hun ofte trækker sig væk og det smertestillende virker så længe går det

• #21   7. jun 2011 Da han ikke kunne holde på vandet længere og var altid "forvist" til kurven, da han ikke kunne være nogle steder, for det løb ud ad ham.. Min mor mente ikke at det var et værdigt hundeliv at skulle bo i sin seng uden at må komme andre steder i huset.. Dyrlægen sagde at der ikke var noget at gøre.. Så han fik fred i en alder af kun 5 år..

• #22   7. jun 2011 Lotos: Fordi han blev meget meget syg, kunne ikke stå på benene, drikke eller spise.. Dyrlægerne vidste på det tidspunkt ikke hvad han fejlede og blev ved med at ville lave prøver på ham.. Men det syntes vi var synd for ham, så han fik fred..

Det viste sig senere at det var Ataxia han havde.. smiley

• #24   7. jun 2011 Det er bare en lorte beslutning at skulle tage. Venter svar fra min dyrelæge i dag, for at se hvilken beslutning jeg skal tage...

• #25   7. jun 2011 Er det Ace? Hvad fejler han da ? smiley

• #26   7. jun 2011 yahhh, har så lige fået svar fra min dyrlæge...Med lidt mere kosttilskud og foder der ikke belaster leveren, så har hun nok to gode år endnu....

• #27   7. jun 2011 dejligt ar høre acedog k

Kommentér på:
Det svære valg...

Annonce