{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vejrtrækning
  • #2   1. aug 2012 Enig Charlotte, men hvis de skal bedømme efter de kriterier som vist i videoen, så er der vist ikke mange FB der går igennem...Problemet med at bedømme vejrtrækningen er at det kommer til udtryk på så mange forskellige måder og i forskellige grader og hvor er det så grænsen skal gå for hvornår det er diskvalificerende. Hvis man bare ser på hvor forskelligt dommerene kan bedømme den samme hund på udsenet, hvis de så også dømmer vejrtrækning på samme måde, så er spørgsmålet så om hvor meget det er værd?

  • #4   2. aug 2012 Meget interessant og utrolig lærerigt!!

    Det kan godt være at dommerne ikke ændre på deres måde at bedømme udstillingshundene, men nu er vi da selv bedre klædt på til at vurdere hundes vejrtrækning smiley


  • #5   2. aug 2012 Gud hvor jeg synes, nogen af dem grynter. Den sorte mops, hvor kvinden (tror jeg det var?) holder en godbid foran dens hoved. Grynter jeres ligeså meget? Er det normalt for kortsnudede hunde?

    Jeg spørger bare fordi, jeg ikke selv har oplevet det før, så jeg ved ikke om det er normalt smiley


  • #6   2. aug 2012 Charlotte: Kan sagtens følge dig og jeg tror som dig desværre også at det kommer til at tage lang tid, det bliver nok først når jeg sidder på plejehjem og får blændet pizza og rødvin i drop smiley

    Michelle: Præcis, det er også det jeg primær vil bruge det til og det er også derfor jeg poster dette, så folk får viden og indsigt, så de selv kan forholde sig kritisk til det de ser/høre....for godt nok er det desværre mere normalen end unormalen at FB snorker, grynter, kaster op osv osv. men det er ikke i orden og det er ikke sådan de skal være, det er sådan de er blevet!!


  • #7   2. aug 2012 Mette - ku ik have sagt det bedre selv :0)

  • #8   2. aug 2012 Godt Michelle..ha ha smiley

Kommentér på:
Vejrtrækning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce