1.673 visninger
|
Oprettet:
Hejsa {{forumTopicSubject}}
Tak fordi jeg må være med i jeres gruppe for bullterrier
Lidt om mig jeg er en fyr på 31 som bor i lejlighed i skive endnu er ved og kikke på hus
Til daglig køre jeg lastbil om natten hygge job
jeg har gået og holdt øje med mini Bull i et par år nu og læst og søgt om dem på nettet og er blevet meget kloger på dem ang deres sygdomme og skavanker men puha der er både gode og dårlige historiere om dem så derfor jeg har oprettet mig for og høre fra folk både positivt og negativt og folk's kendskab til rasen og de forskellige opdrattere så man finde sig en sund og rask mini buller
Med venlig hilsen Thomas Thorleif
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.959
Godt at du fandt ud af at oprette emnet herinde - det er lavet ret forvirrende i det nye design
http://www.hundegalleri.dk/grupper/gruppe_diskussion/508039-1001_tanker_spoergsmaal_og_overvejel - i denne tråd står er racen ret godt beskrevet af os herinde
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 20
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.959
Ej, spøg til side.. Jeg ved ik hvad jeg skal fortælle dig om denne fantastiske race, som jeg ik allerede har skrevet.. Så håber nogle andre kommer på banen med deres guldkorn
Hvad angår anbefalinger af opdrætter, så er problemet at vi hver især stiller forskellige krav til vores kommende opdrætter og kommende hvalp.. Så den perfekte opdrætter til mig, passer ik nødvendigvis til dig..
Min anbefaling vil være at du finder ud af hvilke krav og ønsker du har, kigger rundt på opdrætternes hjemmesider, tager kontakt til dem der umiddelbart opfylder kriterierne.. Og vær tro mod dine krav :O)
jun 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 44
hvor du skal købe din hund henne kan jeg ikke svare dig på, men kontakt racepepresentanten, hun må vide hvor man kan købe en god hund, de ved ihvertfald rigtig meget om denne race på godt og ondt.
jeg har købt min i rusland, nemt og bekvemt og ike dyere end herhjemme.
jul 2012
men jeg skal ikke have hund i dk det er besluttet så det er dejligt har skrevet til flere kennel og venter lige på svar
apr 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 32 Svar: 221
Først vil jeg sige tillykke med valget af denne skønne race.... dernæst synes jeg egenligt at det er en personlig sag at vælge type og man bør måske ikke ligefrem spørge hvorfra man skal købe - måske bedre at høre om folks dårlige erfaringer..., og / eller mere finde ud af hvilken type man godt kan lide... her mener jeg... skal profilen være meget toneangivende eller bare lidt, skal hunden være meget muskuløs, lille eller stor, vil man acceptere en hund med PLL carrier eller affected - eller vil man kun have clear hunde, hvordan vil man at sindet er.. ja jeg kunne jo blive ved... åh.. jeg synes at der er ret så mange ting at tage med i sin betragtning af valget af forældredyr....
Det som JEG synes er vigtigt er at finde en kennel man synes ser seriøs ud og så tage hen og besøge dem... også uanset om det er i DK eller i udlandet... eller næstbedst så mød nogle hunde fra kennelen og se om du kan lide deres sind... hør ejeren til de hunde hvordan de er og hvordan købet af deres hunde forløb...
Mød op på nogle udstillinger og se hundene og grams på dem... jeg er sikker på at de fleste mini bull ejere mere end gerne vil lade dig overgramse deres hunde... du er i hvert fald mere end velkommen til det med min hund....
Jeg er selv i gang med at lede efter vores næste mini buller... det har taget pænt lang tid indtil nu... ikke at jeg overhovedet er utilfreds med opdrætteren af min hund... nuvel min hund har fået konstateret løse knæskaller, men det er jo desværre det der sker... jeg føler ikke at jeg kan klandre ham for det.... og har kun fået god behandling af ham.... alligevel har jeg ikke besluttet mig for hvor vi køber den næste... kan være hos ham, men også meget vel være et andet sted....
Uanset hvad så er det møg hamrende spændende at lede efter hund og man kommer i dialog med en masse folk... det er så fint at få andres erfaringer med div kenneler og linier...
Du er velkommen til at skrive hvis du vil høre mere....
Må man høre hvor du kikker fra??? Fair nok hvis du ikke har lyst til at dele det med os andre...
jul 2012
chillout.se
miniaturbullterrier-sachsen.de
minibull.net
jeg leder efter en mini bull så derfor vil jeg gerne den forbliver den størrelse
og den skal hellere ikke være meget muskeløs
sys det er en meget flot hund men det behøver ikke ligne den kun er en stor muskel jeg ved det er en stærk hund så det er mere end nok til mig
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 69
Og Velkommen til....os bullertosser
Vi har haft Barca alias Musepigen i lidt over 6 år - hun er lidt for høj og har lidt skæve tænder, men hvem har ikke det Men derimod har hun aldrig fejlet noget.
Musepigen er fra Barnsley i England.
Jeg skal heller ikke sige hvor du skal købe din hvalp, men jeg synes du skal være MEGET opmærksom på hvor du IKKE skal købe den henne. Derfor synes jeg det er en rigtig god ide, at du er kommet herind i gruppen. Der har nemlig været et par stykker herinde som har være meget uheldige med køb af hvalp.
Endnu en gang et stort velkommen.... og glæder os til at se den hvalp du en gang får....
apr 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 32 Svar: 221
Held og lykke med din søgen og jeg glæder mig også til at se billeder af din hvalp....
jul 2012
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 28 Svar: 101
Lige for en god ordens skyld vil jeg pointere, at racerepræsentanten ikke må sige noget om 'hvor man køber en god hund'. Vi orienterer om racen, sundhed, temperament etc - og dét gør vi hjertens gerne.
Så velkommen til
jul 2012
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 12 Emner: 85 Svar: 4.033
Hejsa
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside