Udstillere i DKK

Udstillere i DKK

Medlemmer: 352
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
972 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Ballerup 16+17.6 Ballerup 16+17.6

Skal vi ikke have en resultattråd for weekenden smiley
Lørdag havde vi en finsk dommer. Hun syntes begge mine drenge var for lange og skulle have mere pels, så de endte begge på exc uden ck. Det var en svensk hund der blev bir og en dansk bim.

Søndag var dommeren vist fra Ungarn. Edda startede dagen med at hoppe på 3 ben , men lidt efter ville hun godt gå normalt igen men var lidt gnaven og ville have fred for hunde der ville hilse... jeg kunne ikke finde ud af hvad der generede hende.
Men jeg tænkte at nu var hun jo kommet med, så måtte hun få et kip hvis hun begyndte at gå med løftet forben igen.
Først var Tavi inde... manglede bryst - exc uden ck
Så var vi 3 championhanner inde... den der vandt lørdag var for let - exc uden ck. , Fossi var for smal og manglede bryst - vg
Og den 3 - verdensvinderen fik ck og blev bedste han.
Så var det tøsernes tur... både åben klasse tæven og championtæverne fik exc uden ck (fandt jeg ud af senere)... så var det Edda's tur (veteran)... jo, hun kunne da godt have større brystkurv... men fik exc ck og blev dermed bedste tæve.... fint tænkte jeg.... så skulle hun op imod Frey - verdensvinderen smiley og dommeren mente at min gamle tøs på 10½ år, som dommeren dog ikke havde set halte tidligere på dagen, bevægede sig bedre end den unge dreng på 3 år... så Edda blev BIR og københavnsvinder..... grin og det var hende jeg var lige ved at sige at hun ingen chancer havde og derfor var lige ved at sige at hun ikke kom.

Og Edda måtte dermed i store ring 2 gange næsten lige efter hinanden.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ballerup 16+17.6
  • #1   18. jun 2012 Tillykke Estrid. Det var godt gået, og det er ikke altid de unge der vinder. Så dig godt om søndagen, men vi har jo så travlt hver især med vores hunde.

Lørdag, norsk dommer som ingen havde stillet for. En noget streng dommer, men hver dommer har sine "kæpheste", sådan er det jo.

Cissie: Bedste Hvalp (uden konkurrence desværre).
    Beckie: åben klasse, da hun lige er fyldt 2 år. BIM og 4. cert, dermed Dansk Champion.
    Bianca: champ. klasse, 2. bedste tæve efter sin lillesøster

Søndag: Dommer Ole Staunskær. Han har været med til at genopbygge racen og er en af vores avlsgodkendende dommer.

Cissie, Bedste Hvalp (med konkurrence denne dag, juhuu), Store Ring "nada".
    Beckie: champ klasse og stillede for Ole for 1. gang. Excellent CK og 4. bedste i champ klassen. Så glad og tilfreds med hendes kritik.
    Bianca: champ klasse, 2. Bedste Tæve som slutresultat, endda med en helt fremmed handler, da jeg handlede Beckie. Det gjorde han så godt, at hvis det ikke var fordi det var en af mine hvalpekøbere fra Norge, der var med i weekenden, så havde jeg hyret ham som handler. Men Bianca er nyparret, så hun kommer først på udstilling til november, så har jeg god tid til at finde en handler til hende fremover.

Det var så fantastisk at have besøg fra Norge, for min lille hvalp fra B-kuldet er en stjerne. Desværre gik det ikke så godt, men sådan er det med fremmede steder, og hun er kun 1½ år. I Norge har hun allerede blevet BIR nogle gange, og fik Store Cert i Bø i år. I Sverige fik hun Cert den første dag hun stillede i juniorklassen og lige fyldt 9 mdr.
    Til august tager de til Finland på en 3 dages udstilling (tror jeg det var). Får hun cert der, så vil hun blive Nordisk Champion når hun får et "lille" cert efter hun er fyldt 2 år den 31.10.2012. Er så stolt af hende, og hun går sin mor Bianca i bedene.

Så det har været en god weekend ikke bare udstillingsmæssigt, men også socialt. Lørdag aften var vi ude at spise med vores norske hvalpekøbere, og da vi kom hjem var Anne Mette (Billie & Jackie) og Rikke kommet og skulle overnatte hos os. For de var tilmeldt udstillingen om søndagen. Så en rigtig dejlig weekend har det været.

• #2   18. jun 2012 Så praler jeg lige på Charlottes vegne, når hun nu ikke er velkommen på HG mere!!

DKCH, DKV 2011, KHW 2012 Misty Meadows LionHeart : INT show in Ballerup BOS ,CACIB , KHW 2012

• #3   18. jun 2012 :o)) Ja, nogle gange da går det bare slet ikke lige som man forventer :o))

Stort tillykke med det.....

Vi var noget spændte Lørdag, da vi fik dommer ændring i sidste øjeblik, til en Hollansk dommer og vi kunne intet finde på den dommer hvor hun havde dømt racen....

Viste sig at hun selv havde haft racen, og hun faldt helt i svime over vores dreng og ville stjæle ham:) og han endte ud med at blive BIR og vores venner fra Norge blev BIM med deres tæve..

Søndag havde vi også en Hollansk dommer, vi håbede på en Københavner vinder med vores unge han... Og fik den smiley
    Dommeren byttede om på BIR og BIM fra om Lørdagen og vores Norske venner blev så BIR og vi blev BIM

Så vi klager heller ikke over denne weekend.... :)(kun over det diskotek storering pludselig var omdannet til)

• #4   18. jun 2012 Tillykke til jer andre også... smiley

• #5   18. jun 2012 Tillykke til jer også.

• #6   18. jun 2012 Vi fik BIR begge dage på vores Kleiner münsterlænder så vi er fuldt ud tilfredse ;-))

M&R: "Så vi klager heller ikke over denne weekend.... (kun over det diskotek storering pludselig var omdannet til)"

- Hvordan skal store ring så være ? skal det være en død fest med ingen musik, ingen klap, ingen hujen, ingenting ??
    Store ring er en FEST og jeg synes det er fedt vi har fået noget gang i storering med musik, klap, hujen osv osv ...
    Og hvis det er et spørgsmål om hundene ikke kan "tåle" det så burde man til at indfører til ringtræning at sådan noget bliver trænet med, det ved jeg i hvertfald man gør i Vejle ved kreds 5, der bliver klappet og spillet musik osv den sidste runde inden man går hjem så hundene kan vænne sig til det ,.

• #7   18. jun 2012 Nu har jeg oplevet min del af storering efterhånden, og der er forskel på fest og teckno fest!

Klappet hujen og hajen, fint for mig, det gør jeg selv men nu nævner jeg DISKOTEK og ikke klap hujen og hajen men dunrende musik på fuld knald er bare ikke ok.. selv speaker blev overdøvet af musikken..

Ældre måtte forlade udstillingen , uden at gå i storering med deres hunde... Ikke ok.. Og musikken var bestemt heller ikke ok for hundene, den volumen vil jeg sgi gerne se blive trænet til en ringtræning, tror det er de færreste der har det udstyr til rådighed...

De betalende stande rundt om ringen måtte stå og råbe til deres kunde (og nu er det jo DKK der har bestemt de ikke må pakke sammen før efter storering, så burde der også tænkes på dette)

Storering kan sagtens laves med stil, og stil var det ikke denne weekend....

Denne weekend gik de bestemt over gevind...

• #8   18. jun 2012 Jeg ville da også ønske mig, at musikken ikke var så høj. Kunne slet ikke høre hvad man talte med folk om. Der skulle råbes temmelig højt for at føre en samtale. Musikvalget var for så vidt OK, og jo det er svært at gøre alle tilfredse. Men for højt det var det i hvert fald.

Tillykke til jer alle sammen. Mette, hvorfor er Charlotte ikke velkommen mere. Jeg har ikke oplevet at hun har haft "snuden" for langt fremme.

• #9   18. jun 2012 Sjovt jeg har overhovedet ikke opfattet det samme som jer, vi havde ingen problemer med at stå ved storering og vi stod der fra start til slut, vi kunne fint snakke og være til, hører speaker osv . Det eneste der var var ved BIS, jeg synes det var fedt med så høj musik og folk var klar til fest, men nok der nogen vil synes det var for meget.

• #10   18. jun 2012 Tillykke til jer alle smiley med jeres fine resultater.

Vi var kun tilmeldt søndag og det gik over alt forventning. smiley
    Rubin blev BIM og fik sit andet CAC og Eccola stillede for første gang i champion klassen og blev BIR og dermed fik sit andet 2 CACIB

Så fik er glade og holder en lille pause fra udstillingerne end til Bremen.

• #11   18. jun 2012 Tillykke med alle jeres flotte resultater!
    Husk at sende dem til showresults ;o)

Min egen weekend var også ganske fremragende!
    Jeg har en tæve på 2 1/2 år som har været lang tid om at modnes. Var faktisk ikke sikker på at hun nogensinde ville "være der", men det er hun nu og det så lørdagens dommer og gav hende hendes (og mit) første cert og tilmed 2. bedste tæve - kun slået af en rigtig fin ch-tæve!

Søndag gik det sørme således at denne dommer fandt min juniortæve så god, at også hun blev 2. bedste tæve og også hun fik sit første cert!

Hold op, jeg smilede fra øre til øre da jeg kom hjem!

• #12   18. jun 2012 Mie har en hel stak jeg har glemt og sende til jer, men håber jeg husker det i denne uge smiley

• #13   18. jun 2012 Lørdag var første gang Casey skulle i junior klassen og så blev han sørme BIM og med sit første cert smiley under en hollandsk dame. (all round dommer)
    Søndag blev han 4 bedste junior uden ck... han var træt og showede ikke særlig godt smiley men sådan er det jo. Også en hollandsk dame (all round dommer)

• #14   18. jun 2012 Lørdag fik Dian EXC CK CAC CACIB BIR.
    Søndag fik han EXC CK CAC CACIB BIR KHBV12

Så alt i alt en ganske udemærket weekend :-))

• #15   18. jun 2012 Jeg har også en hel masse nyt både fra ind- og udland. Må se om jeg får tid til at sende det ind over weekenden.

• #16   21. jun 2012 Tillykke til jer alle med de flotte resultater.

Vi have en aldeles fremragende weekend i gode venners lag. Mit hvalp kunne ikke bedømmes lørdag men fik alligevel en kanonkritik da dommeren var vild med hende, søndag blev hun SL og BIR hvalp
    Min han fik begge dage excellent lørdag blev han BIK 2 og søndag med CK og res cacib BIK 2 og min gamle pige på 9 fik begge dage excellent med CK og hhv BIK 2 og 3 og begge dage med kanon kritik og bedste veteran. Så "mor" er stolt!

• #17   21. jun 2012 Det kan jeg godt forstå at du er Trine. Det er sørme flot.
    Overhalede dig på motorvejen søndag morgen lige før afkørslen ved Lejre Ådal. Har du fået ny bil? Det var fordi jeg kunne kende hundene, at jeg så at det var dig smiley

• #18   21. jun 2012 Det var en super weekend for os.

Vores junior tæve Qui Terret Addiction: Lørdag EX1, CK, CAC, BIR
    Søndag fik hun: Ex 1 CK, CAC, KBHV 2012 BIM

Mor her er såååå stolt at hun klaskede alle de voksne hunde hi hi

• #19   21. jun 2012 hov hov Gitte det er ikke pænt at overhale mig, den lille gule kunne ikke andet end transportere mig hjem med hjælp fra dansk autohjælp efter Bornholm sidste år nu køre jeg i en sotr golf varian 1,6 tror jeg nok det er... men køre det kan den...

• #20   22. jun 2012 Kan godt huske at du havde store problemer med den lille gule på Bornholm. Så fortjener den heller ikke at være din bil.

Du har fået en meget bedre bil Trine, vær glad for det. Der er også bedre plads til nu 3 hunde i bilen smiley

• #21   24. jun 2012 Hmmm mht pladsen så tror jeg bare man slæber mere l... med sig end hvis man har en lille bil og er nødsaget til at være økonomisk med hvad man skal have med, men hundene er jo det vigtigste og dem er der plads til...

Jeg er enormt glad for bilen og vi har lige været i Polen kørt derned på rekord tid i forhold til den lille gule som jeg nu også var glad for...

Kommentér på:
Ballerup 16+17.6

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce