{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Faste måltider eller ???
  • #2   7. maj 2012 Jeg arbejder på forskellige tider, men fodrer altid Aboo med hans hundemad, når jeg går, så han har lidt at være optaget af, mens jeg er væk, desuden spiser han altid lidt af vores mad, når vi spiser måltider ;o)

• #3   7. maj 2012 Cher har adgang til foder hele tiden .- Altså tørkosten står fremme fast. Hun får som regel lidt varme rester om aften.. Har ikke problemer hverken med overvægt eller renlighed:)

• #5   7. maj 2012 ja ok Tinna.. det gør selvfølgelig en forskel smiley

• dyreven
    dyreven Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 96
    #6   7. maj 2012 Chanel er vant til at have sin tørkost stående-dog bliver det sat væk til natten hvis ikke der er spist op.. Hun er neutraliseret men hun spiser ikke mere end før og kræsen kan jeg ikke kalde hende:-).. Grunden til det står fremme hele tiden er at jeg har fået fortalt de begynder at spise deres egen aff hvis de føler sult og der ikke står noget???

• dyreven
    dyreven Tilmeldt:
    aug 2010

#8   7. maj 2012 Jeg har faktisk i en uge valgt at lade skålen stå lidt tom i et par timer- og det er gået helt fint...Havde tanke på at ville styre måltiderne lidt mere-men ville lige høre om der var hold omkring det med afførringen..

• #9   8. maj 2012 Hvis ikke man fodrer med mere mad, end de skal have, så bliver de vel ikke tykkere af det. Man skal jo ikke blive ved med at hælde foder op til sin hund, hvis den spiser det. Aboo får den samme mænge hundefoder hver dag. Har han ikke spist det når jeg kommer hjem, så bliver det fjernet, og har han spist det, får han jo ikke mere hundefoder, da han så har fået det han skal have den dag.

• dyreven
    dyreven Tilmeldt:
    aug 2010

#10   8. maj 2012 En hund kan jo altid spise-så nej Chanel får ikke mere end hun plejer.. Men det er sjældent hun tømmer skålen med det samme-det er mest efter den lange legetur hun har størst appetit.. Når vi ikke er hjemme kommer maden i en aktivitesbold eller andet-men sjældent hun spiser når hun er alene"-flokken" skal helst være samlet...Som sagt fjernes skålen til natten hos os-oz selvom den ikke er tom-men i løbet af dagen har hun selv justeret måltiderne.. Men det er det jeg vil styre nu og har gjort i en uges tid-var bare ikke interesseret i hun erstattede maden med sin aff.. Så ville lige høre om det var en skrøne smiley

• dyreven
    dyreven Tilmeldt:
    aug 2010

#12   8. maj 2012 ja rigtigt-det er nok lidt lettere med kun en hund smiley .. Så kan man nemmere levne da der ingen legekammerat er til at tage resterne smiley

• #14   4. jun 2012 Spooky har mad hele døgnet og det styrer han fint selv, han går ud med jævne mellemrum og spiser et par stykker tørfoder af gangen, han overæder heldigvis ikke smiley

Kommentér på:
Faste måltider eller ???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce