Utroligt, {{forumTopicSubject}}
men ikke desto mindre - efter næsten 3 år savner jeg stadig vildt min lille soul-hund Marco.
Selv om jeg har fået skønne Gizmo som jeg er utroligt glad for, så er der altså noget der mangler.
Savner lyden af Marcos energiske trippen hen over gulvet når der ver noget han havde sat sig for - og hans små dask med poten, når jeg ikke lige reagerede så hurtigt som forventet på hans opfordring til leg, travetur osv.
Der var nu et ganske særligt bånd mellem os, han var MIN hund og jeg var HANS ejer. Gizmo er mere hele familiens altid glade hund - og heldigvis for det. Det ville være alt for hårdt en gang at skulle miste en soul-hund igen.
dec 2008
Følger: 36 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 51 Svar: 962
Er sikker på at de render og laver en HULENS MASSE ballade deroppe sammen
Knus til dig
mar 2007
Følger: 18 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 83 Svar: 230
Tak Jennifer - det kan godt passe at de laver ballade, Marco elskede at provokere de store hunde, tror ikke han var klar over hvor lille han var i forhold til dem. Ser for mig at han skaber sig vildt, og derefter suser gennem benene på din Chili ;o)
Forresten rigtig smuk tatovering du fik lavet, overvejede et par små poter til mine om Marco, men synes lidt at det er så "almindeligt".
dec 2008
Følger: 36 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 51 Svar: 962
Tak for det, Susanne den er lidt utydelig, de vinger er ikke så tydelige som håbet.. Det er da sødt med poter, men det er rigtig, dem har mange ( har også to sæt ).. Men pyt med det er almindeligt, så længe den betyder noget for dig..
mar 2007
Følger: 18 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 83 Svar: 230
apr 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 46 Svar: 72
apr 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 46 Svar: 72
sep 2007
Følger: 58 Følgere: 57 Hunde: 6 Emner: 79 Svar: 696
Knus fra Lotte og himmel hundene Molly og lady.
Utroligt,
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside