Utroligt {{forumTopicSubject}}
Fik t-shirten med posten til middag og gav straks Sigurd den på. Han luntede herefter ud og lagde sig bag døren på badeværelset, som han plejer. Normalt farer han op såsnart man berører døren, da han er bange for at få den i hovedet, men nu lå han bare og kiggede på den. Han gad ikke engang løfte hovedet:-)
Var dog mest spændt på, hvordan han ville reagere på vores eftermiddagstur, som pga. vores arbejdstider foregår i tusmørket 16:15. Sigurd er ekstremt skudræd og i denne tid, hvor der jævnligt bliver skudt af, har han lusket meget listende og lyttende med halen mellem benene ved siden af os. Idag blæste han lykkeligt langt foran med halen højt løftet:-) "Desværre" var der ingen skud imens vi gik idag, ville ellers gerne have set hans reaktion. Efter vi kom ind, var der et brag. Det var tydeligt, at han stadig er bange, men langt fra så panisk, som han plejer:-)
Syn's det er mærkeligt, men bare det virker er vi glade:-)
Når vi engang er færdige med skyderiet hen i det nye år, vil jeg prøve den på Konrad. Han bryder sig nemlig ikke om fremmede hunde og medmindre hans "far" er med skaber han sig fuldstændig åndsvagt og gør helt vildt og gør voldsomme udfald (angst-aggression). Det vil lette en kæmpe byrde på mine skuldre, hvis jeg i fremtiden kan gå alene med begge hunde, hvor vi også kan møde andre hunde:-) Som det er nu sniger jeg mig rundt, hvor jeg véd, vi kun møder dem, vi kender og jeg er konstant på udkig efter potentielt "farlige elementer".
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Utroligt
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside