{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.388 visninger | Oprettet:

Hjælp Tøj og legetøj til dreng :D {{forumTopicSubject}}

Jeg har en go ven som lige er blevet alene og moren har taget alt med til deres dreng så han har intet til ham så søger nogle der vil donere noget drengetøj i str 86 og op.. og noget legetøj fra 1 år og op så han har lidt igen da han ikke har særlig mange penge..
gerne omrking silkeborg, viborg, Ikast, herning så kan vi selv hente det smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp Tøj og legetøj til dreng :D
  • #1   5. mar 2012 Jeg ka desværre ikke hjælpe.... men tænker... sikke da en sød mor, der vil sin lille dreng det bedste.... eller hva?

  • #2   5. mar 2012 Kan da godt forstå hun har taget de vigtige ting med, og tøj osv, men ALT faren har intet, så bruger hun det jo så imod ham så han ikke må have ham på weekend fordi han intet har..

    Der ligger udover det en længere historie bag alt dette som jeg ikke synes jeg vil fortælle da det jo er en sag mellem dem to smiley

    Jeg prøver bare på at hjælpe min ven som nu står uden noget som helst til hans søn og ikke særlig mange penge til at ku købe noget for da han er uden arbejde.. dog har han fået seng, højstol, dyne pude osv så det kun tøj og legetøj han mangler (:


  • #3   5. mar 2012 udover det er det også i Holstebro at der er en der vil donere lidt kan vi også køre dertil og hente hvis det er smiley

    håber at finde lidt venlige sjæle der vil hjælpe en far i nød xD


  • #4   5. mar 2012 Min kammerat oplevede lidt i samme retning i tidernes morgen med hans ex, og han endte med at kontakte statsamtet, som lynhurtigt afgjorde, at når han betaler børnebidrag, så skal barnets mor sende tøj med.
    Kan du ven ikke prøve at kontakte dem?



  • #5   5. mar 2012 Ja ja, kærlighed bliver ind imellem til had.... jeg håber I finder hvad han har brug for....

  • #6   6. mar 2012 Linda N - Han får skam også tøj med, men det er for småt og beskidt smiley så han vil gerne have noget ordentlig tøj til drengen...

    Annelise H - Ja desværre smiley håber også at kan finde nogle der vil hjælpe lidt ellers må vi gå ud og købe noget her sener på mdr, når kærestens penge ordentlig kommer (:


  • #7   6. mar 2012 Hvor er det øv.
    Jeg tænker også han skal kontakte statsforvaltningen og fortælle hvilken stand tøjet er i.
    Jeg håber han får lidt til den lille.
    Genbrugsforretninger er også super gode. ¨
    Der kan man få meget billigt tøj.
    Held og lykke til dem.


  • #8   6. mar 2012 Sandra.... Når tøjet ikke kan bruges, så skal din ven kontakte statsforvaltningen.
    Hvis barnet mor så ikke retter op på forholdene, så kan din ven i bedste fald blive fritaget for at betale børnebidrag..... og så skal hun altså nok få det lært i en fart...



  • #9   6. mar 2012 Susanne J - Vi har også kigget et par genbruger igennem men er ret uheldige der hvor vi har kigget er der ingen tøj i 86 men vi kigger videre (:

    Linda N - Vil jeg lige sige til ham mange tak for hjælpen (:


  • #10   6. mar 2012 Susanne J - Vi har også kigget et par genbruger igennem men er ret uheldige der hvor vi har kigget er der ingen tøj i 86 men vi kigger videre (:

    Linda N - Vil jeg lige sige til ham mange tak for hjælpen (:


  • #11   8. mar 2012 hej min søn er ved at vokse ud af 86.. jeg ser lige på hvad jeg kan gøre. i bor i silkeborg.

  • #12   8. mar 2012 skriv en pb.

Kommentér på:
Hjælp Tøj og legetøj til dreng :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce