{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Inspiration kylling
  • #2   3. feb 2012 Jeg har lige fået hvidkålsfad med kylling. Masser af fintsnittet hvidkål lægges i et fad herover stykker af kogt kylling. En karrysovs lavet på suppen fra kyllingen hældes over i den mængde, man nu synes om og på toppen kan man lægge bambusskud i skiver eller smuttede mandler der er hakket groft.

Jeg tror nok, jeg gav det en halv times tid i ovnen, men man kan jo stikke i kålen og tage den ud, når man synes, konsistensen passer. Serveres med ris. Hvis de er brune, er det ekstra sundt smiley

• #4   3. feb 2012 Thai kyllingedeller billigt og DDV opskrift så også sundt smiley

1 pakke hakket kylling
    1 revet løg
    1 revet hvidløg
    1/2 chili
    2 spsk. persille (eller koriander hvis man er til det skidt)
    1 spsk. Fishsauce
    2 tsk. Mel
    salt og peber

Bland det hele sammen og steg

TIP: brun dellerne og put panden med deller i ovnen på 200 grader i 10 minutter.
    Så er du sikker på de er gennemstegte og du behøver ikke holde øje med dem smiley
    Bare husk at håndtaget skal være lavet af stål og er rigtig varmt når du tager panden ud…

• #6   3. feb 2012 Kylledeller

I pakke kyllingefars
    et glas rød pesto
    Et finthakket løg (kan undlades)
    En lille bøtte salattern (Feta)
    1-2 spsk mel
    salt og peber

Salatternene knuses i en skål med en gaffel og resten blandes i til en god dellefars. Opskriften kan varieres med fx persille eller chilli pesto.

• #7   3. feb 2012 Butterchicken... måske ikke det sundeste, men helt klart detn bedste kyllingeret der findes. Det skal jeg lave i morgen....

http://www.indiskmad.com/indisk-smor-kylling-butter-chicken/

• #9   7. feb 2012 fish-sauce er i en flaske der godt kunne ligne lidt en sojaflaske (bare med gyldent indhold).
    Du finder det i de butikker der har en lille thai hylde/sektion, og den står som regel sammen med de andre blue dragon produkter. Jeg køber det for det meste i Føtex eller Super bedst.
    Det lugter afsindigt grimt, men i mad giver det en rigtig god smag. Lidt i stil med at man tilføjer bullion. Jeg er begyndt at bruge det til rigtig meget madlavning efter jeg lærte det at kende, og selv min gamle far på 72 er begyndt at bede mig lave retter med det i smiley

Kommentér på:
Inspiration kylling

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce