{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.047 visninger | Oprettet:

Foreløbig går det rigtig godt :o) {{forumTopicSubject}}

Har i dag hentet Torden-Skjorten til Balou.

Han brød sig ikke om at få den på, da han skulle prøve den, men allerede da vi lidt senere skulle ud, så var han helt med på det. Han kan måske selv fornemme, at den giver en følelse af tryghed (hvis det er det, den gør)?

På gåturen var der ikke meget hængemule. Høj haleføring næsten hele vejen, og han smilede nærmest. Det har jeg ikke set længe... han plejer at rende med halen mellem benene og svagt bukkede ben (ligner en der har fået stokkeprygl), og han er helt neurotisk omkring lyde. Vi hørte selvfølgelig ikke noget fyrværkeri, men jeg sparkede blødt til et metalskur, så det gav lidt bulder, hvilket han ikke reagerede på - stor succes :o) Dejligt at kunne nyde gåturen med ham i stedet for at føle sig som dyremishandler!

Heller ikke sengen er blevet brugt i dag - han har ellers ligget under den det meste af december, når vi har været her hjemme. Lige nu tager han sig en lur her ved mine fødder.

Jeg vender tilbage med opdatering, når vi har været på aftentur, for det er der, vi har den største udfordring med både mørke og fyrværkeri.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foreløbig går det rigtig godt :o)
Kommentér på:
Foreløbig går det rigtig godt :o)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce