{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

Luftning af hunden {{forumTopicSubject}}

Hej der ude smiley

Igen sider jeg med frustration.... Coda´s bedste legekammerat Ollie... Han kommer meget meget sjældnet ud og gå... og i dag ringer jeg igen igen over for at høre om de vil med ud i skoven. Men får svaret nej, ikke i dag, og jeg spørger om jeg så ikke skal tage Ollie med, og han siger, nej det behøver du ikke... Jeg siger det jo ikke noget problem for det er jo også dejlig for Coda. Hvor han så siger, nej han har også godt af at ligge her hjemme...
Kort fortalt er de dejlige søde mennesker, men også mega dovne... og har tiden til det !!

Jeg ved at det ikke er mit problem, men syntes bare det er mega synd for Ollie, de gange vi har været der ude har han bare nydt det sådan. Han bliver bare luftet ude i vores gård nogle gange om dagen, så han lige kan tisse osv. Der sker kun noget for ham når Coda også er ude, og det er jo ikke så meget her om vinteren ss

Mit spørgsmål er så....

Er det for ens egen egoitiske dovnskabs skyld at folk ikke går med deres hund eller har franske ikke så godt af at komme ud og gå for mange ture ??

Ved man skal passe på, men en gå tur om dagen kan en fransk vel ikke tage skade af ss Eller ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Luftning af hunden
  • #1   21. nov 2011 egen dovenhed!

    De tager da overhovedet ikke skade af en tur om dagen! Det er ikke en hund du skal løbe 10km med om dagen.. Men en dejlig gå tur har alle hunde da godt af smiley


  • #2   22. nov 2011 Lige i jeres tilfælde lyder det som dovenskab. Hvorfor han ikke må komme med jer i skoven forstår jeg så godt nok ikke..

    Men vi går også kun en ordentlig tur om dagen med Vega. Hun hader at gå tur, og vil allerhelst bare hjem igen, så derfor går vi ikke flere lange ture, men tager kun små tisseture. Ikke fordi vi ikke vil, men fordi vi ikke synes at hun skal tvinges til at være længere ude smiley


  • #3   22. nov 2011 Ja det er jo forskelligt hvor meget folk går med deres hund, og en gang om dagen er da fint ss Også bare en lille tur...

    Det er også bare mig der kan blive så fustreret over at folk ikke tænker på deres hunds behov på det område... Det er klart at som hvalp skal eller har hunden måske ikke det samme behov... Men har nok bare lært hjemme fra at har man valgt a må man sige b.... Har man en hund skal den luftes... smiley

    Men blev bare i tvivl om, om der var noget om franske og gå ture som jeg ikke vidste... Så en blanding af at få hjælp og høre om det ikke kan fustrerer andre ss

    Men måske jeg er blevet upopulær af dette indlæg ss Ikke mange der har reageret... ss

    Men tak til jer to piger smiley


  • #4   22. nov 2011 Synes overhovedet ikke der er noget galt med indlægget smiley

    Personligt har jeg en Fransk der ikke er så vild med at gå tur - hun sætter i løb så snart vi vender om eller går hjemad. Jeg håber lidt, det bare er fordi, det er vinter smiley MEN!

    Hun kan rigtig godt lide at gå ture på stranden eller i skoven, især med andre hunde! Men vi har ikke selv bil, så det er ret svært at komme sådan nogle steder for os, men var der en der spurgte om vi ville med, havde vi takket ja på stedet, og kunne vi ikke, jamen så fik de gerne Vega med!

    Jeg synes også at det hedder har man hund må man også lufte den. Hunden har behov, og da den ikke altid er ligeså god til at behovsudskyde som vi er, så må den bare komme i første række (selvfølgelig ikke i alle tilfælde smiley )


  • #7   23. nov 2011 Kan kun give dig ret Dorthe smiley

    Hvis jeg besluttede at Dexters gåtur skulle ligge om morgenen ville jeg heller ikke ha en hund der gad! Han gider ikke noget før efter 10! smiley Men der efter vil han da meget gerne ud og gå en tur smiley Siger ikke at de skal ha en lang tur hver dag! Og jeg har da personligt valgt min franske lille dreng, da vi ikke har tiden til flere lange ture hverdag.. Men derfor skal han da ikke snydes for at komme ud og opleve noget, og snuse nogle nye lugte smiley

    Hvordan har man det ikke selv når man har ligget syg et par dage og ikke været ude af døren? smiley - Man kan jo nærmest ikke vente med at komme ud smiley


Kommentér på:
Luftning af hunden

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce