{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.759 visninger | Oprettet:

Kommende parring {{forumTopicSubject}}

Kommende parring (sommer 2013) mellem Guardian´s Koffie X Ironhead Bulls Roxy (Renascence Bulldogge)

Nu er den helt rigtige han hund fundet til parringen af min tæve Roxy
det bliver Koffie fra frankrig, Koffie er en MEGET smuk Rød og hvid (tricolor) han hund (50 cm og 30 kg) som bla vundet, Best in show (puppy) samt best Male og best in show(adult) og blev dømt af David Leavitt.
ud over at være smuk så er koffie også en rigtig god og lærenem brugs hund, han er titlet i bla weightpull, hvor han har flere titler i flere forbund UPF WP6, UPF WPX 4 , APA W2, samt Europa mester APA 2010 ud over det bliver han trænet i bla Flyball og Aglity hvor han gør det ok
men ud over at være smuk og en god brugs hund så er han også en sund hund, B hofter og 00 på albuerne samt fri for hjerte fejl.
men det er ikke nok ud over det så har han en rigtig flot stamtavle han er bla ud af Gargoyle´s Bronze Golem som er en af de rigtig store legender inde for Renascence Bulldog verdnen.

Roxy mangler stadig de sidste sundheds tjek som bliver lavet i feb og parringen sker jo selvfølig ikke hvis alt ikke er i orden. med alt mener jeg Hofter, Albuer, Ryg og Hjerte
Roxy er en meget atletisk sort og hvid (brindle) tæve i den store ende 33-34 kg, hun er ikke en typer der ville vinde udstillinger, det er hun for atletisk til, men hun er godt sat samme og en smuk hund hvis man kan lide den atletiske type.
Ud over det så er Roxy en MEGET MEGET aktiv brugshund fuld drive og gå på mod, hun er bla også titlet i weightpull i flere forbund med bla EWP6, EWP4 CH, samt APA dansk mester og EWPL Europa mester, som hvalp og unghund trænede hun i ishøjbrugshunde klub og tog hvalpe og unghunde prøverne hvor hun sluttede som den bedste hund på holdet vær gang, ud over det træner hun IPO hvor hun gør det rigtig godt gruppe A (spor) går fint ikke perfect men ok, Gruppe B lydigheden går super rigtig god lydighed, den skal selvfølig stadig finpudses, bla på aporterne og fremad send, men resten går SUPER GODT, gruppe c går også rigtig godt, hun viser masser af mod og arbejdsvilje, messer af fart og styrke og en god kontrol (tænd og sluk) arbejder på at tage til tyskland i maj og tage en 1 prøve ..
Roxy´s stamtavle er også rigtig rigtig fin mange brugs hunde bla mor SchH 1 of far SchH BH, morfar SchH 2, samt noget bedste forældre med PSA og en onkel med FR1, en kul søster der går på jagt i grækenland og en storesøster som træner agility på rimligt højt plan i tyskland. Roxy går tilbage til bla Gargoyle´s Black Omen som nok er den største legende i inde for Renascence Bulldog verdnen.
så et mix af de 2 stamtavler vil give de 2 største legender i Renascence Bulldog verdnen i top og bund, det kan faktisk ikke gøres beder efter min mening..
det er ikke alm OEB det er Renascence Bulldogge og vil heller ikke få OEB stamtavle med Renascence Bulldogge stamtavle.
den her parring vil IKKE give sofa sove hunde, det er helt klart til den aktive familie og også meget gerne til en familie som vil træne med dem, det behøver slet ikke at være de sports grene som disse hunde er trænet i, de vil kunne gøre sig godt inde for ren lydighed, aglility,flyball osv osv tror kun det er fantasien som vil sætte grænser for hvad men vil og kan træne med dem..
jeg tror skam også der vil komme et par stykker som vil kunne gøre det godt i udstillings verden.
begge hunde er meget nerve faste, fuld af drive og meget arbejdsvillige ingen af dem er bange for høje lyde/fyrværkeri, skud osv. de kan begge 2 lide fremmede mennesker men er stadig beskyttende og vagtsomme hvis en trussel viser sig.
de elsker børn begge 2 og er meget meget kærlige over for familien.
Koffie kan med andre tæver og accepter andre han hunde, men syntes ikke de er sjove, Roxy kan lege med både tæver og hanner,

Koffie har lavet et kul før med en halv søster til Roxy de hvalpe er lidt over 1 år nu og resultaterne som kommer tilbage fra dem er super gode, både sundheds messigt samt på brugsenskaber (ingen titler i nu pga alderen men bliver bla trænet i Irondog, flyball og agillity) og udsene flere af dem gør sig godt på udstillinger.

Når vi kommer tætter på og Roxy har bestået alle sundheds tjek så vil interasseret jo selvfølig får billeder osv af både mor og far ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kommende parring
  • #1   20. okt 2011 OK, så kan man ikke lave et mere perfekt kuld.
    Mums glæder mig til at se hvalpene smiley

Held og lykke med det Martin

• #2   20. okt 2011 tak for de fine ord Ina
    nu er det nok langt fra alle der syntes det er det perfecte kul da vi jo ikke efter forskellige ting i en hund og i avl, men ja den her parring har alt det jeg ville lede og kigge efter i et kul hvalpe, og jeg ville aldrig accepter mindre..
    men de er så heller ikke for alle og en værd, det bliver nogle aktive små sataner smiley

det bliver sjovt at se hvordan de bliver ...

Kommentér på:
Kommende parring

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce