{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.224 visninger | Oprettet:

Hvordan ville i? {{forumTopicSubject}}

Sagen er den, at jeg planlægger barn inde for næste år, for håbenligt, hvis alt går som det skal.

Men har 3 små guld klumper som i ved, som også skal være tryk med det.

Tøserne kan godt lide børn, de elsker og være i nærheden af dem.
Bailey kan også godt lide dem, med han han skynder sig væg, hvis de er for hurtige.
De er alle 3 vand til min lillebror på 8 år, og de elsker ham rigtig meget, også Bailey. Han er et i sit S, når han er her:O)

Men hvordan kan jeg vende dem til det lige så stille?:O) Fordi de skal også være klar til der kommer en lille her i hjemme. Og før de er det, kommer der igen baby her. Fordi de små basser var her først:O)
Og de er jo mine små et og alt jo:O)

Er der nogle der har nogle ider?:O)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan ville i?
  • #1   15. aug 2011 jeg følger lige med : )

• #2   15. aug 2011 har du ikke nogle veninder med baby'er du kan være meget sammen med, og evt. låne??

• #3   15. aug 2011 Jeg tror faktisk det kommer helt naturligt :o)

Nu har jeg ikke selv børn og skal ikke gøre mig klog på den slags..

Men har da en nevø...;o)

Mine hunde har lige fra start af været HELT vilde med ham, især Micki har noget overfor især helt små babyer... Han logre og kan ikke lade dem være... Men han har også fået lov til at ligge i liften ved min venindes dreng da han var lille og min nevø.. Måske det har noget at sige... Caspar er mere bare ligeglad med dem.. Og er jo vokset op med min nevø også...

Vi har gjort meget ud af i vores familie at vores hunde må snuse til babyerne og også give dem et lille slik på kinden eller oven hovedet...

Og det har ihvertfald resulteret i 3 hunde der kan lide børn og et barn der ALDRIG har gjort hverken mine eller min mors hund noget... Og han har også i en tidlig alder lært at være god ved hundene:o)

Jeg tror helt ærlig det kommer helt naturlig, når de kan mærke din mave vokse og mærke liv derinde... Og når Baby så bliver født så ta' et tæppe med hjem fra hospitalet som hundene kan snuse til før baby kommer hjem...

Sådan tror jeg jeg ville gøre, hvis det var mig, men det bliver det aldrig;o)

• #4   15. aug 2011 Karin J: Jo har veninder der har børn, og har en veninde der har termin d. 21. Men de fleste bor ikke er omkring desværre:(

Mette ( Fru Robbie Williams med 2 Williams sønner .): Jamen, det er også sådan det kommer til at være her. At hunde skal være med til at nusse og hygge som altid:O) Kan godt være det bare kommer naturligt så. Men det var bare sådan man var på forkant med det hele:O) Også for de små basser skyld:O) Men lyder som en god ide, det du siger:O)

• #7   15. aug 2011 Et slik på hånden gør ikke noget, da den kan vasket af. Men hoved har du nok ret i. De ville ikke bare hoppe op i liften, ved de godt allerede nu de ikke må, når vi har været andre steder. Men grænser nu er nok nemmest som du siger.

• #9   15. aug 2011 Jeg kan huske jeg så noget i fjernsynet engang hvor de skulle vende en hund til en baby..
    De startede med at indspille en cd med barnegråd og afspildte den engang imellem, så hunden til sidst var tryg vedlyden og slet ikke reagerede på den. Derefter anskaffede de sig en dukke som de så sad med indimellem så hunden også vendte sig til det.. kan ikke huske hvad de ellers gjorde (: men det virkerde vist for dem.. det var vist også en hund der i forvejen ikke var tryg ved børn.. kan ikke helt huske det (:

• #12   16. aug 2011 vi skal jo have baby her om ALT for kort tid.. Har faktisk fortrudt lidt nu hvor jeg har fundet ud af hvor meget det begrænser en smiley

Men som udgangspunkt, vil jeg ikke ændre noget for joey.. Han sover i sengen nu, og det skal han blive ved med, baby sover i sin vugge ved siden af...
    Joey må også stadig gerne være i sofa, stole osv. som han altid har måttet.. Det eneste sted jeg ikke vil have ham er i liften til bebs..
    Måske man bliver klogere når den lille kommer, men som udgangspunkt, vil jeg ikke lave om på noget.. Joey er en velfungerende, glad hund som trives godt blandt alle mennesker og dyr.. og det lyder det også til at dine hunde gør, så jeg er sikker på det nok skal gå =)

• #13   16. aug 2011 Nu skrev jeg jo også at det var noget jeg havde set i tv, så det er ikke noget jeg selv ved noget om, tænkte bare at eftersom det virkede for dem burde der jo være noget om det.. (ikke at det nødvendigvis virker på alle hunde, da hunde er forskellige og efter min mening lærer på forskellige måder)
    Jeg skrev heller ikke noget om at det var lyde fra dukken, men optaget bebygråd, så det burde vel være meget tæt på rigtig babygråd eftersom det er rigtig babygråd? men hvad ved jeg..
    Jeg skrev heller ikke noget om lugten af babyen, hvilket jo er lidt svært at vende en hund til før babyen er født. Det er vist mere ment som princippet i at hunden accepterer at "mors" opmærksomhed også er på andet end hunden. Men igen, det er længe siden jeg så det, så kan ikke huske hvad de har sagt, kun hvad de gjorde.

Forresten, Eddie kan altså godt være utyg ved lyde og siturationer selvom jeg er helt tryg ved dem og ikke reagere, så det er nødvendigvis ikke rigtigt det du siger (:

• #15   17. aug 2011 Jeg kan godt se at det giver mening det du siger (:
    Men tror du så at de brugte de metoder på den hund i fjernsynet fodi den måske var utryg eller noget ved børn i forvejen? For er ret sikker på at hunden var rolig ved at barnet kom..

• #17   17. aug 2011 Det er jo selvfølgelig også rigtigt (:

• #18   18. aug 2011 Herhjemme venter Vi vores første bebs, til December, og du ka tro Vi glæder os smiley

Vi har talt rigtig meget om hvad hundene må/ikke må! Og jeg tror det vigtigste er, at I bliver enige om hvad Jeres hund må og ikke må.. For nogle vil sige at hunden ikke må være i sengen pga. allergier, men dét må Vores rigtig gerne.. De må også gerne undersøge baby, og slikke den på issen, kinden, hånden, foden osv - for at finde ud af hvad/hvem baby er, jeg er noget så afslappet i forhold til mange andre, og jeg "kysser" jo mine hunde dagligt, sover sammen med dem, og de bliver nok også smidt i liften og båret ned, da jeg bor på 2. sal, så dét vil gøre det nemmere smiley
    Jeg er super afslappet.. Og måske finder jeg ud af om et lille år, når min datter kravler rundt, at jeg har været FOR afslappet, men nej - jeg tror bare at det vil fungere bedst sådan, herhjemme smiley

Hundene ER meget i centrum herhjemme, de er møg forkælede ;o)) - og derfor har ejg ikke lyst til at ændre en masse fra en dag til anden, fordi der kommer en bebs smiley - jeg ka alligevel ikke holde det (at de ikke må sove i seng, være i møbler osv)..
    Men selvf. er det et no-go at sove sammen med baby, da man jo ikke holder opsyn og baby ska ha lift/tremmeseng som sit helt eget, så det er det 'eneste' no-go.. ellers ændres der ikke en dyt herhjemme..

Men som sagt kan alle 'os' fortælle vores tanker og idéer, men det er i bund og grund KUN Jer der ka beslutte hvor Jeres persinlige grænse går smiley

Og jeg tror ikk du ska være nervøs for tilvænningen, du ska tænke på at babyen ligger meget stille de første 1-3 måneder, og først der begynder de at række ud efter, vende sig osv, men ikke så meget at hundene ikke kan nå at 'flygte' inden barnet får fat, så de har maaasser af tid til at vænne sig til bebs :))))

Held o lykke med projektet! Ka love dig for, det er en DEJLIG verden at skulle være forældre!!

Kommentér på:
Hvordan ville i?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce