{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

Sød/sjov historie:-) {{forumTopicSubject}}

Som i alle sikkert ved så har vi jo fået en lille killing (Laban) og ham og Mathilde har det så godt sammen:-)

Som mange af jer sikkert også ved så kan Mathilde jo åbne skuffer...

Så nu ved i det grundlæggende af historien så nu kommer den:-)

Kæresten og mig sidder og slapper af i stuen efter en hård dag i skole og på job... Vi sidder og ser en god film og dyrene leger så lystigt med hinanden og vi nyder synes af dem når de lige hurtigt kommer forbi, men så lige pludselig bliver der helt stille vi tænker når de er nok gået til ro... Jeg høre så en lyd komme ude fra køkkenet og lister ud og kigger hvad der sker og gæt hvilket syn der møder mig smiley Mathilde har åbnet skuffen og Laban er hoppet op og har taget det han vil have og det har han så taget med ned på gulvet hvor Mathilde jo også står da de ser mig ser de helt engle artige ud som om de siger vi har ingen ting gjort... Jeg er sikker på det er noget de har aftalt.. Mathilde siger til Laban jeg åbner skuffen og du hopper op og tager det der dufter bedst og kommer her ned med det igen:-)

Jeg kunne ikke nænne og sige noget til det for jeg synes det var så sødt:-) Ja det synes kæresten jo også hehe:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sød/sjov historie:-)
Kommentér på:
Sød/sjov historie:-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce