{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.820 visninger | Oprettet:

Skift af klub {{forumTopicSubject}}

Af der nogle af Jer som ved, hvordan det foregår, når man skifter fra en DcH klub til en anden?

Jeg har betalt årskontingent og træningsgebyr for hele 2011 i min nuværende klub.
Men da jeg efterhånden er ved at være godt træt af den, skifter jeg til en helt anden klub.
Men for stadig at konkurrere i DcH, skal jeg stadig være medlem af en DcH klub. Jeg overvejer derfor at skiftet til et andet sted, hvor jeg blot skal betale årskontingen og ikke noget træning.

Men kan jeg skifte nu, også stadig træne året ud i den gamle klub? Og hvordan er det med ens medlems nummer og resultatbøger? Rykker de blot med eller hvordan hænger det sammen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift af klub
  • #1   26. jul 2011 Sagt på en anden måde, hvis man skifter DcH klub midt i året, kan man så stadig træne året ud i den gamle klub, som der jo reelt er betalt for?

    Det er vel bare som at være medlem af to klubber...


  • #2   26. jul 2011 Må jeg pørge hvor du overvejer at flytte hen?

    Jeg ved ikke hvordan det vil foregå med flytning. men så vidt jeg ved må man godt være medlem af to afdelinger, så derfor burde du vel godt kunne træne året ud hvis du har betalt træningskontigent for hele året.


  • #3   26. jul 2011 Jeg har hørt at når man skifter klub skal man betale års kontigent det nye sted.
    Men spørg den nye klub om du kan træne året ud på det du har betalt i den gl.
    Du vil uvelkårligt få et nyt nr.i den nye klub men resultatbogen skulle du kunne få med,jeg har mine liggende hjemme.


  • #4   26. jul 2011 Misja... Det bliver til Maribo, det er udelukkende for medlemsskab af DcH.

    Tak for svar.


  • #5   26. jul 2011 Det er op til den nye klub, hvad du skal betale for at være medlem der resten af året.

    Når man skifter klub bliver man overført centralt, og man får et nyt medlemsnummer (som hedder xxx xx 9xx) altså,
    de 3 første cifre er klubnummeret på den nye klub (maribo er 629, hvor 6-tallet betyder at det er i kreds 6)
    De 2 næste cifre er det årstal du første gang er indmeldt i DcH (forudsat du har været medlem uden ophold siden, og har betalt dit kontingent til tiden)
    De 3 sidste numre giver lokalforeningen selv - som regel hvert år startende med nr. 001, 002 osv. men når man er overflyttet starter de sidste 3 cifre altså med 9.

    Det nye medlemsnummer skal så skrives ind i din resultatbog - ligesom det også er din nye lokalforening, som bør skrive den under.

    Du retter bare henvendelse til din nye klub og beder dem om at få dig overført til klubben - de skal sikkert bruge dit nuværende medlemsnummer.

    Med hensyn til at være medlem i 2 forskellige klubber samtidig, så skal man være opmærksom på, at der skal betales medlemsskab af landsforeningen (og vel også kredsen?) fra begge klubber. Det blev slået fast for et par år siden. Dvs. at det ikke er nok at betale fuldt medlemsskab i første klub og træningsgebyr i anden (med mindre end den 2. klub dækker medlemsskabet af landsen og kredsen ud af træningsgebyret).


  • #6   26. jul 2011 Tror jeg venter med at skifte klub til årsskiftet, så er jeg ihvertfald ude over at skulle betale dobbelt.
    Tak for svaret!


  • #7   26. jul 2011 du skal kun betale trænergebyr igen, ikke til landsen.

  • #8   26. jul 2011 Doggymom:
    Hvad så hvis jeg ikke skal træne i den nye klub?
    Egentlig skal jeg blot have et medlemsnr. der.


  • #9   26. jul 2011 passivt medlem.

  • #10   26. jul 2011 Jep lige præcis... Det er blot for at kunne deltage i konkurrencer i DcH regi...

Kommentér på:
Skift af klub

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce