1.044 visninger
|
Oprettet:
en fræk berner! {{forumTopicSubject}}
jeg har en dejlig berner sennen hund på snart 1 år, nu er han begyndt at komme mere og mere i trods alderen! han går mig virkelig på nerverne lige nu!
han er begyndt at kigge mærkeligt på en hvis man beder ham om noget, som hvis man siger sit! så kigger han bare på en eller lader som ingen ting, men hvis jeg så siger hans navn så sætter han sig! arh hvorfor gjorde du det ikke bare første gang!
- ville hører om der er nogle der har nogle råd, som måske har været igennem noget lignede dette?
-det skal siges at vi har gået til hundetræning indtil april mener jeg, og vi starter igen her efter sommer!
okt 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 4 Emner: 12 Svar: 101
www.rolighund.dk/Teenagehunden-og-ejer.htm
sommerhilsner
Hanne
aug 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 14
Jeg ved selvfølgelig ikke om det er noget du gør allerede nu, men hvis ikke er det da en ide.. Og husk, de kommer ud af det igen! det gjorde Amy ihvertfald
Ellers er træning jo selvf. altid en god måde. Her lærer man jo meget både hund og føreren, hvordan man kan gøre det til en leg.
apr 2010
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 3 Svar: 15
men han lytter også utrolig meget på vores komandoer, men det er bare begyndt tit og komme de der pjæff efter vi måske har bedt ham om at lægge sig? men ved sku ikke hvad jeg skal gøre når han gør dette?
men han er også begyndt på gamle trælse ting, som at hoppe op, og gø rimelig meget, & dette driver mig til vanvid!
en fræk berner!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside