{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.025 visninger | Oprettet:

en fræk berner! {{forumTopicSubject}}

jeg har en dejlig berner sennen hund på snart 1 år, nu er han begyndt at komme mere og mere i trods alderen! han går mig virkelig på nerverne lige nu! smiley
han er begyndt at kigge mærkeligt på en hvis man beder ham om noget, som hvis man siger sit! så kigger han bare på en eller lader som ingen ting, men hvis jeg så siger hans navn så sætter han sig! arh hvorfor gjorde du det ikke bare første gang! smiley
- ville hører om der er nogle der har nogle råd, som måske har været igennem noget lignede dette? smiley
-det skal siges at vi har gået til hundetræning indtil april mener jeg, og vi starter igen her efter sommer!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en fræk berner!
  • #1   5. jul 2011 Vores han er nu 15 mdr. syntes jeg sagtens han nikke genkendende til det du skriver ;0) Jeg er blevet ved og ved med træningen, gemmeleg med guffer og kontaktøvelser, og selvom man syntes det er som at snakke til en dør, hænger det alligevel fast derinde;0)) Den sidste måned er Janus blevet fantastisk rolig. så hold ved din træning, de dage hvor ørerne er helt stoppet til ;0) laver du bare kontaktøvelser..her er et godt link til teenager-hunden.
    www.rolighund.dk/Teenagehunden-og-ejer.htm
    sommerhilsner
    Hanne


  • #2   6. jul 2011 Min berner pige var også i trods alderen da hun var på den alder.. Jeg synes det var helt forfærdelig, men jeg fandt ud af hvis vi legede ude i haven sammen i 30 minutter eller hvor lang tid hun lige havde lyst til det, hvor det kun drejede sig om hende. Så synes hun også det var meget sjovere at adlyde mig. Så var jeg ikke bare den kedelige leder som aldrig var med på noget sjov..

    Jeg ved selvfølgelig ikke om det er noget du gør allerede nu, men hvis ikke er det da en ide.. Og husk, de kommer ud af det igen! det gjorde Amy ihvertfald smiley

    Ellers er træning jo selvf. altid en god måde. smiley Her lærer man jo meget både hund og føreren, hvordan man kan gøre det til en leg.


  • #3   7. jul 2011 jeg laver stadig alt den træning som vi har lært, og lærer ham en masse tricks. men altså han bliver gået med hverdag når jeg kommer hjem, og så hvis han ikke er træt, så kan vi godt lege en masse i haven, og lege gemmeleg, det elsker han helt vild! han kommer helt op og kører når vi leger gemme! han får ihvertfald alt den motion han kan få.
    men han lytter også utrolig meget på vores komandoer, men det er bare begyndt tit og komme de der pjæff efter vi måske har bedt ham om at lægge sig? men ved sku ikke hvad jeg skal gøre når han gør dette?

    men han er også begyndt på gamle trælse ting, som at hoppe op, og gø rimelig meget, & dette driver mig til vanvid! smiley


Kommentér på:
en fræk berner!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce