{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.490 visninger | Oprettet:

Hvilken klippemaskine er god ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til at investere i en klippemaskine, og jeg har ikke selv prøvet at klippe selv før, borset fra mellem poterene og pandehåret. Tim som er en Samojede bla. er meget langhårdet så det er svært finde flåter på ham, dem har vi desværre mange af da vi bor lige op af skov og marker med højt græs. så jeg vil gerne selv kunne klippe ham kort især om sommeren. og det er rigtig sødt til ham når er han er klippet. Jeg tænker på at købe enten en Moser Max 1245 eller en Oster Golden A5 2 speed. Ved i om de er god gode og er det svært og lære at klippe selv ???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken klippemaskine er god ??
  • #2   1. jul 2011 Tak for svaret, Den lyder til at være rigtig god. Jeg tror også bliver den jeg køber.Det kan jo bedst betale at købe god kvalitet istedet for en maskine der måske kun holder få år. :-))

• #3   2. jul 2011 Han har prøvet det før hos hundefrisør, men hundefrisøren skældte ham meget ud. Han sendte hende dæmpene signal ved at prøve at slikke hende på hånden og så blev han bare skældt mere ud. Ingen ros overhovdet . Det er også derfor jeg selv vil klippe/trimme ham og holde hans pels kort ,det er også nøvendigt fordi han har tit flåter med ind fra haven. Han er sød til at stå stille når jeg klipper hans skæg, pandehår og mellem poter så jeg håber at jeg med tålmodighed, ros og godbldder kan vende han til trimmeren.

• #4   4. jul 2011 Ja tak det er det helt sikkert. Det går fint med at klippe ham, så det skal nok lykkes. Den trimmer vi vil købe støjer ikke så meget så det er jo også en fordel smiley

• #5   16. jul 2011 Tak :0)

Kommentér på:
Hvilken klippemaskine er god ??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce