{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Anbefal klippemaskine {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Vi står i den situation, at Sia skal klippes, men da ingen af de omkringliggende hundefrisører har tid, har vi besluttet os for at gøre det selv. Til det mangler vi bare en god klippemaskine.

Hvilken kan I anbefale?
Jeg har haft kigget på en Oster Golden A5, men kan læse mig frem til, at ikke alle er lige begejstrede for den. Har I erfaring med dén?

På forhånd, tak!
Sofie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal klippemaskine
  • #1   2. jun 2016 Jeg havde en Oster A5 i næsten 5 år inden den begyndte at drille med en løs forbindelse i ledningen.

jeg var meget meget tilfreds med den.
    nu har jeg købt en A6'eren istedet og den er jeg endnu mere glad for smiley
    den ligger meget bedre i hånden synes jeg end A5'eren gjorde smiley

men kan klart anbefale begge 2 af dem smiley

• #2   2. jun 2016 Jeg har brudt Oster i 24 år. Jeg vil ikke have Oster mere. De bæiver varme og larmer. mit næste køb bliver Andis, som kører med samne blade.

• Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 492
    #4   2. jun 2016 Jeg har købt denne : http://www.petworld.dk/pelspleje--trimning/moser-hundetrimmer-model-1400

Jeg har brugt den 6 - 8 gange om året i 3 år og den virker stadig upåklageligt. Det var min veninde som er hundefrisør som anbefalede mig at købe den. smiley Jeg syntes den er super god, og så er den billig at anskaffe. smiley

• #5   2. jun 2016 Jeg har en Oster A5 2 speed, og er grundlæggende glad for maskinen - men ja, den bliver altså relativt varmt, hurtigt. Dét ærgrer mig, og undrer mig - og det er ikke fordi maskine og skær ikke bliver passet.

Holder Andis længere, før den bliver varm?

Et er jo at maskinen bliver varm, er bare det med hvor varmt skærene bliver.

• #6   3. jun 2016 Ja Andis bliver ikke varm, så vidt jeg er blevet fortalt. Har en hvalpekøber som har købt en af damme årsag da deres Oster ikke kunne mere. Den er heller ikke så larmende som Oster. Tholo har også fået et nyt mærke. Kan ikke huske navnet, men den skulle også være rigtig god.

Kommentér på:
Anbefal klippemaskine

Annonce