{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

e-sig i 6 dage :) {{forumTopicSubject}}

ja nu har jeg haft min e -sig i 6 dage og er meget fornøyd... allerede dag 2 ville jeg ryge min sidste rulletobak , men efter 2 træk så smid jeg den ud ... så vil ikke ryge alm tobakk længere...

mærket at nogen af de pre fyldte cardigans ikke var så meget i , så jeg tog chansen at bestille e- juice fra hong kong også... så om en lille mnd får jeg med tobac smag , caffe smag og lacris hihi , måtte jo prøve da...er 50 ml i hver flaske til lidt over 200 norske kr tilsammen

jeg er glad for at jeg købte 3 stk e-sig , så ryger jeg på den ene mens den andre lades op .den 3 har jeg ikke ¨åbnet ,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  e-sig i 6 dage :)
  • #1   11. jun 2011 Det er da bare super flot smiley
    Rigtig godt gået..

Jeg stoppede også med at ryge da jeg fik min e-cig, nu er jeg dog begyndt engang imellem godt at kunne tage en enkelt alm. cigaret, men så stoppe igen..
    Der kan sagtens gå flere uger imellem at jeg ryger alm. smøger.. smiley

Jeg er også bare rigtig glad for min e-cig, og tror at vi har omkring 50-70 forskellige smage herhjemme, så der er en del at vælge imellem..

• #2   11. jun 2011 ja jeg er meget glad for min, har anbefalt til min søster og mor også.

så jeg håber de sender snart e-juice til meg, skal rejse bort den 30 juni i 5 dage og hadde vært fint at den e. juice hadde kommt hjhem til mig inden da...

Kommentér på:
e-sig i 6 dage :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce