Hvidløg i foder.. Hvormeget? hvorfor? {{forumTopicSubject}}
Jaaa Loba klør sig konstant det er pi**e syndt for hende... Jeg har hørt at mange bruger Hvidløg mod det 1.Hjælper det?
2.Lugter hunden ikke?
3.Hjælper det både på tæger og lopper?
4.Hvormeget? et fed eller? Vi vil ikke bruge det pulver man kan købe bare et aldmindeligt fed hvidløg..
5.Dur det oss til katte
6.I forvejen brugte vi noget gift som skulle dryppes i nakken på både katten og hunden.. Men de måtte ikke røre van i to dage efter og vi måtte ikke nusse med dem da det var giftigt.. Vi er MEGET trætte af det da det både er giftigt og ikke virker optimalt og til den pris...:-( så hvis hvidløg er godt så tager vi over til det med det samme:)
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Hvidløg hjælper kun begrænset i forhold til lopper og flåter - og lopper er bestemt ikke det eneste, der giver kløe.
Prøv at kig på huden - har hunden lopper? Har den tør hud? Fælder den meget for tiden?
Hvidløg må hunden helst ikke få for meget af. Man kan købe hvidløgsgranulat, som man kan dosere temmelig præcist, blandt andet hos Olivers..
jan 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Emner: 238 Svar: 1.728
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Hvis hunden har irriteret hud, så kan det meget let være det, der klør - og så hjælper hvidløg ikke meget...
jan 2008
jul 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 3 Svar: 9
jeg har selv to hunde (schæferhund og collie). Vi gir væres hunde hvidløgspiller også har du ALDRIG lopper.
Hilsen Louise
jul 2007
Schæferhund... Jeg elsker dig Marianne du er engel L.
Hvidløg hjælper på lopper men ikk tæger.
Man kan købe noget der hedder hvidløgspiller, det er bedre ind hvidløgsfed. Du skal nok tage til en dyrelæge og se hvad det er for noget eksem, så du for noget til det.
Hilsen Louise
jan 2008
jul 2007
Hvidløg i foder.. Hvormeget? hvorfor?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside