{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.723 visninger | Oprettet:

Kender i denne taske? {{forumTopicSubject}}

Kender nogen af jer denne transporttaske?
SturdiBag Pet Carriers

Den er f.eks. her: (link fjernet)

Det er lige sådan en jeg kunne bruge, og som jeg har ledt efter længe, let i vægt og med rulllegardiner og andre gode detaljer.
Men jeg kan kun finde den på amerikanske sider, og nu har jeg forsøgt at bestille den på hele 3 sider, uden held. Når jeg har skriver at jeg bor i DK kan de åbenbart ikke sende den.
Det sidste sted stoppede jeg dog da det viste sig at den i forsendelse ville koste ca 100 dollars:/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender i denne taske?
  • #2   17. apr 2011 Tak Mette, sikke en masse flotte mønstre der findes!
    Min mand fandt imidlertid en engelsk side, som godt ville godkende DK, så vi har for 5 minutter siden afgivet en bestilling, jeg glæder mig virkelig til at modtage den.
    Her er en video hvor de viser hvor praktisk den er, den kan også sættes fast til sikkerhedssele:) http://www.youtube.com/watch?v=nNoxcNcFh_4

• #3   17. apr 2011 de har den på zooplus dog kun i rød smiley

• #4   17. apr 2011 649 incl. porto fra England.
    Det lækreste (ikke mindst for min ryg) er at den kun vejer 1,1 kg incl. hynden som ligger i.
    Jeg har valgt str. small, men de findes i flere forskellige størrelser, helt op til str. rimelig stor hund.
    Og den findes også med 2 rum.
    Her er oversigten over hvilke modeller de har på den engelske side hvor jeg bestilte den: http://mypetcarrier.co.uk/catalog/sturdi-carriers-c-104.html

• #5   18. apr 2011 Ja, det er jo det med de flyregler, er det reglen om max 2 hunde pr. fly de håndhæver til Spanien, eller er det fordi I kun må medbringe 1 håndbagage hver?

Nu har jeg fået mail om at den sorte jeg bestite er udsolgt, vræææl!
    Så jeg må tage en navy i stedet for.
    Hvis den viser sig at være super kan jeg altid ønske mig en sort i julegave eler noget:)

• #6   18. apr 2011 Ja, så er det bare med at finde den helt rigtige taske til formålet, hvor der kan være 2 hunde i hver taske.
    Det med maximums-mål har jeg aldrig oplevet at de går op i på flyene, de står ikke med målebånd i hænderne, og jeg har f.eks. set en stor cairnterrier komme med i en ganske stor taske, uden at nogen løftede et øjenbryn. Men de vil til gengæld uden tvivl lægge mærke til om I har 1 eller 2 tasker hver;)

• #7   18. apr 2011 Sidst vi rejste til Portugal betalte vi kilopris for Guincho. Samme takst som ved overvægt. Det var TAP selskabet.
    Det var den tunge taske vi havde valgt at tage med til ham, så det blev pebret, men så ved vi det til en anden gang.

Det er vist noget af en jungle at finde rundt i reglerne, alle lader efterhånden til at have forskellige regler.

Åbne tasker, det må vist have været et ekstra flinkt personale der var på job den dag:o)

• #8   29. apr 2011 Så har jeg fået tasken:)
    På trods af de mange detaljer, ekstranet, lommer og velcrogardiner, er den let som en fjer, jubii!

Den medfølgende pude er sådan lidt massageagtig, ujævn, jeg ved ikke helt om jeg skifter den ud.
    Tasken er ikke så høj som den Guincho er vant til, men den er længere, så han kan ligge mere udstrakt, og jeg kan lige præcist have den i min store cykelkurt, pyh ha, det havde jeg ellers glemt at måle op:o)

Den marineblå farve er ikke så tosset, jeg glæder mig til at få den i brug.

Kommentér på:
Kender i denne taske?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce