Fynboerne

Fynboerne

Medlemmer: 187
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender i disse dyrlæger?
  • #1   7. apr 2011 For MANGE år siden benyttede vi os af Henning Larsen, Langelands dyreklinik, og var rigtig godt tilfreds smiley Det må dog efterhånden være 10 år siden.

• #2   7. apr 2011 er han en klinik lige som alle andre med det nødvendige udstyr osv..?

• #3   7. apr 2011 Vi har brugt niels carlsen i snart 15 år. Vi har været godt tilfreds.

• #4   7. apr 2011 Estrid: Hvordan er det med vagten.? altså hvis man har brug for dyrlæge uden for åbningstiden, hvem henviser han så til.?

Og hvordan er hans priser.?

• #5   7. apr 2011 udenfor åbningstid henviser han til sit eget mobil nr., den ene gang jeg har prøvet at måtte ringe udenfor åbningstid gik den på voicemail , men næsten i samme øjeblik som jeg lagde på , så ringede han tilbage.
    når han har ferie henviser telefonsvareren til en af de andre dyrlæger i området...... jeg husker ikke lige om det stadig er Gitte sørensen eller det er ham i hesselager. jeg vil næsten tro at hvis han ikke selv har nattevagt, så er det en af de andre lokale dyrlæger med enepraksis han henviser til.

Dyrlæger er aldrig billige, men om han er dyr eller billig det ved jeg faktisk ikke....eller det er gennemsnitlig det samme.

så vidt jeg husker betale jeg omkring 2000 for vac. af 4 hvalpe og 2500 da det var de voksne (de fik også ekstra kennelhoste næse vac og 2 af dem fik rabies vac) .

De gange jeg har været nødt til at bruge svendborg dyrehospital har jeg haft følelsen at deres regning er skrevet med den bagtanke at det jo alligevel er en forsikring der betaler....ellers er det kundens problem. (alle mulige småting som hos niels plejer at være incl. var skrevet på med beløb).
    Den følelse syntes jeg ikke jeg har hos niels.

Han er lydhør overfor hvis man fortæller han nyheder om racen.

• #6   7. apr 2011 Okay mange tak.. Nej ved godt at dyrlæger ikke er billige, men nogle er meeeget dyre i forhold til andre.. F. eks kejsersnit. Jeg giver 14-17.000 og flere af mine bekendte giver helt ned til 5.000 i Jylland og typisk 9-11.000 kr.. Så jeg må bestemt have en af de dyre dyrlæger..

• #7   7. apr 2011 Nu er det mange år siden vi brigte ham, da vi flyttede fra Langeland, men dengang var hans vist lige flyttet til adressen hvor klinikken er nu, og der tror jeg da at det var helt fint. Fik kastreret kat og aflivet hund bla..

• #8   7. apr 2011 Line: Kender også en anden som bruger ham.. Hvordan er han i pris, og er der kun ham eller er der andre dyrlæger.?

• #9   7. apr 2011 Ja jeg har jo fortalt dig min mening om Henning. Vi er super glade for ham og trygge ved at bruge ham. Han giver sig rigtig god tid og er god til at forklare hvad han gør og hvorfor osv.
    Og han kan godt tage røngen i hans klinik.

• #11   14. apr 2011 14.000 og 17.000 er selvfølgelig uden for åbningstiden. Har haft snakket med et par forskellige dyrlæger, og har fundet en meget behagelig og rar dyrlæge som jeg prøver at tage ud til..

• #12   16. apr 2011 Hvem har du så valgt søde???

• #13   16. apr 2011 Hesselager dyrlæge.. Synes bestemt ikke om ham på langeland...

• #14   16. apr 2011 Okay ... Hvorfor ikke?
    Det forstår jeg ikke, jeg er super glad for ham, men det er jo så smag og behag smiley

• #15   16. apr 2011 Han var nærmest sur over jeg ringede og ville bruge ham når jeg boede i Odense, og hvorfor jeg ikke bare brugte en af dem heroppe, og ja han kunne da godt lave både det ene og det andet, men det lød som om han ikke gad.. Vildt gnaven og sur. Så det må han da selv om

• #16   16. apr 2011 Okay, sådan har jeg aldrig oplevet ham... Tvært imod. Men så er det jo godt at der var en anden dyrlæge, som passede bedre til dig smiley For man skal jo være tryg og glad for sin dyrlæge....

• Nicole D
    Nicole D Tilmeldt:
    jul 2016

Følger: 1 Svar: 2
    #17   24. jul 2016 Thank you for accepting me and understanding that my Danish is not so good in writing. I came here because I was looking for the name of the vet Henning Larsen.
    This is my story.
    I bought a chihuahuah puppy yesterday, and on the way back with the train, I realized he had a hole in his head. I googled to see WHEN it would close and I read that sometimes it does not and that if he has a big head in the front, it could be a sign of hydrocephalia ( water in the brain).
    I immediately contacted the seller who said she never noticed it ( really??).
    I told her I would take the puppy to my vet and that I probably want to give it back, because i can not worry about him hurting his head all day.
    She said her vet did not say anything.
    That vet was the one mentionned before.
    I have all the papers he signed, he even mentionned the watery eyes the puppy has, so I wonder how is it possible that this hole in the head was not mentionned anywhere?
    Maybe he did and she did not tell me? She was very agressive and implied I dropped the puppy. Nonsense.

This is my experience.
    I will try to contact the vet tomorrow and get to the bottom of this.

• Nicole D
    Nicole D Tilmeldt:
    jul 2016

Følger: 1 Svar: 2
    #18   26. jul 2016 Puppy is fine and the vet checked out to be a good one. smiley

Kommentér på:
Kender i disse dyrlæger?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce