{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Hvad skal du i år? {{forumTopicSubject}}

Hej

Hvad skal i med jeres gravhunde i år?

Jeg starter:
Cocio og Nikoline bliver 1 og 2 år, i år. De skal begge med til sportræning og gravtræning for første gang.

Hvis det går godt skal vi forhåbentlig også til en prøve smiley

- der ud over skal de måske med på en udstilling mere.

og så skal jeg have fundet en super god, men gerne billig gravhunde "klipper" for det kan hende jeg har nu vist ikke finde ud af, og jeg er dårlig til det selv.

Ikke og glemme Fanta, hun skal have en normal hverdag hver eneste dag, og så skal hun måske lidt med på jagt for hun vil så gerne, men hun er noget gammel, så hun er sådan set pensioneret smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal du i år?
  • #1   22. mar 2011 Vi skal på de fleste af DGK udstillingerne i år, DKK i HIllerød og måske et par af dem inde i Kbh.

    Dina skulle gerne have sit sidste Cert i år, så kan vi stille i Champklassen

    Elvi skulle gerne have sin Excellent, så hun bare kan køre der ud af på brugsprøverne, mod både et spor og gravchampionat - påå sigt.

    Elvi skal have en 1. præmie på 20. timers vildtspor, og også nå at blive kjlar til en gravprøve.

    Dina må vi se om bliver klar i år til gravprøve.


  • #2   22. mar 2011 Det lyder spændende med de planer i har smiley

  • #3   22. mar 2011 Ida: Ring til Susie Hansen, hun er en dygtig trimmer! (slå hendes nr op under bestyrelsen)

    Lad for guds skyld være med at klippe !


  • #4   23. mar 2011 Tja;o)

    Vi venter barn nummer 2 her sidst i april, men... Der skal da alligevel ske lidt her på gravhunde-fronten;o)

    Alma skal have hvalpe næste weekend, og når hun er ovre det, skal vi gerne videre på spor og diverse udstillinger;o)

    Svendsen fik sit excellent i Herning, så han mangler nu kun én 1. præmie på grav for at være champion, hvilket jeg håber kommer den 17. april i Hårup - vi skal i hvert fald afsted, min svulmende mave eller ej;o) Vi har ikke yderligere planer med ham lige nu.

    Dejligt at høre fra andre;o)


  • #5   23. mar 2011 Stoffer og Tia er godt i gang med sportræningen og skal til prøve i starten af april.
    Så skal de også begge gravtrænes.
    Vanessa skal parres i løbet af et par mdr. så vi skal en tur til Frankrig med hende.
    Foreløbig skal vi til udstilling i Holstebro og Tønder, Steppingn er også sikker. Victor skulle gerne have sit sidste cert.
    Et par udstillinger i Tyskland bliver det sikkert også til.


  • #6   24. mar 2011 Takker;o)

    Ja, der bliver liv og glade dage i huset! Hvalp på nu snart 12 uger, Alma's hele kuld og så en lillebror/søster til Caroline;o)


Kommentér på:
Hvad skal du i år?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce