3.016 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 110 Svar

Hvad du ønsker skal du få.... Hvad du ønsker skal du få....

Nu er der snart kun 1 mdr til jul smiley
Og dermed er vi begyndt at skrive ønskesedler smiley

Men hvad står der på DIN ønskeseddel?
For at gøre det let er det kun de 3 mest presserende ønsker - og gerne totalt urealistiske. Man må gerne ønske/drømme stort op til Jul. smiley

Mine er:
1. Et arbejde
2. En ny hund (måske race)
3. Mulighed for at udstille mere end jeg gør.

- Og som drømmeønsket: Større boligforhold. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad du ønsker skal du få....
  • #2   20. nov 2017 Nå.

3 Der rent faktisk står på min ønskliste:
    1. Flytte-hjemmefra-ting
    2.Kaninbur indendørs
    3. Bøger.

3 som jeg har i mit hoved:
    1. Hund. (hvilket ikke sker, da jeg ikke må ha hund mens jeg bor hjemme.
    2. At jeg kommer ind på drømmeuddannelsen næste år.
    3. At min hest bare var tiptop parat med udstyr uden at jeg skulle bruge flere tusinde kroner på det..

*SUK*

• #5   20. nov 2017 1. en hundehvalp (enten en chihuahua eller corgi)
    2. En bil (og et kørekort til min kæreste så han kan køre os rundt xD )
    3. Hmm.. en rejse til et varmt land med min kæreste så vi bare kan dase måske?
    Eller et liv uden angst, hvis jeg skal være helt urealistisk.

Mit allerstørste og vigtigste ønske, som egentligt nok er det eneste der virkelig betyder noget, fik jeg da jeg fik min kæreste smiley
    Men derfor kan jeg jo stadig skrive en lang liste af ting der kunne være dejlige at have smiley

• #8   20. nov 2017 At vinde mange penge i lotto
    At vinde mange penge i lotto
    At vinde mange penge i lotto

Mere realistisk smiley

At en af mine piger er drægtig

• #9   20. nov 2017 Og forresten: I stedet for en hundehvalp til 12.000 gik min mor ud og købte en kattekilling til 6.500. Og han er træææls! smiley Specielt fordi det er mig der babysitter ham. Mine arme er bare efterhånden et stort kradsemærke smiley

• #10   20. nov 2017 smiley
    Åh nej...Nu du skriver kattekilling, Hope...min datter på 13 år ønsker sig brændende en racekat. Men jeg orker ikke en indendørs kat 24/7 - for gæt 3 gange hvem der skal tømme kattebakke? smiley Og vi har allerede 2 katte, så det må vente til hun flytter hjemmefra.

• #11   20. nov 2017 En baby
    En baby
    En baby

Er barnløs på snart 4 år!!!!

• #12   20. nov 2017 Hahah! Ja hvis den skal være indendørs kat, så er der noget om snakken. Dén tjans har jeg dog sagt til min mor at det er hendes problem. Det er IKKE mig der har købt kat! Det er nok at hun kommer rendende med legetøj i mens at jeg sidder og laver lektier og siger ,,Foxy vil sååå gerne lege!" Jamen for helvede da, det er ikke mig der ville have kat! smiley

Jeg har forsøgt at sige at de bare skulle have købt en hund og så ha set min begejstring, men min far GIDER ikke at opdrage på en hvalp.. Men opdrage på en kat der hopper på borde, ligger sig i håndvasken og bider i tæer og fingre det gider han godt. tsk tsk. smiley

• #14   20. nov 2017 Jeg glæder mig til et hus fyldt med killinger. smiley

• #17   20. nov 2017 Mit ønske er nok ret prosaisk. Jeg ønsker mig ikke andet i år end en lille støvsuger. Den gamle billige udgave har lige givet op efter 9 års tro tjeneste smiley

Er vidst ved at blive kedelig, eller måske bare tilfreds? Jeg ved det egentlig ikke...

Selvfølgelig har jeg drømme for fremtiden som jeg sparer sammen til. Egen lille bolig, en hund til og ønsket om at kunne fortsætte med at være på mit arbejde, når læretiden er overstået smiley

Men med de få kvm jeg har, og med den minimalistiske tilgang jeg efterhånden har tillagt mig, hvor jeg der kun må komme noget ind, hvis noget andet ryger ud. Så er det svært, at komme på noget jeg savner i hverdagen?

Synes nærmere det klør i mine fingre for at smide nogle ting ud ?? Måske man skulle lave en gratistråd her på HG og give det væk smiley

• #18   20. nov 2017 Hmm, det må være:
    Gode karakterer i resten af mine eksamener
    En lejlighed med en lille have med tilladelse til 2 hunde
    Og så er tanken om en whippethvalp som jeg kan gå på udstillinger med, begyndt at fylde en del smiley

Det er ikke helt urealistisk og jeg håber da det er noget der kommer til at ske inden for et års tid smiley det kræver bare den lejlighed, årh hvor er det irriterende at det er så svært at finde steder at bo, hvor man må have mere end én hund!

Men på min rigtige jule ønskeliste står der indtil videre bare en masse bøger smiley

• #19   20. nov 2017 Et nyt tag
    En Nauticat 33
    og at det altid vil være forår.

• #20   20. nov 2017 Et arbejde
    En hund
    En rejse til et varmt land

smiley

• #21   20. nov 2017 1 en laaang periode med ro
    2 en BMW 320 stationcar med automatgear, eller en af de høje BMW
    3 x antal måneder udstationeret mens huset renoveres fra a-z af andre og på deres regning smiley

• #22   20. nov 2017 1: 2 bestemte BCer som er til salg.
    2: En ejendom i Wales - inklusiv får.
    3: Ny bil!

De lidt mere realistiske er:

1: Nye PS4 spil.
    2: FitPaws træningsudstyr.
    3: Nyt Canelana dækken.

smiley

• #23   20. nov 2017 du må ikke få en ejendom i wales med får kathrine. bum pasta, for jeg gider ikke rejse i så lang tid med min volpino hær, HVER gang! smiley

• #25   20. nov 2017 Det kan du blive nødt til smiley

• #26   20. nov 2017 TSK! så er du nød til at tage din BC hær tilbage til DK indimellem også så! smiley

• #27   20. nov 2017 Jeg vil bare gerne have en hund, en kæreste og en stor luksus-lejlighed... er det for meget at forvente, nå??? smiley

For en sikkerheds skyld har jeg også skrevet noget pjat med en riskoger, bøger, plakater eller vinterjakke på listen, men satser stærkt på at det slet ikke bliver nødvendigt i år

• #28   20. nov 2017 Et færdig renoveret hus!! smiley

Og gerne finansieret af en gavmild rigmand, der tilfældigvis også lige have en lækker Tesla til overs, som vi kunne få med smiley

• #29   20. nov 2017 1) God karma og masser af kærlighed til mig, min familie og venner.
    2) Masser af penge
    3) Ingen sygdom

Jeg er da meget beskeden...... smiley

• #31   20. nov 2017 Babygrej
    Babygrej
    Babygrej

...og en føntørrer smiley

• #32   20. nov 2017 Jeg har kun ét ønske:
    Tilskud til ny hvalp (parring forventes inden eller omkring 1/12). smiley

• #35   20. nov 2017 Minion, det er en Keeshond smiley

• #36   20. nov 2017 Sikke en masse gode ønsker. smiley
    Jeg er blevet opfordret til at spille Lotto fra nu af og til jul, da jeg har vundet i en del små konkurrencer jeg har deltaget i.
    Måske mit held kan give mig den "lille" gevinst på 1 million smiley Så kan jeg få opfyldt de 3 vilde ønsker jeg har. smiley smiley

• #37   20. nov 2017 Julie ... Wow, tillykke! smiley

• #38   20. nov 2017 Ønsker mig kun at vores lille søn, som skal komme til verden til jul er sund og rask, når han kommer til verden.

• #40   20. nov 2017 Ja smiley det der moderinstikt kom sgu snigende sammen med en alt for ung fyr smiley så der er en dreng i ovnen, som vælter hele verden til marts.

Miemiv: tillykke med vaps. Der er faktisk intet mere nuser end en kees-baby. Hvor skal du have fra?

• #42   20. nov 2017 Julie, mange tak, men jeg tør ikke glæde mig, før alt går som det skal. Jeg kan røbe så meget, at jeg er skrevet op til en hvalp efter en DKK-årsvinder og vice-worldwinder, så jeg kan næsten ikke være nogen steder af bare spænding smiley smiley

• #43   20. nov 2017 jeg ønsker mig en ny rengørings-hjælp
    en ny kia picanto
    og at Jon fik synet igen

realistisk en ny stegepande
    en ny pæn trøje
    en ny god støvsuger god til totter af pels fra POMSERNE. smiley

• #44   20. nov 2017 Minion: Jaah, altså ikke sådan ulovligheder eller noget. Men han er da 4 år yngre. 22 år da jeg mødte ham i en mega brandert på en bar, hvor han ikke helt var gammel nok at være

Uuuh Miemiv. Det er da næsten ikke til at holde ud at vente på! Skal du gå udstillervejen med den?

• #46   20. nov 2017 Ja ja smiley han sidder lige her i stuen med mig. Vi har været sammen i over 4 år. Og jeg har ventet uendelige tider på, at han også var klar på det her smiley
    LOL! Kan virkelig godt høre, at det lød som om jeg har fortærret en ung fløs og lavet et barn på ham.

• #48   20. nov 2017 1: En u-pude
    2: En håndmixer
    3 : En dampmoppe.

Realistisk får jeg nok kun håndmixeren smiley

Skal også igang med at skrive ønskeseddel til de få jeg er på gave med . vi giver ikke store og dyre gaver i min familie, hvilket passer mig helt fint, så bliver man ikke ruineret smiley

Vigtigst af alt, krydser jeg fingre, og håber på at det IKKE er mit pulver mod for meget galdesyre der giver mig forhøjet levertal ( kan virkelig ikke undvære det pulver), og så håber jeg så inderligt heller ikke at jeg har for lavt stofskifte, hvilket første omgang blodprøver desværre tyder på.

• #49   20. nov 2017 Julie, det har jeg ikke besluttet endnu, men det er bestemt ikke udelukket, at jeg også skal prøve den deciplin.

De bedste ønsker til dig og den kommende bebs

Min x var 11 år yngre end mig (vi har ikke børn sammen), så alder spiller ingen rolle, når der er kærlighed smiley

• #50   20. nov 2017 Jeg ønsker mig kun at min lille tæve,som forventes født d. 31/12 er sund og rask smiley

• #51   20. nov 2017 Miemiv: Tak smiley
    Ej jeg glæder mig til at følge med i det eventyr. Store potetryk at efterfølge sølvræven. Så bliver man jo også næsten nødt til at være en Champ

• #53   20. nov 2017 Annette. Spændende, og her krydses fingre smiley

• #54   20. nov 2017 Miemiv smiley Tak og glæder mig til at høre mere om din lille prut smiley

• #55   20. nov 2017 Julie - ÅH ja. Det har også været med store overvejelser, for Sølvrøvens fodspor bliver svære at følge, men jeg er sikker på, at sådan en pelsbolle kan fylde godt i mit hjerte og det bliver en helt anden situation og starten på en ny epoke smiley Ja, en champ må der til! smiley smiley

• #56   20. nov 2017 Annette, Tak og i lige måde smiley

• #58   20. nov 2017 Ønsker brændende....

1) En HUND! smiley
    2) bolig med husdyr tilladelse og god stor græsplæne i Viborg eller Bjerringbro smiley
    3) Sikret ansættelse på min praktik plads efter jeg graduere smiley (med tilladelse til at tage hunden med på arbejde smiley )

• #59   21. nov 2017 Et par Avalon Eidolon, en Ducati Mike Hailwood Replica og en halvgammel Porsche 911. Det var så de materialistiske ønsker, som egentlig ikke ligger højere, end de muligvis kunne opfyldes vha lidt prioritering og måske lidt mere energi.
    Øverst på listen er dog et fortsat jernhelbred til mine børn, Chili og mig selv, sagde hunden

• #61   21. nov 2017 Det skulle kunne lade sig gøre, haha. Jeg tjekker lige min kalender smiley

• #63   21. nov 2017 Var jeg mere klar, så kunne man se i gennem mig smiley

• #65   21. nov 2017 Jeg ønsker mig:

1. En rigtig god og forstående hundepasser til Elvis (jagten er gået i gang)

2. Hund nummer 3 (Det bliver ikke lige foreløbig)

3. At der blev lidt kortere til arbejde

• #67   21. nov 2017 Ida , du sender bare elledelledyret herhjem. smiley

• #68   21. nov 2017 Ha ha du og Yorkiebanden ved vist ikke, hvad I siger ja til smiley

• #69   21. nov 2017 Jeg ønsker mig sjældent t noget, er ikke så materialistisk, og er ikke til nips og en maskine park i køkkenet, har ikke tøj og sko fettish, og går sjældent med smykker, så det kan være svært at lave ønskeseddel.

Men jeg har i år ønsket:
    LED lys til mit akvarie, plus lyddæmper til.

En vinter hunde jakke ned goooode lommer.

En bogrotte!

Sædeovertræk til forsæderne i min bil og en ny udstødning smiley (lige nu lyder den som en v8)

• #70   21. nov 2017 Med et barnebarn der har cystisk fibrose, så er både mit 1-2 og 3 ønske, en kur mod den lorte sygdom.

Det ønske går så nok ikke lige i opfyldelse, så har kun 2 ønsker:
    1 En lille tattoo
    2 Et par shoe the bear

• #71   21. nov 2017 MLA - Hvordan kan det være en dårlig ting, at den lyder som en V8?
    smiley smiley

• #72   21. nov 2017 Ikke lige julegave ønske... Har fødselsdag i morgen og mit største ønske er at der bliver født en han corgi hvalp, med farven Blue Merle smiley
    Tæven har gået 59 dage i dag, så jeg venter i spænding på om der er en hvalp til mig (Og så er det da bare en bonus, hvis det bliver på min fødselsdag smiley )
    Det er så også det eneste ønske jeg har i år smiley

• #73   21. nov 2017 Jeg er så heldig, at jeg ved at jeg ikke får julegaver i år, ud over dem jeg får af hundene smiley

Så skal jeg nu ønske, kan jeg lige så godt gøre det ordentligt.

1. En schæfer- og en corgiplakat fra Zoocrea (sjovt, dem er jeg ret sikre på at få))
    2. NY BIL!!!
    3. En ny bolig i et lidt mere spændende område

Jeg kædehader min bil for tiden. Gode, gamle Skoda som runder 400.000 km lige om lidt, men vi matcher bare ikke. Efter knap 4 år må vores veje skilles. Jeg skal bare liiiiiige spare sammen OG finde en bil, som jeg rent faktisk kan tage mig sammen til at købe smiley

• #74   21. nov 2017 Jeg ønsker mig penge til opdrætter uddannelsen smiley

Ellers ønsker jeg mig faktisk ingen ting. Og hele familien forventer en ønskeseddel smiley

• #75   21. nov 2017 Skulle jeg have været så heldig at få julegaver, så havde jeg ønsket mig en Pokemon Go Plus. Men da jeg ikke får julegaver, så er et kuld killinger eller to guld. smiley

Og så skal jeg se, om jeg kan finde en god kasserolle til min mand til jul. Kattene har futtet den anden af. smiley

• #76   21. nov 2017 #71, det er heller ikke så ringe smiley

• #78   21. nov 2017 min realistiske ønskeliste:
    dampmaskine til gulv
    ny støvsuger
    kasse hylder
    moppe
    hundesnacks i rå mængder!

min urealistiske ønskeliste:
    håndværkere der kommer og laver min planlagte hundelegeplads i haven, selvfølgelig gratis!
    Ny sofa..
    Gulv varme i huset!
    nyt køkken!
    ny computer..!

• #79   21. nov 2017 Jeg ville gerne have et job væk fra København, så jeg også fik mulighed for at flytte væk herfra - og kunne få den der ejendom med en masse jord til, som kunne indhegnes til husky-drengene... smiley

Oooooogggg nu vi er ved drømmene, så er der lige den smukkeste røde hest, der også gerne må flytte med på landet smiley

• #80   21. nov 2017 Jeg ønsker mest af alt, at mit ønske om ny uddannelse går i opfyldelse. Det ville være en livslang drøm der gik i opfyldelse der. smiley
    ...Men nu må jeg lige se tiden an lidt endnu.

Ellers ønsker jeg mig alt lige fra en damprenser til et foto-shoot sammen med hundene. smiley
    Og med fødselsdag i næste uge og jul i næste måned er der nok mulighed for at få noget af det fra listen. smiley smiley

• #82   21. nov 2017 Pia H., jeg tænkte det samme om støvler tidligere i dag. Masser af hunde-/hestetøj og -fodtøj, men ikke så meget til den pæne side... smiley

• #84   21. nov 2017 Jeg ønsker mig:

Mulighed og penge til at flytte et andet sted hen, gerne med tilladelse til hund.. Og hvor der ikke er lydt

At mit kæmpe tandrenovation går bare nogenlunde smertefrit og at de skide tænder holder i længden..

At jeg ingen bylder får, hverken ved tænderne eller ved næsen.

At min datter får lov til at overnatte hjemme hos mig.

Og så penge.

• #85   21. nov 2017 1. En stor pose penge
    2. En stor pose penge
    3. Portrætmaleri af Perle på kølerhjelmen på min nye bil - jeg har et billed jeg gerne ville have der smiley

...... har underskrevet en kontrakt med husbyggefirma om vores nye stuehus på det skønne landbrug vi har købt og det er en smule angstprovokerende ikke at have sat det gamle til salg endnu. Vi lider nu ikke nogen nød og der er styr på økonomien. Men har nu alligevel lidt 'noia' over at vi først sætter til salg på den anden side af nytår. Er opdraget til at være yderst forsigtig økonomisk, så bare sådan at kaste mig ud i den slags eventyr er lidt grænseoverskridende. Det ville jo være rart hvis man nu havde HELE beløbet på kontoen og bare kunne sige 'på beløbet' smiley

Den mere realistiske ønskeliste er fyldt med lidt mere håndgribelige ønsker om varmt dækken til Perle og regndækken til Clinton, håndcreme, hjemmestrikkede sokker og den slags smiley

• #86   21. nov 2017 Urealistisk;
    At al god mad ikke gjorde en tyk
    Den helt store Eurojackpot gevinst
    Bil og kørekort (så jeg kan få en hund mere smiley )

Realistisk;
    Årskort til Zoo
    En sodastream til danskvand
    Og en god kæmpestor stor stegegryde

• Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    nov 2008

Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 435
    #87   22. nov 2017 Godt helbred.
    Hus i Schweiz.

Tror jeg får sæson kort til gorilla park nu her.

Ark. Man må nøjes.

• #88   22. nov 2017 De tre mest presserende ønsker. Gerne urealistiske....

1. Mirakuløs helbredelse
    2. Økonomisk frihed
    3. Sundt liv, glæde og mange år til alle mine nære...inklusive dyr smiley

Rækkefølgen er ikke nødvendigvis prioriteret.

• #89   22. nov 2017 At donuts er sundere end salat...

At Cheeseburgere er sundere end salat...

At jeg havde et 3 ønske..

• #90   22. nov 2017 Urealistisk mulighed for at kunne køre bil til og fra arbejde dvs alle andre forsvinder fra Køge bugt motorvejen og hele vejen ind til jagtvej kl 8 om morgenen så min bil kan være der, der selvfølgelig kan parkere gratis.

Semi realistik en ny køkkenmaskine til at erstatte den gamle jeg har slidt op til at lave skive kartofler hakke fars og vigtigst røre dej. Men når jeg har fået løn et par gange køber jeg den selv

• #91   24. nov 2017 @90: Trine; vi må bare håbe at alle de andre der bruger Køge Bugt motorvejen hver dag hopper på toget istedet smiley
    ... jeg kører dagligt Køge-Ballerup - en tur der er rimelig håbløs med det offentlige.

• #92   24. nov 2017 Ønskerne er rimeligt urealistiske, men:

tørvejr
    tørvejr
    og mere tørvejr.

Det bliver lidt svært at pakke det ind og lægge under juletræet, men i guder, hvor er jeg træt af, at både hundene og jeg vader rundt i pløre og mudder hele tiden.

Mere realistiske ønsker er lidt svære. Jeg har et lille hus fyldt med ting og ikke plads til mere smiley Men jeg ender jo som regel alligevel med at finde på et par ønsker, så det gør jeg nok også denne gang.

• #94   24. nov 2017 Ekstra ønske... nøj jeg gad godt at have min lugtesans tilbage.. DET er altså surt..

• #96   25. nov 2017 Virkelig urealistisk.. Men det eneste jeg ville ønske mig var at min mor havde vundet kampen om sygdommen.

• #97   25. nov 2017 Julie - stort tillykke med kommende bebs smiley glæd dig. Det er hårdt men fantastisk smiley

Min ønskeliste :
    Vinde i eurolotto
    Ny bil
    Større lejlighed xD
    Hundehvalp smiley

Realistisk :
    Ting til baby smiley
    Mere søvn
    At tabe 15 kg xD

• #98   25. nov 2017 1 Ikke flere uheld eller sygdom
    2 Flere penge
    3 Mere fisse

• #99   25. nov 2017 smiley smiley smiley smiley
    DEN skulle jeg lige læse igen Vark, troede jeg havde fået noget i øjet.

• #100   25. nov 2017 Øj jeg skal holde jul med min familie i år, første gang siden min mor døde!

Så jeg ønsker mig, at der ingen skænderier og sure miner bliver, og at vi alle får en dejlig aften smiley

• #103   26. nov 2017 John, det er ikke alt, man kan købe for penge...

• #104   26. nov 2017 # 48
    Rikke - Dampmoppen kan jeg hjælpe dig med.
    Hvis du eller en af dine bekendte kommer til Kolding inden for nærmeste fremtid, så har jeg en du må få.
    Den er kun brugt en gang.

• #106   26. nov 2017 Anni: Jeg fandt ud af det er no go på trægulve, så langt burde jeg have tænkt selv, længe leve fibrohjerne smiley Så den plan er droppet. Det var ellers et rigtig sødt tilbud smiley

• #107   26. nov 2017 Min veninde bruger ellers sin på trægulve uden problemer.

• #108   26. nov 2017 En dampmoppe er fin på trægulve;) så det burde ikke stoppe dig;) jeg har også en til gratis afhentning smiley

• #109   26. nov 2017 Jeg krydser fingre for, at få drømmejobbet. Vi er nu kun 2 tilbage, der er kaldt til samtale nummer 2. Ved dette job kan jeg bruge min uddannelse, samt få mulighed for videreuddannelse. At få jobbet vil være den bedste julegave!

• #110   26. nov 2017 And - Luffe
    Jeg krydser fingre for dig. Så må de fanme finde en anden til at være tankpasser smiley

• #111   26. nov 2017 Tusind Tak, Søren! smiley jep, Det er på tide at komme væk fra tanken smiley

• #112   26. nov 2017 Uh And-Luffe..jeg krydser virkelig for dig.
    Jeg ved hvordan det er at være jobsøgende!
    Jeg vil bare SÅ gerne have et arbejde, men må nok se i øjnene, at det bliver først næste år. SUK! Der røg allerede 1. juleønske ... smiley

• #113   26. nov 2017 Hmmm, jeg kunne bare google mig til at det var no go, fordi dampen trænger ned i trægulvet, altså det suger fugten. Og bor til leje, så har sgu ikke råd til at ødelægge vores gulv. Det ville bare gøre gulvvask så meget nemmere for mig, da mine arme sket ikke kan holde til en almindelig moppe.

• #114   26. nov 2017 Jeg købte dampmoppen fordi gulvvask skulle blive lettere.
    Men, jeg synes at den er for besværlig, også derfor at den kun er brugt en gang. Min veninde derimod bruger sin flittig.

• #115   26. nov 2017 1. Min master degree i veterinærmedicin.
    2. At få udgivet den bog jeg er igang med at skrive
    3. Mulighed for en masse hyrdetræning med Jesse

smiley Af ting der faktisk kan komme under træet, er det hovedsageligt bøger smiley

• #116   26. nov 2017 Jeg bruger noget lignende den i linket. Den er nem og man behøver ikke at bøje sig ned.
    Skal svampen vrides, så er der et lille håndtag på skaftet der skal hives i.
    Nemt og hurtig.
    Min har så en special svamp, som suger enorm meget. Det er dem, som bliver stenhårde når de er tørre. Inden man kan bruge dem, så skal de lige ligge i noget vand indtil de er bløde.Hvis man smider en liter mælk på gulvet, så kan den næsten suge det hele op på en gang.

Jeg bruger noget lignende den i linket. Den er nem og man behøver ikke at bøje sig ned.
    Skal svampen vrides, så er der et lille håndtag på skaftet der skal hives i.

profilbillede
  • #117   26. nov 2017 Jeg ønsker mig et godt resultat til februar når jeg skal til sidste og afgørende kontrol, 5 år efter at jeg blev færdig behandlet dvs hvis alt er ok nu så har jeg forbedret overlevelsesprocenten på min kræftform rigtig meget smiley det gider jeg da godt;)

• #118   26. nov 2017 Rengøring jeg har opgivet helt, jeg har hyret et firma til at gøre rent hver uge smiley det er derfor min dampmoppe kan afhentes;)

• #119   26. nov 2017 Bodil smiley smiley sender masser af positive, kærlige ønsker til dig smiley smiley

• #120   26. nov 2017 Bodil, jeg krydser alt hvad krydses kan for at er ok nu og får et fint resultat.

Angående rengøringen har jeg overvejet det samme.

• #121   26. nov 2017 Det er den der skubbebevægelse jeg slet ikke kan i mine arme, med den moppe vi har nu er det nødvendigt at skrubbe for at få gulvene rene , da hundene jo altså efterlader skidt, og jeg har simpelthen ikke energien til at vaske gulv hver uge.

Det ville bare være rart hvis jeg selv kunne klare det, min mand står i forvejen for støvsugning næsten hver gang, da det også er for hårdt for mine arme og ryg.

Jeg tænker jeg prøver at afprøve en anden slags moppe end den vi har nu, og se om det an gøre det nemmere for mig smiley

Pøj pøj Bodil, krydser for et godt resultat.

• #122   26. nov 2017 #98 Vark

Den kan jeg godt tilslutte mig, bortset fra at 'fisse' skulle udskiftes med 'pik og kærlighed' smiley

• #123   26. nov 2017 Ejer af DKK... - tusind Tak! Det er ikke sjovt, at søge jobs, og slet ikke når der er så mange om buddet! Jeg håber virkelig, at der også snart er et Job til dig. Har fulgt lidt med på sidelinjen, forstår virkelig godt dine frustrationer. forhåbentlig bliver 2018 et år, hvor tingene også bliver bedre for dig smiley

• #124   27. nov 2017 Nåårh ja, også ønsker jeg mig INGEN DØDSFALD OG BEGRAVELSER de næste 5 år minimum i min familie og svigerfamilie. Har sagt farvel til min fætter (I alder af 30) of min farmor og kærestens mormor indenfor 1 år. Det må være rigeligt.

• #125   27. nov 2017 smiley Tak And - ville ønske jeg kunne like som på FB. smiley

Bodil - jeg håber VIRKELIG, at du har været igennem det værste. Håber det allerbedste for dig.

Åh Anya, jeg kan så meget forstå din sorg. Fra 2009-2011 mistede vi ikke mindre end 4 familiemedlemmer, min eksmand og jeg. Og da jeg så troede "statistikken" blev brudt, så blev min lillebror på 21 år dræbt i en bilulykke. smiley

Siden har vi ikke mistet én eneste, så jeg håber det fortsætter.

• #127   27. nov 2017 Ejer af - øv det er jeg ked af at hre smiley Vi satser på vi har væretvores igennem nu så smiley

• #128   27. nov 2017 Urealistiske ønsker:
    Jeg vil gerne få 7 taller i mine sprogfag.
    Jeg vil gerne kunne overskue mit liv.
    Jeg vil gerne blive student.

HOLD OP Hvor humøret er nede lige nu, er på randen til at give op.. smiley

• #129   27. nov 2017 Hope - er det Studentereksamen du skal igennem?
    Jeg kan fortælle dig, at når jeg kan komme igennem ( var oppe i fag, som jeg hadede som pesten pga dum lodtrækning dengang) så kan ALLE.
    Og jeg bestod med 6 i Historie smiley Selvom jeg skød halve og hele århundrede forkert i emnet jeg var oppe i: Kolonitiden..

• #130   27. nov 2017 Det er studenter eksamen ja. I 2 ud af 5 A-fag får jeg 02, i 2 A-fag får jeg 4.. Jeg er SÅ opgivende, har ALDRIG fået så dårlige karakterer, og det ødelægger min motivation fuldstændig. smiley Skal bare bestå, men det er sgu svært at hive mig selv op fra det her åndssvage hul jeg er endt i.. smiley

• #131   27. nov 2017 Jeg fik middel karakterer, da jeg gik i gymnasiet, men var SÅ "fantastisk" heldig, at jeg ramte alle "hade fag", så endte med lige at bestå og få huen.
    Gymnasiet er 3 sindsygt hårde år. Når du er færdig kan du vinge det af på din Bucket-liste. Mange af de ting jeg lærte på gymnasiet, dem har jeg først haft brug for nu. Til gengæld ved jeg, at hårdt arbejde og slid betaler sig.
    Bare klø på - du vil ærgre dig over at give op.

• #132   27. nov 2017 Og forresten, alle fik at vide, at de ville falde 2 karakterer, når de begynder på gymnasiet - SÅ højt er niveau sammenlignet med folkeskolen.
    Gymnasiet fik mig til at indse, at jeg ikke er Uni materiale - jeg magtede det ikke efter de 3 år.

• #133   6. dec 2017 Vil lige give en lille opdatering på situationen- jeg er lige blevet ringet op, og har fået jobbet jeg søgte! smiley iiih, NU kan det rigtig blive jul! smiley

• #134   6. dec 2017 åååh tillykke And dejlig julenyhed at få.... smiley

• #135   6. dec 2017 Tusind tak, Rødtop! smiley

• #136   6. dec 2017 Til lykke And. Jeg håber, det viser sig at være lige jobbet for dig.

• #137   6. dec 2017 Tusind tak, Lene! smiley er så glad! smiley

• #138   6. dec 2017 Tillykke med jobbet. Godt at høre smiley
    #aldrigmeretankspasser

• #139   7. dec 2017 TILLYKKE smukke...hvad skal du så lave? smiley smiley

• #140   7. dec 2017 Tak, Søren! smiley
    Tak, Obster! smiley Jeg har fået job som IT-supporter, så jeg skal lege med koder, forskellige systemer og hjælpe kunder over telefon med forskellige løsninger i forskellige programmer smiley

• #141   7. dec 2017 Stort tillykke And-Luffe smiley
    Det var nok den bedste julegave ever!

Kommentér på:
Hvad du ønsker skal du få....

Annonce