21. dec 2008 Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
Må man det? feriepenge til andre? {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg lægger ud
Jeg har jo fået min fiiine seddel med hvad jeg har er feriepenge til gode.
Og dem må jeg jo ikke få udbetalt (eller jo, men så bliver KH bare modregnet), men må jeg give pengene til min mor?
Altså, hun har flere gange haft hjulpet mig med husleje, lidt lån af kontanter, indkøb osv det sidste år, så skylder hende en del penge efterhånden.
Må jeg gerne få feriepengene udbetalt til hendes konto?.
Jeg er jo bange for at kommunen skal opdage det, og tro det er en form for bedrageri..? Men altså, de har jo slet ikke adgang til min mors konto?..
Men må jeg gerne det, eller vil det blive tolket anderledes?.
Jeg skal jo ikke holde ferie i ferieåret vi kommer til, så ja, de ville ikke blive aktuelle for mig der, så hellere få betalt min mor tilbage..
aug 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 29 Svar: 270
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
dec 2008
i princippet må jeg vel gerne vente?.
Altså, så længe jeg ikke holder ferie, er jeg vel ikke tvunget til at bruge dem? Man SKAL jo ikke hæve sine feriepenge, såvidt jeg har forstået?..
Eller er det forkert forstået?..
aug 2008
dec 2008
jeg skal på barsel til juni..
Og jeg tænker lidt, at når jeg er på barsel kan jeg ikke holde ferie, og kan vel derfor få dem udbetalt i løbet af det år så?..
Men jeg er godt nok slet ikke sikker :S Synes det er ærgerligt hvis pengene bare går tabt..
dec 2008
nice!.. Det må du gerne..
For jeg synes dælme det ville være ærgerligt hvis de penge blot gik til spilde..
De kan enten gå til min mor jo, eller ting til Lillemanden, eller en barnedåb.. Der er masser af muligheder!..
aug 2008
Må man det? feriepenge til andre?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside