Staffordshire Bull Terrier Klubben

Staffordshire Bull Terrier Klubben

Medlemmer: 249
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundelovens observationsliste
  • #1   24. feb 2011 Det ender jo med man slet ikke må ha hund i det her efterhånden til grine land smiley

• #2   24. feb 2011 Hmm, det er til at græde over! Hvis de gør vores race ulovlig, så er det simpelthen hunde racisme det er, så er det sku fordi de ikke kan li hunde med nogen bestemte udseener smiley :( ..
    Syntes det er for meget !
    Jeg må ud og blive skrevet op til en hvalp, inden jeg måske ikke har mulighed for at få en mere smiley Øv øv ...

• #3   24. feb 2011 smiley Man bør nok allerede nu begynde at samle beviser for hvormange der egentlig blot registrer deres blanding som SBT, selvom der aldrig har været et gram af SBT i dem.

Håber det kan få politikkernes øjne op, hvis de overvejer at forbyde den. Selvom jeg godt nok ikke er ret optimistisk. Men er der nogen af jer der ved om der er registrerede overfald af en SBT?

• #4   24. feb 2011 Det er simpelthen for meget! Nu stopper de altså! De folk der sidder i det hundeudvalg aner SLET ikke hvad de snakker om! Skræmmende!

• #5   25. feb 2011 Hvor er det trist... smiley

• #6   25. feb 2011 Ja, så kom vi på observationslisten, hvilket jo er rigtig trist.

Vi kan jo desværre allerede nu, se hvor mange blandinger med SBT og tavleløse hunde, der sælges som SBT rundt omkring i DK.
    Denne tendens frygter jeg afgørende for, at vi måske bliver flyttet til forbudslisten i 2013.

Hvornår fatter folk, at vores race ikke har råd til at blive skamavlet, fordi at de lige skal tjene nogle penge, eller fordi at deres tæve lige skal prøve at være mor.

Og hvornår fanger folk at en SBT uden en anerkendt FCI stamtavle ikke er en SBT.
    Vil du ikke betale for varen, så fint, men lad være med at bringe min race ind i det. Du har købt en sikkert rigtig dejlig hund, men en SBT bliver det ALDRIG...

• #7   25. feb 2011 Godt brølt Maria!

Kommentér på:
Hundelovens observationsliste

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce